Работала в 8 компаниях   10 лет

Образование, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Негосударственные организации / NGO, Медицина и Здравоохранение

Офіс - менеджер

Тов "компанія терра віва"

Образование

1 год 6 месяцев

04.2010 - 10.2011

Ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами організація ділових зустрічей , переговорів , участь у виставках контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) ведення клієнської бази та статистичних звітів закупівля офісного обладнання та канцтоварів замовленнях поліграфії ( банери , візитівки , дипломи , сертифікати та інше ) організація ділових поїздок , бронювання квитків та готелів

Офіс - менеджер

Тов "компанія терра віва"

Образование

1 год 6 месяцев

04.2010 - 10.2011

Ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами організація ділових зустрічей , переговорів , участь у виставках контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) ведення клієнської бази та статистичних звітів закупівля офісного обладнання та канцтоварів замовленнях поліграфії ( банери , візитівки , дипломи , сертифікати та інше ) організація ділових поїздок , бронювання квитків та готелів

Офіс - менеджер

Клєвєр , тов

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

8 месяцев

05.2008 - 01.2009

Ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами організація ділових зустрічей , переговорів , участь у виставках контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) ведення клієнської бази та статистичних звітів закупівля офісного обладнання та канцтоварів замовленнях поліграфії ( банери , візитівки , дипломи , сертифікати та інше ) організація ділових поїздок , бронювання квитків та готелів

Головний спеціаліст адміністративно - господарського сектору

Дпі у тальнівському районі , тальне

Негосударственные организации / NGO

1 год 8 месяцев

07.2006 - 03.2008

Ведення та контроль за документообігом ( листи , акти , протоколи , накази , ведення табелів , ділове листування ) ведення електронного та паперового архіву організація інвентаризації матеріально - технічних цінностей забезпечення офісу господарськими та канцелярськими товарами контроль виконання заходів з пожежної безпеки взаємодія з держустановами , банками , партнерами контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці

Провідний спеціаліст

Уманська одпі

Негосударственные организации / NGO

1 год

06.2005 - 06.2006

Ведення та контроль за документообігом ( листи , акти , протоколи , накази , ведення табелів , ділове листування ) ведення електронного та паперового архіву організація інвентаризації матеріально - технічних цінностей забезпечення офісу господарськими та канцелярськими товарами контроль виконання заходів з пожежної безпеки взаємодія з держустановами , банками , партнерами контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці

Докуметознавець

Приватна спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов

Образование

2 года 4 месяца

02.2003 - 06.2005

Адміністративна підтримка керівника ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , особові справи вчителів , учнів , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами допомога бухгалтеру , ведення касових операцій підготовка звітності для державних установ контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) закупівля офісного обладнання та канцтоварів

Оператор еом

Тальнівська багатопрофільна лікарня

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

07.2002 - 02.2003

Робота з базами даних пацієнтів обробка вхідної документації підготовка листів для держустанов звітність

Діловод

Приватна спеціалізована школа з поглтбленим втвченням іноземних мов , тальне

Образование

1 год 11 месяцев

08.2000 - 07.2002

Адміністративна підтримка керівника ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , особові справи вчителів , учнів , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами допомога бухгалтеру , ведення касових операцій підготовка звітності для державних установ контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці

Ключевая информация

Користувач пк , ms word , користувач ос windows , здатність до навчання , організація роботи персоналу , організованість
• Організованість
• Уважність до деталей

Училась в 2 заведениях

Черкаський інститут управління

Документознавство та інформаційна діяльність

24, 2001

Коледж економіки та управління при черкаському інституті управління

Докуметознавство та інформаційна діяльність

24, 1999

Владеет языками

Украинский

свободно

Юлія Василівна

Фахівець з кадрового адміністрування

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Боярка

Готов переехать: Киев

20 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 недели назад