Работала в 9 компаниях   16 лет 7 месяцев

Другое, Телекоммуникации / Связь, Услуги для населения - другое, Образование

Заступник директора з управління персоналом

Тов екол

Другое

6 лет 1 месяц

09.2018 - 10.2024

Обов'язки:

ТОВ ЕкоЛ, Біла Церква (Роздрібна торгівля:металопластикові та алюмінієві конструкції і комплектуючі до них, вхідні та міжкімнатні двері, ворота, ролети, жалюзі)

Підбір, адаптація, навчання, стажування, мотивація та контроль персоналу. Створення та підтримка мікроклімату в команді. Організація корпоративних заходів. Розробка та впровадження системи адаптації та мотивації. Аналіз результативності та підвищення кваліфікації працівників, щомісячна звітність за результатами. Нарахування заробітної плати, згідно мотивації. Ведення звірки з постачальниками. Розробка та впровадження нових інструментів для підвищення продажів.

Досягнення: формування ефективної команди, що сприяло збільшенню кількості постійних покупців.

Працювали з розрахунковими програмами м/п конструкцій: 1C, WHOkna, WINcalc.

Hr - менеджер

Тов екол

Другое

7 месяцев

02.2018 - 09.2018

Обов'язки:

Підбір та адаптація персоналу. Розробка та проведення первинного навчання кандидатів на посаду

Спеціаліст з розвитку персоналу ( тренер

Тов "аргумент - зв'язок"

Телекоммуникации / Связь

9 месяцев

05.2017 - 02.2018

Обов'язки:

Розробка та проведення первинного навчання кандидатів на посаду.Адаптація нових співробітниківРозробка та проведення тренінгів для чинного персоналу, з метою професійного зростання співробітниківПрослуховування, аналіз дзвінків співробітників, надання рекомендацій щодо виправлення помилок та для підвищення результативності персоналуформування звітності за результатами своєї роботи за тиждень/місяць;

Hr - менеджер

Тов "аргумент - зв'язок"

Телекоммуникации / Связь

1 год 2 месяца

03.2016 - 05.2017

Обов'язки:

розміщення вакансій та їх актуалізація на сайтах про роботу/соціальні мережі;Збір бази даних кандидатів;масовий пошук та підбір персоналу;проведення первинного телефонного інтерв'ю з метою первинної оцінки кандидата на відповідність вакансії;формування звітності за результатами своєї роботи за день/тиждень/місяць;проведення співбесід та вибір гідних кандидатів відповідно до вимог компанії.

Менеджер по роботі з клієнтами в телефонному режимі

Тов "аргумент - зв'язок"

Телекоммуникации / Связь

2 месяца

01.2016 - 03.2016

Обов'язки:

Консультація потенційних клієнтів у телефонному режимі, оформлення заявок на продукти банку.

Оператор кол - центра

Тов "ланет нетворк"

Телекоммуникации / Связь

8 месяцев

11.2013 - 07.2014

Обов'язки:

Здійснення вихідного обдзвону існуючих клієнтів, консультація абонентів про послуги компанії.

Адміністратор

Тов "макс бет"

Услуги для населения - другое

6 месяцев

03.2008 - 09.2008

Обов'язки

Контроль за порядком у залі, заповнення документації, спілкування з клієнтами.

Вихователь , музичний керівник

Дитячий садочок 18 "ясочка"

Образование

4 года

12.2003 - 12.2007

Обов'язки:

Робота з батьками та дітьми. Ведення документації, розробка та проведення занять, ранків, дозвілля дітей.

Продавець - консультант

Ммагазин жіночого одягу "пані"

Другое

2 года 3 месяца

08.2001 - 11.2003

Обов'язки:

  • Консультування покупців щодо асортименту товарів
  • Викладка товару та підтримка порядку в торговельному залі
  • Ведення обліку продажів та товарних запасів

Ключевая информация

Управління персоналом, MS Excel, Google Docs, MS PowerPoint, MS Wor.

  • Вміння швидко навчатися
  • Організованість
  • Комунікаційні навички
  • Училась в 3 заведениях

    Удпу ім.п. тичини

    Викладач дошкільної педагогіки та психології

    Умань , 2009

    Удпу ім. п. тичини

    Вихователь - методист

    Умань , 2008

    Удпу ім.п. тичини

    Вчитель молодших класів

    Умань , 2003

    Владеет языками

    Русский

    свободно

    Украинский

    свободно

    Дополнительная информация

    Особисті якості

    Про себе: цілеспрямована, комунікабельна, активна, ініціативна, пунктуальна , легка на підйом, з почуттям гумору, відповідальна, легко знаходжу спільну мову з людьми, стресостійка, швидко навчаюся. Вмію організувати роботута мотивувати команду на результат.

    Юлія Михайлівна

    Керівник магазину

    Белая Церковь

    42 года

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: в офисе/на месте

    Обновлено 4 часа назад