Працювала в 4 компаніях   17 років 9 місяців

Юридичні послуги, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, IT, Нерухомість та Девелопмент

SEO-копірайтер / HR менеджер

Консалтингова компанія ConsultPlus

Юридичні послуги

11 місяців

01.2024 - до теперішнього часу

Основний напрямок ? контент для консалтингового агентства по юридичному супроводі клієнтів при відкритті бізнесу за кордоном.

Посадові обов'язки:

1. Написання SEO-статей:

Тематика:

- Юридичні аспекти відкриття бізнесу в різних юрисдикціях.

- Підготовка документів для взаємодії з регуляторами.

- Оформлення ліцензій для бізнесу.

- Процедури відкриття корпоративних та особистих банківських рахунків.

- Отримання посвідки на проживання (ВНЖ) для підприємців та інвесторів.

- Купівля нерухомості за кордоном: юридичні та фінансові аспекти.

Вимоги до статей:

- Забезпечення 100% унікальності тексту для відповідності політикам Google.

- Органічне впровадження SEO-ключових фраз для оптимізації в пошукових системах.

- Стилістика написання: інформаційна, професійна, юридично обґрунтована.

- Обсяг кожної статті: не менше 30 000 знаків без пробілів.

Використання нейромереж для контенту:

- Впровадження сучасних інструментів (ChatGPT) для автоматизації процесів і зменшення часу на виконання завдань.

- Розробка ефективних промптів для створення якісних текстів через ChatGPT.

- Поєднання автоматизації та редакторської роботи для забезпечення високої якості текстів.

2. Обов’язки HR-менеджера:

Розподіл тем між копірайтерами:

- Оцінка компетенцій копірайтерів для рівномірного розподілу завдань.

- Призначення тем з урахуванням дедлайнів та спеціалізації кожного співробітника.

Проведення співбесід:

- Проведено понад 100 співбесід, результатом яких стало прийняття нових співробітників у штат.

- Оцінка професійних навичок та потенціалу кандидатів.

Навчання копірайтерів:

- Введення у специфіку компаній, включаючи вимоги до юридичних матеріалів.

- Навчання з використання ChatGPT для підготовки текстів.

Координація роботи відділу:

- Організація робочого процесу, контроль виконання дедлайнів.

- Регулярна оцінка якості статей, написаних співробітниками.

Керівник відділу копірайтингу

Маркетингове агентство Art-Sites

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

3 роки

11.2020 - 11.2023

Основний напрямок ? сфера нерухомості Туреччини (рієлторські компанії, забудовники).

Посадові обов'язки:

1. Організація ефективної роботи відділу з урахуванням виконання посадових обов'язків та інструкцій дистанційних підлеглих. Рівномірний розподіл завдань відповідно до обсягу навантаження та особистих скілів колеги.

2. Написання текстів різного формату: статті для блогів та зовнішніх ресурсів, контент для соцмереж, прес-релізи, інтерв'ю, сценарії (інфоролики для клієнтських YouTube-каналів, підкасти, рілси), SEO-тексти, тексти для головних сторінок сайтів, лендінги, лонгріди, відгуки, контент для іміджевих журналів.

3. Ведення корпоративного блогу Art-Sites. Створення контент-плану, написання статей про маркетинг, копірайтинг та нейромережі, розміщення статей на блозі.

4. Навчання нових співробітників відповідно до вимог з написання SEO-текстів. Робота з ТЗ: тематика, структура, ключові фрази, LSI-слова, робота з сервісами Text.ru, Istio, Miratext, Advego (унікальність, водність, спамність, входження ключових слів). Ведення нового співробітника в період стажування.

5. Роботи по оптимізації робочого часу колег за рахунок використання нейромереж: налаштування ChatGPT 4.0, створення ефективних промптів під різний тип задач, розробка алгоритму зменшення часу на написання текстів (до 70%), покращення контенту, редактура.

6. Організація роботи редактора для усіх відділів напрямку маркетингових послуг.

7. Створення Бази знань, ведення телеграм-каналу, розробка тестів на виявлення рівня знань колег по основній тематиці замовників компанії (турецькі агентства нерухомості).

Директор зі зв'язків з громадськістю та керівник відділу SMM

IT компанія НУіДЕ

IT

4 роки 6 місяців

04.2015 - 10.2019

Ведучий маркетолог, директор з менеджменту в соціальних мережах та персональній роботі з користувачами. Солідний досвід роботи у сфері інтернет-маркетингу. Відповідальна за просування бренду в соцмережах, створення глобальних партнерств та кампаній зі зв'язків із громадськістю.

Посадові обов'язки:

1. Розробка маркетингової стратегії у соціальних мережах (ВКонтакті, Facebook, Однокласники, Twitter, YouTube, Instagram, Google+)

2. Просування бренду у соціальних мережах (основний канал комунікації). Підвищення рівня репутації компанії та бренду. Копірайтинг та рерайтинг з урахуванням унікальності тексту. Робота із зображеннями, створення графічних малюнків для сайту та для всіх сторінок у соціальних мережах.

3. Збільшення аудиторії підписників у групах та на сторінках бізнесу компанії.

4. Підвищення активності, робота з відгуками та спілкування з підписниками.

5. Генерація контенту на сайті 17 мовами різних тематик, складання постів з урахуванням текстового наповнення та графічної візуалізації для безлічі локальних та тематичних груп. Одночасне планування постів та їх публікація у 50 групах на Facebook.

6. Розробка та реалізація контент-плану (копірайтинг для сайту ? статті, опис компаній, створення подій, відгуки і т.д.)) 7. Створення загального стилю контенту для соц.мереж:

Аналіз груп конкурентів та збір статистики.

Налаштування та оптимізація таргетованої реклами у системах Vkontakte, Інстаграм, Facebook, YouTube.

Підготовка звітів про виконану роботу.

Аналіз активності підписників у соцмережах.

8. Підготовка клієнтських контент-проєктів:

- створення текстів для клієнтів компанії на їхньому сайті;

- створення бізнес-сторінок та груп у соціальних мережах;

- підготовка ілюстрацій/фото (включаючи обробку зображень);

- наповнення у соціальних мережах текстової, графічної та інших видів інформації;

- робота з відгуками та ведення прямого діалогу з підписниками.

Рієлтор, офіс-менеджер

Сфера нерухомості

Нерухомість та Девелопмент

9 років

12.2005 - 12.2014

Сфера нерухомості:

? Грудень 2005 – червень 2007 Агентство нерухомості «Атланта» (м. Хмельницький), спеціаліст з продажу нерухомості.

? Червень 2008 – липень 2009 Агентство нерухомості «Рідна Оселя» (м.Хмельницький), офіс-менеджер.

? Грудень 2009 – травень 2011 Агентство нерухомості «РієлтБуд» (м.Хмельницький), офіс-менеджер.

? Травень 2014 – грудень 2014 Агентство нерухомості «Весна» (м. Запоріжжя), офіс-менеджер.

Посадові обов'язки:

Ведення бази даних в електронному вигляді, реклама у ЗМІ, ведення телефонних переговорів, робота з клієнтами в офісі, підбір персоналу, управління персоналом та координація його роботи, ведення звітності роботи, своєчасна доставка кореспонденції, розв'язання питань матеріально-технічного забезпечення працівників, укладання договорів на співпрацю між агентством та клієнтом, ведення обліку дзвінків та звернень.

Ключова інформація

Soft Skills:

- Креативність та ініціативність. Генерую нові ідеї, пропоную інноваційні рішення для вирішення завдань і покращення результатів.

- Комунікаційні здібності. Ефективно взаємодію з колегами, клієнтами та партнерами, налагоджуючи продуктивну співпрацю навіть у складних умовах.

- Організованість та відповідальність. Суворо дотримуюсь дедлайнів, забезпечуючи своєчасне виконання завдань без шкоди для якості.

- Стресостійкість. Вмію адаптуватися до нестабільного графіку роботи, знаходжу шляхи вирішення завдань у складних умовах.

- Лідерські якості. Здатна створювати мотивовані команди, організовувати робочі процеси та керувати ними для досягнення високих результатів.

- Швидке навчання. Легко опановую нові навички та технології, зокрема ті, що пов’язані з використанням сучасних інструментів ШІ.

- Критичне мислення та прийняття рішень. Здатна швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати обґрунтовані рішення.

Hard Skills:

- Написання текстів будь-якої складності. Володію багаторічним досвідом у створенні текстового контенту на теми юридичного, технічного, маркетингового, фінансового та креативного напрямків.

- Робота з ШІ (ChatGPT). Глибоке розуміння принципів роботи ШІ, створення та оптимізація промптів для генерації контенту, адаптація моделей під конкретні завдання.

- SEO-копірайтинг. Ефективно впроваджую SEO-ключові фрази в тексти, забезпечуючи високу релевантність у пошукових системах.

- Інтеграція ШІ в робочі процеси. Впровадження та оптимізація алгоритмів роботи з нейромережами для зменшення часу на виконання завдань і підвищення продуктивності.

- Аналітика та стратегія. Вміння розробляти та реалізовувати маркетингові стратегії, проводити конкурентний аналіз і оцінювати ефективність кампаній.

- Професійне володіння інструментами. MS Office, сервіси для SEO-аналізу текстових матеріалів, а також інструменти автоматизації, включаючи ChatGPT.

Навчалась в 1 закладі

Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Педагог

Хмельницький, 2005

Alla

Копірайтер, спеціаліст з генерації контенту через ШІ (ChatGPT)

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому