Работала в 8 компаниях 20 лет 10 месяцев
Банки, Образование, Другое, Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика, Государственный сектор, Строительство
Фахівець документообігу
АТ "Ощадбанк"
Банки
3 месяца
09.2024 - 12.2024
Реєстрація вхідної кореспонденції в програмі ACKOD, відправлення вихідної кореспонденції "Укрпоштою".
Лаборант кафедри
ДНУ им.О.Гончара
Образование
3 года 3 месяца
06.2021 - 09.2024
Ведення табелю обліку робочого часу співробітників кафедри, ведення документообігу кафедри.
Домогосподарка
Догляд за хворим родичем
Другое
1 год 8 месяцев
03.2018 - 11.2019
Надання соціальної послуги особі похилого віку з отриманням компенсації відповідно до постанови КМУ №558 від 29.04.2004 (догляд за мамою 1928 року народження).
Оператор телекомунікаційних послуг
ТОВ «Стиль Д»
Торговля розничная / Retail
1 месяц
01.2018 - 02.2018
Оператор call -центра.
Провідний спеціаліст з обліку та роботи з персоналом
ТОВ "МА"Дніпропетровськ"
Транспорт и Логистика
2 месяца
03.2014 - 05.2014
1.Оформлення наказів.2.Внесення записів у трудові книжки.3.Підрахунок трудового стажу.4. Формування звітів.
Юрист, за суміщенням інспектор з кадрів
Національний центр аерокосмічної освіти молоді імені Макарова
Государственный сектор
9 лет 8 месяцев
07.2004 - 03.2014
- Складання позовів та претензій, представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди; виконання наказу господарського суду).
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Помічник бухгалтера
ТОВ "АП"Агроекспо"
Строительство
3 года 10 месяцев
06.2007 - 04.2011
Робота за сумісництвом:
1)нарахування заробітної плати;
2)кадрове діловодство;
3)оформлення рахунків, витратних накладних, податкових накладних.
Продавець одягу
ТОВ "Ібоя"
Торговля розничная / Retail
5 лет 3 месяца
07.1991 - 10.1996
Роздрібний продаж одягу.
Ключевая информация
- Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції);
- нарахування зарплати;
- оформлення податкових накладних;
- оформлення касових ордерів;
- ведення первинної документації; вхідна/вихідна кореспонденція з контрагентами;
- оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення;
- оформлення наказів про відпустки, складання графіка відпусток;
- внесення записів до трудових книжок;
- комплектація особових справ;
- ведення табельного обліку;
- складання позовів та претензій;
- представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди та виконання наказу господарського суду).
- Представників tiens group (фірма ,яка займається оптовою торгівлею)прошу не телефонувати.
Училась в 2 заведениях
Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого
Правознавство, заочний факультет
Харків, 2000
Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту
Інженер шляхів сполучення з управління процесами перевезень
Дніпропетровськ, 1988
Владеет языками
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Днепропетровский областной учебный центр Минстата Украины
На курсах в проводили подготовку бухгалтеров промышленных предприятий. В учебный план входили часы по изучению кадрового делопроизводства.
Дополнительная информация
Компьютерные навыки
Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції), користування офісною технікою.
Ольга
Ольга
Офіс-менеджер/Адміністратор
Днепр
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 дня назад