Працював в 2 компаніях   1 рік 7 місяців

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

Customer Support Agent

StayGroup

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

11 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

Обробка зверненнь клієнтів за допомогою живого чату (LiceChat) та листування (HelpDesk), а також за допомогою великої кількості внутрішного софта. Консультування щодо будь-яких питаннь щодо продуктів компанії, опрацювання як простих запитів, так і скарг, забезпечуючи оперативне вирішення проблем та покращення користувацького досвіду.
____________________

Співпрацював майже з усіма внутрішніми відділами компанії у Slack для вирішення більш складних кейсів, а також щодо інших прямих завдань від інших відділів.Навчав нових співробітників та ділився досвідом щодо обслуговування клієнтів (менторинг). Проведення базовї верифікаї профілю клієнтів, перевірка неуспішних транзакцій за допомогою спеціальних інтсрументів.
____________________

Починаючи з першого повноцінного місяця постійно займав найвищі місця у команді відповідно до КПІ. Швидко знайшов спільну мову з колегами, на будь-яких рівнях/посадах, як у своїй команді, так і в інших відділах.

Також, за весь час в компанії я мав жодних "проколів" щодо трудової дисципліни, а також жодних конфліктних ситуацій з колегами.

Customer Support Representative

NDA - Gambling

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

6 місяців

06.2023 - 12.2023

Обробка звернень від гравців за допомогою LiveChat та HelpDesk, консультування щодо різних аспектів сервісу. Прийняття та передача скарг, технійчних проблем, рекомендацій від споживачів тощо на відповідні відділи.
Швидко навчився працювати з усім необхідним софтом, а також знайшов спільну мову з колегами. Отримував високі оцінки KPI.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК. Вмію працювати з такими програмами як MS Oficce (Word, Excel, PowerPoint), LiveChat, HelpDesk, Slack та з бек-енд софтом SoftSwiss, Jira. Також маю базові знання по роботі з Zendesk та Solidgate.

  • Стресостійкість
  • Комунікабельність
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Ведення онлайн-чатів
  • Швидкий набір тексту
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Зосередженість

Навчався в 1 закладі

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Факультет економіки та управління. Менеджмент.

Луцьк, 2026

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Додаткова інформація

Свій розділ

  • Навчаюсь у ВНЗ на бюджетній формі. Успішно здобуваю знання на третьому курсі. Я досить ерудований та комунікабельний, тому швидко знаходжу спільну мову з людьми та навчаюсь новому.
  • Маю досвід роботи під високим навантаженнням та у нічні зміни, а також вмію знаходити вихід з складних ситуацій. Доволі легко знаходжу індивідуальний підхід до людей.

На разі, був би не проти спробувати себе на дещо інших посадах. Шукаю можливість працювати у сфері, де можна застосовувати креативне мислення, генерувати нові ідеї та знаходити нестандартні рішення.

Цікавлять ролі, пов’язані з контентом, маркетингом, дизайном або створенням користувацького досвіду . Готовий активно вчитись чомусь новому, незалежно від посади чи рівня відповідальності.

Для зручності комунікації прошу звертатись у телеграм.

Назар

Customer Support Representative

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Луцьк

20 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому