Працювала в 1 компанії   9 місяців

Освіта

Адміністратор

Агенція «Супер Няня»

Освіта

8 місяців

05.2024 - до теперішнього часу

Організація та координація роботи офісу
Ведення документообігу: оформлення та обробка документації, зберігання важливих документів.
Робота з клієнтами та партнерами: надання консультацій, обробка запитів, підтримка високого рівня обслуговування.
Управління комунікаціями: прийом дзвінків, організація ділової переписки, координація зустрічей.
Контроль за дотриманням порядку та стандартів: забезпечення дотримання корпоративних правил і політик.
Підготовка звітів: створення місячних звітів про виконану роботу.
Організація заходів: планування та проведення нарад, семінарів, корпоративних подій.
Управління запасами: замовлення та контроль офісних матеріалів і техніки.
Робота з персоналом: ведення графіків, контроль відвідуваності, координація роботи співробітників
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Підготовка документів
• Ведення звітності
• Забезпечення порядку в офісі
• Обслуговування клієнтів
• Розподіл завдань між співробітниками
• Координація роботи відділів
• Координація роботи відділів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Організація зустрічей
• Керування офісними процесами

Ключова інформація

• Управління офісними процесами
• Ведення документації
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі

Навчалась в 2 закладах

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Психологія

Умань, 2026

Криворізький державний педагогічний університет

Історія (Право)

Кривий Ріг, 2024

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анастасія Андріївна

Адміністратор

Кривий Ріг

19 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 години тому