Работала в 3 компаниях   3 года 7 месяцев

Образование, Другое

Тім лід команди менеджерів з продажу

ZULU

Образование

1 год 10 месяцев

02.2023 - по настоящее время

1. Планування, організація та контроль діяльності менеджерів з продажу, забезпечення ефективного виконання завдань та досягнення планових показників

2. Розробка та впровадження мотиваційних програм, створення сприятливого робочого середовища для підвищення результативності та залученості працівників

3. Розробка навчальних матеріалів та постійне вдосконалення професійних навичок членів команди для покращення якості продажів

4. Керівництво процесом замовлення, від з'ясування потреб клієнта до завершення угоди, забезпечення високої якості обслуговування на всіх етапах взаємодії з клієнтами

5. Ведення статистики та аналіз результатів роботи команди, підготовка звітів для вищого керівництва, виявлення можливостей для покращення ефективності роботи

6. Розробка та впровадження заходів щодо оптимізації робочих змін, вдосконалення процесів у відділі продажів, включаючи автоматизацію обробки запитів від клієнтів для підвищення швидкості та продуктивності

7. Оцінка результативності роботи менеджерів, надання рекомендацій щодо вдосконалення технік продажу та стратегій залучення клієнтів

8. Додаткові завдання від керівництва

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Менеджер з продажу

    ZULU

    Образование

    9 месяцев

    05.2022 - 02.2023

    1. Оновлення та підтримка актуальності бази даних замовлень, забезпечення точності інформації про клієнтів, їхні потреби та статуси замовлень

    2. Координація та управління процесом замовлення від початкового з'ясування деталей (потреб клієнта, умов співпраці) до його повного закриття та виконання

    3. Відслідковування та обробка заявок з різних джерел (онлайн-форму, соціальні мережі, електронна пошта тощо), аналіз ефективності каналів залучення клієнтів

    4. Залучення до вирішення питань та конфліктних ситуацій з клієнтами, своєчасне реагування на претензії та запити, забезпечення високого рівня задоволення клієнтів

    5. Тісна взаємодія з іншими підрозділами (логістика, маркетинг, фінанси та ін.) для забезпечення своєчасного виконання замовлень та досягнення поставлених цілей

    6. Формулювання і надсилання клієнтам індивідуальних комерційних пропозицій на основі їх запитів і потреб

    7. Стеження за виконанням усіх умов договору, контроль термінів та якості наданих послуг

    8. Підготовка регулярних звітів щодо статусу замовлень, досягнутих результатів і виконання планів з продажу

  • Ведення переговорів
  • Укладення договорів
  • Планування та виконання плану продажів
  • Завідувач постановочної частини

    Міський Палац культури на Лівому березі м. Маріуполь

    Другое

    10 месяцев

    11.2019 - 09.2020

    1. Розробка, постановка та репетиція танців для виступів, забезпечення їх відповідності загальній концепції заходу

    2. Організація та проведення фізичних тренувань, розвиток рухових навичок дітей через активні ігри та вправи

    3. У разі необхідності заміщення режисера в організації та управлінні процесом виступу, забезпечення дотримання графіка та виконання завдань команди

    4. Підтримка активної комунікації з акторами театру, надання зворотного зв'язку, а також співпраця з батьками щодо успіхів дітей, організаційних моментів і планування виступів

    5. Організація, ведення та контроль репетицій, корекція помилок і вдосконалення виступів

    6. Підготовка дітей до публічних виступів, враховуючи їх фізичну та емоційну підготовленість

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Ключевая информация

    • Комунікація з клієнтами
    • Ведення переговорів
    • Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
    • Вміння аналізувати потреби клієнта
    • Креативність
    • Уважність
    • Комунікабельність
    • Вміння працювати з інструментами Microsoft та Google
    • Проведення зустрічей в Zoom
    • Аналітичне мислення
    • Стресостійкість

    Училась в 1 заведении

    Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

    Економічний / Публічне управління та адміністрування

    Харків, 2025

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Русский

    свободно

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Освітній серіал "Менеджер з продажів" від Дія.Освіта

    2024

    • Основи побудови воронки продажів та управління клієнтською базою
    • Техніки переконання та встановлення довірливих стосунків із клієнтами
    • Методи роботи із запереченнями та завершення угод
    • Аналіз результатів своєї роботи та вдосконалювати підходи до продажів

    SMM практикум GoIT

    2024

    • Ознайомлення з соцмережами, розбір KPI
    • Контент-стратегія
    • Взаємодія з аудиторією та інфлюенс-маркетинг

    Тренінг «Продажі 2.0: Як прискорити цикл угоди без втрати якості»

    2024

    • Оптимізація процесу продажів
    • Підвищення швидкості продажів
    • Покращення клієнтського сервісу
    • Ознайомлення з сучасними трендами
    • Вивчення успішних практик

    Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

    Просмотреть

    Анна

    Менеджер по роботі з клієнтами

    Ивано-Франковск

    30 000 грн.

    20 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 1 день назад