Работала в 4 компаниях 17 лет 9 месяцев
Юридические услуги, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, IT, Недвижимость и Девелопмент
SEO-копірайтер / HR менеджер
Консалтингова компанія ConsultPlus
Юридические услуги
11 месяцев
01.2024 - по настоящее время
Основний напрямок ? контент для консалтингового агентства по юридичному супроводі клієнтів при відкритті бізнесу за кордоном.
Посадові обов'язки:
1. Написання SEO-статей:
Тематика:
- Юридичні аспекти відкриття бізнесу в різних юрисдикціях.
- Підготовка документів для взаємодії з регуляторами.
- Оформлення ліцензій для бізнесу.
- Процедури відкриття корпоративних та особистих банківських рахунків.
- Отримання посвідки на проживання (ВНЖ) для підприємців та інвесторів.
- Купівля нерухомості за кордоном: юридичні та фінансові аспекти.
Вимоги до статей:
- Забезпечення 100% унікальності тексту для відповідності політикам Google.
- Органічне впровадження SEO-ключових фраз для оптимізації в пошукових системах.
- Стилістика написання: інформаційна, професійна, юридично обґрунтована.
- Обсяг кожної статті: не менше 30 000 знаків без пробілів.
Використання нейромереж для контенту:
- Впровадження сучасних інструментів (ChatGPT) для автоматизації процесів і зменшення часу на виконання завдань.
- Розробка ефективних промптів для створення якісних текстів через ChatGPT.
- Поєднання автоматизації та редакторської роботи для забезпечення високої якості текстів.
2. Обов’язки HR-менеджера:
Розподіл тем між копірайтерами:
- Оцінка компетенцій копірайтерів для рівномірного розподілу завдань.
- Призначення тем з урахуванням дедлайнів та спеціалізації кожного співробітника.
Проведення співбесід:
- Проведено понад 100 співбесід, результатом яких стало прийняття нових співробітників у штат.
- Оцінка професійних навичок та потенціалу кандидатів.
Навчання копірайтерів:
- Введення у специфіку компаній, включаючи вимоги до юридичних матеріалів.
- Навчання з використання ChatGPT для підготовки текстів.
Координація роботи відділу:
- Організація робочого процесу, контроль виконання дедлайнів.
- Регулярна оцінка якості статей, написаних співробітниками.
Керівник відділу копірайтингу
Маркетингове агентство Art-Sites
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
3 года
11.2020 - 11.2023
Основний напрямок ? сфера нерухомості Туреччини (рієлторські компанії, забудовники).
Посадові обов'язки:
1. Організація ефективної роботи відділу з урахуванням виконання посадових обов'язків та інструкцій дистанційних підлеглих. Рівномірний розподіл завдань відповідно до обсягу навантаження та особистих скілів колеги.
2. Написання текстів різного формату: статті для блогів та зовнішніх ресурсів, контент для соцмереж, прес-релізи, інтерв'ю, сценарії (інфоролики для клієнтських YouTube-каналів, підкасти, рілси), SEO-тексти, тексти для головних сторінок сайтів, лендінги, лонгріди, відгуки, контент для іміджевих журналів.
3. Ведення корпоративного блогу Art-Sites. Створення контент-плану, написання статей про маркетинг, копірайтинг та нейромережі, розміщення статей на блозі.
4. Навчання нових співробітників відповідно до вимог з написання SEO-текстів. Робота з ТЗ: тематика, структура, ключові фрази, LSI-слова, робота з сервісами Text.ru, Istio, Miratext, Advego (унікальність, водність, спамність, входження ключових слів). Ведення нового співробітника в період стажування.
5. Роботи по оптимізації робочого часу колег за рахунок використання нейромереж: налаштування ChatGPT 4.0, створення ефективних промптів під різний тип задач, розробка алгоритму зменшення часу на написання текстів (до 70%), покращення контенту, редактура.
6. Організація роботи редактора для усіх відділів напрямку маркетингових послуг.
7. Створення Бази знань, ведення телеграм-каналу, розробка тестів на виявлення рівня знань колег по основній тематиці замовників компанії (турецькі агентства нерухомості).
Директор зі зв'язків з громадськістю та керівник відділу SMM
IT компанія НУіДЕ
IT
4 года 6 месяцев
04.2015 - 10.2019
Ведучий маркетолог, директор з менеджменту в соціальних мережах та персональній роботі з користувачами. Солідний досвід роботи у сфері інтернет-маркетингу. Відповідальна за просування бренду в соцмережах, створення глобальних партнерств та кампаній зі зв'язків із громадськістю.
Посадові обов'язки:
1. Розробка маркетингової стратегії у соціальних мережах (ВКонтакті, Facebook, Однокласники, Twitter, YouTube, Instagram, Google+)
2. Просування бренду у соціальних мережах (основний канал комунікації). Підвищення рівня репутації компанії та бренду. Копірайтинг та рерайтинг з урахуванням унікальності тексту. Робота із зображеннями, створення графічних малюнків для сайту та для всіх сторінок у соціальних мережах.
3. Збільшення аудиторії підписників у групах та на сторінках бізнесу компанії.
4. Підвищення активності, робота з відгуками та спілкування з підписниками.
5. Генерація контенту на сайті 17 мовами різних тематик, складання постів з урахуванням текстового наповнення та графічної візуалізації для безлічі локальних та тематичних груп. Одночасне планування постів та їх публікація у 50 групах на Facebook.
6. Розробка та реалізація контент-плану (копірайтинг для сайту ? статті, опис компаній, створення подій, відгуки і т.д.)) 7. Створення загального стилю контенту для соц.мереж:
Аналіз груп конкурентів та збір статистики.
Налаштування та оптимізація таргетованої реклами у системах Vkontakte, Інстаграм, Facebook, YouTube.
Підготовка звітів про виконану роботу.
Аналіз активності підписників у соцмережах.
8. Підготовка клієнтських контент-проєктів:
- створення текстів для клієнтів компанії на їхньому сайті;
- створення бізнес-сторінок та груп у соціальних мережах;
- підготовка ілюстрацій/фото (включаючи обробку зображень);
- наповнення у соціальних мережах текстової, графічної та інших видів інформації;
- робота з відгуками та ведення прямого діалогу з підписниками.
Рієлтор, офіс-менеджер
Сфера нерухомості
Недвижимость и Девелопмент
9 лет
12.2005 - 12.2014
Сфера нерухомості:
? Грудень 2005 – червень 2007 Агентство нерухомості «Атланта» (м. Хмельницький), спеціаліст з продажу нерухомості.
? Червень 2008 – липень 2009 Агентство нерухомості «Рідна Оселя» (м.Хмельницький), офіс-менеджер.
? Грудень 2009 – травень 2011 Агентство нерухомості «РієлтБуд» (м.Хмельницький), офіс-менеджер.
? Травень 2014 – грудень 2014 Агентство нерухомості «Весна» (м. Запоріжжя), офіс-менеджер.
Посадові обов'язки:
Ведення бази даних в електронному вигляді, реклама у ЗМІ, ведення телефонних переговорів, робота з клієнтами в офісі, підбір персоналу, управління персоналом та координація його роботи, ведення звітності роботи, своєчасна доставка кореспонденції, розв'язання питань матеріально-технічного забезпечення працівників, укладання договорів на співпрацю між агентством та клієнтом, ведення обліку дзвінків та звернень.
Ключевая информация
Soft Skills:
- Креативність та ініціативність. Генерую нові ідеї, пропоную інноваційні рішення для вирішення завдань і покращення результатів.
- Комунікаційні здібності. Ефективно взаємодію з колегами, клієнтами та партнерами, налагоджуючи продуктивну співпрацю навіть у складних умовах.
- Організованість та відповідальність. Суворо дотримуюсь дедлайнів, забезпечуючи своєчасне виконання завдань без шкоди для якості.
- Стресостійкість. Вмію адаптуватися до нестабільного графіку роботи, знаходжу шляхи вирішення завдань у складних умовах.
- Лідерські якості. Здатна створювати мотивовані команди, організовувати робочі процеси та керувати ними для досягнення високих результатів.
- Швидке навчання. Легко опановую нові навички та технології, зокрема ті, що пов’язані з використанням сучасних інструментів ШІ.
- Критичне мислення та прийняття рішень. Здатна швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати обґрунтовані рішення.
Hard Skills:
- Написання текстів будь-якої складності. Володію багаторічним досвідом у створенні текстового контенту на теми юридичного, технічного, маркетингового, фінансового та креативного напрямків.
- Робота з ШІ (ChatGPT). Глибоке розуміння принципів роботи ШІ, створення та оптимізація промптів для генерації контенту, адаптація моделей під конкретні завдання.
- SEO-копірайтинг. Ефективно впроваджую SEO-ключові фрази в тексти, забезпечуючи високу релевантність у пошукових системах.
- Інтеграція ШІ в робочі процеси. Впровадження та оптимізація алгоритмів роботи з нейромережами для зменшення часу на виконання завдань і підвищення продуктивності.
- Аналітика та стратегія. Вміння розробляти та реалізовувати маркетингові стратегії, проводити конкурентний аналіз і оцінювати ефективність кампаній.
- Професійне володіння інструментами. MS Office, сервіси для SEO-аналізу текстових матеріалів, а також інструменти автоматизації, включаючи ChatGPT.
Училась в 1 заведении
Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Педагог
Хмельницький, 2005
Alla
Alla
Копірайтер, спеціаліст з генерації контенту через ШІ (ChatGPT)
Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 недели назад