Работал в 2 компаниях 1 год 6 месяцев
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
Customer Support Agent
StayGroup
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
10 месяцев
05.2024 - по настоящее время
Обробка зверненнь клієнтів за допомогою живого чату (LiceChat) та листування (HelpDesk), а також за допомогою великої кількості внутрішного софта. Консультування щодо будь-яких питаннь щодо продуктів компанії, опрацювання як простих запитів, так і скарг, забезпечуючи оперативне вирішення проблем та покращення користувацького досвіду.
____________________
Співпрацював майже з усіма внутрішніми відділами компанії у Slack для вирішення більш складних кейсів, а також щодо інших прямих завдань від інших відділів.Навчав нових співробітників та ділився досвідом щодо обслуговування клієнтів (менторинг). Проведення базовї верифікаї профілю клієнтів, перевірка неуспішних транзакцій за допомогою спеціальних інтсрументів.
____________________
Починаючи з першого повноцінного місяця постійно займав найвищі місця у команді відповідно до КПІ. Швидко знайшов спільну мову з колегами, на будь-яких рівнях/посадах, як у своїй команді, так і в інших відділах.
Також, за весь час в компанії я мав жодних "проколів" щодо трудової дисципліни, а також жодних конфліктних ситуацій з колегами.
Customer Support Representative
ТзОВ "SupportLab"
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
6 месяцев
06.2023 - 12.2023
Обробка звернень від гравців за допомогою LiveChat та HelpDesk, консультування щодо різних аспектів сервісу. Прийняття та передача скарг, технійчних проблем, рекомендацій від споживачів тощо на відповідні відділи.
Швидко навчився працювати з усім необхідним софтом, а також знайшов спільну мову з колегами. Отримував високі оцінки KPI.
Ключевая информация
Впевнений користувач ПК. Вмію працювати з такими програмами як MS Oficce (Word, Excel, PowerPoint), LiveChat, HelpDesk, Slack та з бек-енд софтом SoftSwiss, Jira. Також маю базові знання по роботі з Zendesk та Solidgate.
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Ведення CRM
- Здатність до навчання
- Робота із запереченнями
- Ведення онлайн-чатів
- Швидкий набір тексту
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Зосередженість
Учился в 1 заведении
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Факультет економіки та управління. Менеджмент.
Луцьк, 2026
Владеет языками
Английский
выше среднего
Украинский
родной
Дополнительная информация
Свій розділ
- Навчаюсь у ВНЗ на бюджетній формі. Успішно здобуваю знання на третьому курсі. Я досить ерудований та комунікабельний, тому швидко знаходжу спільну мову з людьми та навчаюсь новому.
- Маю досвід роботи під високим навантаженнням та у нічні зміни, а також вмію знаходити вихід з складних ситуацій. Доволі легко знаходжу індивідуальний підхід до людей.
На разі, був би не проти спробувати себе на дещо інших посадах. Шукаю можливість працювати у сфері, де можна застосовувати креативне мислення, генерувати нові ідеї та знаходити нестандартні рішення.
Цікавлять ролі, пов’язані з контентом, маркетингом, дизайном або створенням користувацького досвіду (окрім gambling сфери). Готовий активно вчитись чомусь новому, незалежно від посади чи рівня відповідальності.
Для зручності комунікації прошу звертатись у телеграм.
Назар
Назар
Customer Support Representative
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Луцк
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 3 дня назад