Работала в 2 компаниях 4 года 8 месяцев
Медицина и Здравоохранение
Керівник відділу. Менеджер з управління бізнес - процесами.
TDC Clinic
Медицина и Здравоохранение
2 года 6 месяцев
01.2022 - 07.2024
Стоматологічна клініка, закритого типу, преміум сегмент.
Перші 6 місяців роботи обіймала посаду адміністратора медичного закладу. Була єдиним адміністратором клініки. Наступні 2 роки обіймала посади керівника відділу, менеджера з управління бізнес - процесами. В команді було 4 адміністратори.
Основні обов'язки та досягнення:
- Розробила та ефективно впровадила в роботу інструкцію роботи адміністраторів. Це основний робочий документ адміністратора, котрий містив опис бізнес - процесів, правила виконання обов'язків, загальні вимоги. А також розробила та ефективно впровадила в роботу чек - лист щоденних обов'язків адміністратора. Це основний звіт для перевірки роботи адміністратора за день.
- Розробила та ефективно впровадила в роботу стандарти спілкування під час телефонної взаємодії та у месенджерах. Проводила регулярне навчання команди для підвищення рівня якості роботи. Проводила контроль рівня якості під час телефонної взаємодії адміністраторів з пацієнтами. Надавала щомісячний аналіз для керівництва.
- Проводила контроль рівня якості спілкування адміністраторів з пацієнтами в клініці (дотримання стандартів, елементів сервісу, інструкції тощо).
- Розробила та прописала стандарти роботи компанії, бізнес - процеси, інструкції, чек - листи. Контролювала дотримання та якість виконання стандартів всіма ланками команди (лікарями, асистентами, адміністраторами).
- Розробила та ефективно впровадила в роботу систему адаптації та навчання нового адміністратора. Система складалась з: навчальної програми, навчальних відео, навчальних теоретичних матеріалів, підсумкового тесту, навчальний сайт. Проводила адаптацію та навчання нового адміністратора. Протягом першого місяця роботи була наставником (або коучем, роль змінювалася залежно від ситуації) нового співробітника.
- Розробила стандарти сервісу. Впроваджено в роботу. Проводила контроль за виконанням та рівнем якості.
- Вирішувала конфліктні ситуації у роботі з пацієнтами. Вирішувала конфлікті ситуації у команді.
- Активно взаємодіяла з маркетинговим відділом. Ведення аналітики каналів звернень пацієнтів.
- Розробила та ефективно впровадила в роботу "Шлях закриття вакансії". Документ, у якому прописано порядок дій від написання вакансії до підписання документу з кандидатом про початок стажування.
- Розробила та ефективно впровадила в роботу "Порядок прийому та звільнення працівника". Документ, у якому закріплено зони відповідальності на кожному із етапів. Прописано чіткий порядок дій під час прийому та звільнення працівника.
- Розроблювала карти посади.
- Проводила щорічний перегляд заробітної плати працівників відділу.
- Розроблювала грейди. Розроблювала КРІ, впроваджувала в роботу, проводила щомісячне нарахування.
- Була відповідальною за ведення графіку відпусток працівників (лікарі, адміністратори, асистенти, управлінський склад).
- Була відповідальною за створення щомісячного графіку роботи адміністраторів та лікарів.
- Проводила регулярні збори команди адміністраторів. Проводила регулярні індивідуальні зустрічі команди. Підтримувала рівень мотивації команди. Вчасно усувала блогери, котрі заважали працювати або знижували ефективність команди.
- Була відповідальною за призначення дати та підготовку до загальних зборів команди.
Керівник відділу. Адміністратор
Цифрова стоматологія Ноженко
Медицина и Здравоохранение
2 года
12.2019 - 12.2021
Мережа стоматологічних клінік, середній сегмент.
Перші 6 місяців роботи обіймала посаду адміністратора медичного закладу за адресою вул. П. Калнишевського, 6. Наступний 1 рік та 6 міс. обіймала посаду головного адміністратора мережі клінік за адресами вул. П. Калнишевського, 6 та вул. Лісківська, 16. В команді було 4 адміністратори (2 адміністратори в одній клініці, 2 адміністратори в другій клініці).
На момент вступу на посаду - головний адміністратор в клініках не було чіткої структури адміністраторів, розподілу зон відповідальності, чек листів та інших видів звітності, стандартів, інструкцій роботи тощо. Розроблена та впроваджена в роботу система дала змогу значно підвищити рівень результативності адміністраторів та якість виконання обов'язків. Саме тому дана система була рекомендованою керівництвом для впровадження у роботу асистентів (звичайно, після її адаптації під їх специфіку роботи).
Основні обов'язки та досягнення на посаді головного адміністратора:
- Розробила та ефективно впровадила в роботу інструкцію роботи адміністраторів. Це основний робочий документ адміністратора, котрий містив опис бізнес - процесів, правила виконання обов'язків, загальні вимоги.
- Розробила та ефективно впровадила в роботу чек - лист щоденних обов'язків адміністратора, щоденний звіт по запису пацієнтів. Це основні звіти для перевірки роботи адміністратора за день.
- Розробила та прописала стандарти роботи компанії. Контролювала дотримання та якість виконання стандартів всіма ланками команди (лікарями, асистентами, адміністраторами).
- Розробила та ефективно впровадила в роботу систему адаптації та навчання нового адміністратора. Система складалась з: навчальної програми, навчальних відео, навчальних теоретичних матеріалів, тестів для перевірки знань з кожного розділу програми, навчальний сайт.
- Проводила адаптацію та навчання нового адміністратора. Протягом першого місяця роботи була наставником нового співробітника.
- Проводила контроль рівня якості під час телефонної взаємодії адміністраторів з пацієнтами. Надавала щомісячний аналіз для керівництва.
- Проводила контроль рівня якості спілкування адміністраторів з пацієнтами в клініці (дотримання стандартів, елементів сервісу, інструкції тощо).
- Активно взаємодіяла з маркетинговим відділом: маркетолог, інтернет-маркетолог. Ведення аналітики каналів звернень пацієнтів.
- Розробка стандартів сервісу та провадження їх в роботу команди. Взаємодія з представниками по питаннях розробки та замовлення брендованої продукції: пакети з лого, шоколадки з лого, подарункові сертифікати, одноразові зубні щітки тощо
Основні обов'язки та досягнення на посаді адміністратора: - Телефонна взаємодія з пацієнтами. Комунікація в соціальних мережах, месенджерах.
- Робота з CRM - системою.
- Взаємодія з пацієнтами в клініці (розрахунок, запис, спілкування тощо).
- Формування графіку лікарів. Грамотний розподіл пацієнтів під час запису.
- Взаємодія зі страховими компаніями.
- Вирішення конфліктних ситуацій.
- Контроль та вчасне замовлення канцелярії та господарчих товарів.
Ключевая информация
- Вмію створювати та керувати задачами / процесами.
- Володію тайм - менеджментом та вмію концентруватись на головному.
- Маю системне мислення та вмію аналізувати інформацію.
- Вмію приймати рішення та брати на себе відповідальність.
Училась в 1 заведении
Київський університет імені Бориса Грінченка
Менеджер систем якості. Менеджер електронного навчання.
Київ, 2019
Владеет языками
Английский
базовый
Курсы, тренинги, сертификаты
Інтенсив з планування
Експерт - Людмила Подвігіна. Власниця бізнес школи STRKTRA
Тривалість - 10 днів.
У форматі online.
Інтенсив "Як. продавати у діректі з максимальною конверсією?"
Експерт - Саша Крістофа. Засновниця агенції ILETSEL
Тривалість - 7 днів.
У форматі online.
Цикл вебінарів "Моделювання бізнес - процесів". "Читання нотацій BPMN"
Лектор - Юлія Рижкова. Продакт - менеджерка в компанії RAILSWAR
Цикл вебінарів з практичною частиною "Процес побудови архітектури посад. Грейди.", "Побудова зарплатних вилок", "Щорічний перегляд заробітної плати", "Як говорити з бізнесом однією мовою?"
Експерт - Ірина Шульга, 17 років в HR
Курс "Адаптація в управлінську посаду" від компанії Changers
Експерт - Анастасія Журавель, 11 років в HR.
Тривалість - 2 місяці.
Курс проходив в online форматі.
Курс "Власник бізнесу" від міжнародної консалтингової компанії Bussines constructor
Тривалість - 6 місяців.
Курс проходив у online та offline форматах.
Курс "Сервіс у стоматологічних клініках" від компанії Dental Expert.
Лектор - Денис Подільчук.
Тривалість - 8 тижнів.
Курс проходив у online форматі.
Курс "Адміністратор стоматологічної клініки"
Експерт - Юлія Богдан.
Тривалість - 2 місяці.
Курс проходив у online форматі.
Дополнительная информация
Особливість досвіду роботи. Рекомендації.
Мій досвід роботи у медичних закладах цінний тим, що на момент вступу у посаду у компаніях не було розроблено чіткої системи роботи. Всі бізнес - процеси, стандарти роботи, інструкції, карти посади, чек - листи, аналітика тощо було розроблено з нуля, впроваджено у роботу команди (адміністраторів, лікарів, асистентів), налагоджено систему роботи.
За запитом на отримання рекомендацій надаю контакти засновників, керівників, колег.
Наталія
Наталія
Керівник відділу. Менеджер з управління бізнес - процесами.
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 15 часов назад