Работала в 8 компаниях   11 лет 8 месяцев

Государственный сектор, Образование, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Медицина и Здравоохранение

Фахівець із соціальної роботи

КУ "ЦНСП" БМР

Государственный сектор

7 месяцев

06.2025 - по настоящее время

Досвід надання професійної допомоги людям, сім’ям та громадам, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Забезпечую підтримку, сприяю вирішенню соціальних проблем, допомагаю клієнтам отримати необхідні послуги та ресурси.

Відзначаюся комунікабельністю, емпатією та відповідальністю.

Основні обов’язки:

Виявлення осіб, які потребують соціальної підтримки.

Оцінка потреб клієнтів і підбір відповідних послуг.

КонсультуваннФахівець із соціальної роботия, соціальний супровід, представництво інтересів.

Взаємодія з державними і громадськими структурами.

Ведення облікової документації та звітності.

Офіс - менеджер

Тов "Компанія Терра Віва"

Образование

2 года 8 месяцев

04.2010 - 11.2012

Ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами організація ділових зустрічей , переговорів , участь у виставках контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) ведення клієнської бази та статистичних звітів закупівля офісного обладнання та канцтоварів замовленнях поліграфії ( банери , візитівки , дипломи , сертифікати та інше ) організація ділових поїздок , бронювання квитків та готелів

Офіс - менеджер

ТОВ "Клєвєр Холідей"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

9 месяцев

05.2008 - 01.2009

Ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , довіреності, ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами організація ділових зустрічей , переговорів , участь у виставках, підбір та контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) ведення клієнської бази та статистичних звітів закупівля офісного обладнання та канцтоварів замовленнях поліграфії ( банери , візитівки , дипломи , сертифікати та інше ) організація ділових поїздок , бронювання квитків та готелів

Головний спеціаліст адміністративно - господарського сектору

ДПІ у Тальнівському районі , Тальне

Государственный сектор

1 год 9 месяцев

07.2006 - 03.2008

Ведення та контроль за документообігом ( листи, акти, протоколи, накази, ведення табелів, ділове листування ) ведення електронного та паперового архіву організація інвентаризації матеріально - технічних цінностей забезпечення офісу господарськими та канцелярськими товарами контроль виконання заходів з пожежної безпеки взаємодія з держустановами , банками , партнерами контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці)

Провідний спеціаліст

Уманська ОДПІ

Государственный сектор

1 год 1 месяц

06.2005 - 06.2006

Ведення та контроль за документообігом ( листи, акти, протоколи, накази, ведення табелів, ділове листування ) ведення електронного та паперового архіву організація інвентаризації матеріально - технічних цінностей забезпечення офісу господарськими та канцелярськими товарами контроль виконання заходів з пожежної безпеки взаємодія з держустановами, банками, партнерами контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , курє"ри, прибиральниці)

Докуметознавець

Приватна спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов

Образование

2 года 5 месяцев

02.2003 - 06.2005

Адміністративна підтримка керівника ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази , особові справи вчителів , учнів , довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками , партнерами допомога бухгалтеру , ведення касових операцій підготовка звітності для державних установ контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур єри , прибиральниці ) закупівля офісного обладнання та канцтоварів

Оператор ЕОМ

Тальнівська багатопрофільна лікарня

Медицина и Здравоохранение

8 месяцев

07.2002 - 02.2003

Робота з базами даних пацієнтів обробка вхідної документації підготовка листів для держустанов звітність

Діловод

Приватна спеціалізована школа з поглибленим вивченям іноземних мов та правознавства м. Тальне

Образование

2 года

08.2000 - 07.2002

Адміністративна підтримка керівника ведення діловодства та кадрового документообігу ( накази, особові справи вчителів, учнів, довіреності , ведення табелів , ділове листування ) взаємодія з держустановами , банками, партнерами допомога бухгалтеру , ведення касових операцій підготовка звітності для державних установ контроль роботи допоміжного персоналу ( водії , кур"єри, прибиральниці)

Ключевая информация

Користувач пк , ms word , користувач ос windows , здатність до навчання , організація роботи персоналу , організованість
• Організованість
• Уважність до деталей

Училась в 2 заведениях

Черкаський інститут управління

Документознавство та інформаційна діяльність

24, 2001

Коледж економіки та управління при черкаському інституті управління

Докуметознавство та інформаційна діяльність

24, 1999

Владеет языками

Украинский

свободно

Юлія Василівна

Фахівець з кадрового адміністрування

Боярка

20 000 грн

46 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад