Работала в 8 компаниях   20 лет 10 месяцев

Банки, Образование, Другое, Торговля розничная / Retail, Транспорт и Логистика, Государственный сектор, Строительство

Фахівець документообігу

АТ "Ощадбанк"

Банки

3 месяца

09.2024 - 12.2024

Реєстрація вхідної кореспонденції в програмі ACKOD, відправлення вихідної кореспонденції "Укрпоштою".

Лаборант кафедри

ДНУ им.О.Гончара

Образование

3 года 3 месяца

06.2021 - 09.2024

Ведення табелю обліку робочого часу співробітників кафедри, ведення документообігу кафедри.

Домогосподарка

Догляд за хворим родичем

Другое

1 год 8 месяцев

03.2018 - 11.2019

Надання соціальної послуги особі похилого віку з отриманням компенсації відповідно до постанови КМУ №558 від 29.04.2004 (догляд за мамою 1928 року народження).

Оператор телекомунікаційних послуг

ТОВ «Стиль Д»

Торговля розничная / Retail

1 месяц

01.2018 - 02.2018

Оператор call -центра.

Провідний спеціаліст з обліку та роботи з персоналом

ТОВ "МА"Дніпропетровськ"

Транспорт и Логистика

2 месяца

03.2014 - 05.2014

1.Оформлення наказів.2.Внесення записів у трудові книжки.3.Підрахунок трудового стажу.4. Формування звітів.

Юрист, за суміщенням інспектор з кадрів

Національний центр аерокосмічної освіти молоді імені Макарова

Государственный сектор

9 лет 8 месяцев

07.2004 - 03.2014

  • Складання позовів та претензій, представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди; виконання наказу господарського суду).
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Помічник бухгалтера

ТОВ "АП"Агроекспо"

Строительство

3 года 10 месяцев

06.2007 - 04.2011

Робота за сумісництвом:

1)нарахування заробітної плати;

2)кадрове діловодство;

3)оформлення рахунків, витратних накладних, податкових накладних.

Продавець одягу

ТОВ "Ібоя"

Торговля розничная / Retail

5 лет 3 месяца

07.1991 - 10.1996

Роздрібний продаж одягу.

Ключевая информация

  • Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції);
  • нарахування зарплати;
  • оформлення податкових накладних;
  • оформлення касових ордерів;
  • ведення первинної документації; вхідна/вихідна кореспонденція з контрагентами;
  • оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення;
  • оформлення наказів про відпустки, складання графіка відпусток;
  • внесення записів до трудових книжок;
  • комплектація особових справ;
  • ведення табельного обліку;
  • складання позовів та претензій;
  • представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди та виконання наказу господарського суду).
  • Представників tiens group (фірма ,яка займається оптовою торгівлею)прошу не телефонувати.

Училась в 2 заведениях

Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого

Правознавство, заочний факультет

Харків, 2000

Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту

Інженер шляхів сполучення з управління процесами перевезень

Дніпропетровськ, 1988

Владеет языками

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Днепропетровский областной учебный центр Минстата Украины

Днепропетровск, 1991

На курсах в проводили подготовку бухгалтеров промышленных предприятий. В учебный план входили часы по изучению кадрового делопроизводства.

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції), користування офісною технікою.

Ольга

Офіс-менеджер/Адміністратор

Днепр

58 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад