Работала в 1 компании 9 месяцев
Образование
Адміністратор
Агенція «Супер Няня»
Образование
8 месяцев
05.2024 - по настоящее время
Організація та координація роботи офісу
Ведення документообігу: оформлення та обробка документації, зберігання важливих документів.
Робота з клієнтами та партнерами: надання консультацій, обробка запитів, підтримка високого рівня обслуговування.
Управління комунікаціями: прийом дзвінків, організація ділової переписки, координація зустрічей.
Контроль за дотриманням порядку та стандартів: забезпечення дотримання корпоративних правил і політик.
Підготовка звітів: створення місячних звітів про виконану роботу.
Організація заходів: планування та проведення нарад, семінарів, корпоративних подій.
Управління запасами: замовлення та контроль офісних матеріалів і техніки.
Робота з персоналом: ведення графіків, контроль відвідуваності, координація роботи співробітників
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Підготовка документів
• Ведення звітності
• Забезпечення порядку в офісі
• Обслуговування клієнтів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Координація роботи відділів
• Координація роботи відділів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Організація зустрічей
• Керування офісними процесами
Ведення документообігу: оформлення та обробка документації, зберігання важливих документів.
Робота з клієнтами та партнерами: надання консультацій, обробка запитів, підтримка високого рівня обслуговування.
Управління комунікаціями: прийом дзвінків, організація ділової переписки, координація зустрічей.
Контроль за дотриманням порядку та стандартів: забезпечення дотримання корпоративних правил і політик.
Підготовка звітів: створення місячних звітів про виконану роботу.
Організація заходів: планування та проведення нарад, семінарів, корпоративних подій.
Управління запасами: замовлення та контроль офісних матеріалів і техніки.
Робота з персоналом: ведення графіків, контроль відвідуваності, координація роботи співробітників
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Підготовка документів
• Ведення звітності
• Забезпечення порядку в офісі
• Обслуговування клієнтів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Координація роботи відділів
• Координація роботи відділів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Організація зустрічей
• Керування офісними процесами
Ключевая информация
• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі
• Ведення документації
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі
Училась в 2 заведениях
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Психологія
Умань, 2026
Криворізький державний педагогічний університет
Історія (Право)
Кривий Ріг, 2024
Владеет языками
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Анастасія Андріївна
Анастасія Андріївна
Адміністратор
Кривой Рог
Активно ищет работу
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 часов назад