Працювала в 9 компаніях 16 років 7 місяців
Інше, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для населення - інше, Освіта
Заступник директора з управління персоналом
Тов екол
Інше
6 років 1 місяць
09.2018 - 10.2024
Обов'язки:
ТОВ ЕкоЛ, Біла Церква (Роздрібна торгівля:металопластикові та алюмінієві конструкції і комплектуючі до них, вхідні та міжкімнатні двері, ворота, ролети, жалюзі)
Підбір, адаптація, навчання, стажування, мотивація та контроль персоналу. Створення та підтримка мікроклімату в команді. Організація корпоративних заходів. Розробка та впровадження системи адаптації та мотивації. Аналіз результативності та підвищення кваліфікації працівників, щомісячна звітність за результатами. Нарахування заробітної плати, згідно мотивації. Ведення звірки з постачальниками. Розробка та впровадження нових інструментів для підвищення продажів.
Досягнення: формування ефективної команди, що сприяло збільшенню кількості постійних покупців.
Працювали з розрахунковими програмами м/п конструкцій: 1C, WHOkna, WINcalc.
Hr - менеджер
Тов екол
Інше
7 місяців
02.2018 - 09.2018
Обов'язки:
Підбір та адаптація персоналу. Розробка та проведення первинного навчання кандидатів на посаду
Спеціаліст з розвитку персоналу ( тренер
Тов "аргумент - зв'язок"
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
05.2017 - 02.2018
Обов'язки:
Розробка та проведення первинного навчання кандидатів на посаду.Адаптація нових співробітниківРозробка та проведення тренінгів для чинного персоналу, з метою професійного зростання співробітниківПрослуховування, аналіз дзвінків співробітників, надання рекомендацій щодо виправлення помилок та для підвищення результативності персоналуформування звітності за результатами своєї роботи за тиждень/місяць;
Hr - менеджер
Тов "аргумент - зв'язок"
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 2 місяці
03.2016 - 05.2017
Обов'язки:
розміщення вакансій та їх актуалізація на сайтах про роботу/соціальні мережі;Збір бази даних кандидатів;масовий пошук та підбір персоналу;проведення первинного телефонного інтерв'ю з метою первинної оцінки кандидата на відповідність вакансії;формування звітності за результатами своєї роботи за день/тиждень/місяць;проведення співбесід та вибір гідних кандидатів відповідно до вимог компанії.
Менеджер по роботі з клієнтами в телефонному режимі
Тов "аргумент - зв'язок"
Телекомунікації / Зв'язок
2 місяці
01.2016 - 03.2016
Обов'язки:
Консультація потенційних клієнтів у телефонному режимі, оформлення заявок на продукти банку.
Оператор кол - центра
Тов "ланет нетворк"
Телекомунікації / Зв'язок
8 місяців
11.2013 - 07.2014
Обов'язки:
Здійснення вихідного обдзвону існуючих клієнтів, консультація абонентів про послуги компанії.
Адміністратор
Тов "макс бет"
Послуги для населення - інше
6 місяців
03.2008 - 09.2008
Обов'язки
Контроль за порядком у залі, заповнення документації, спілкування з клієнтами.
Вихователь , музичний керівник
Дитячий садочок 18 "ясочка"
Освіта
4 роки
12.2003 - 12.2007
Обов'язки:
Робота з батьками та дітьми. Ведення документації, розробка та проведення занять, ранків, дозвілля дітей.
Продавець - консультант
Ммагазин жіночого одягу "пані"
Інше
2 роки 3 місяці
08.2001 - 11.2003
Обов'язки:
- Консультування покупців щодо асортименту товарів
- Викладка товару та підтримка порядку в торговельному залі
- Ведення обліку продажів та товарних запасів
Ключова інформація
Управління персоналом, MS Excel, Google Docs, MS PowerPoint, MS Wor.
Навчалась в 3 закладах
Удпу ім.п. тичини
Викладач дошкільної педагогіки та психології
Умань , 2009
Удпу ім. п. тичини
Вихователь - методист
Умань , 2008
Удпу ім.п. тичини
Вчитель молодших класів
Умань , 2003
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Про себе: цілеспрямована, комунікабельна, активна, ініціативна, пунктуальна , легка на підйом, з почуттям гумору, відповідальна, легко знаходжу спільну мову з людьми, стресостійка, швидко навчаюся. Вмію організувати роботута мотивувати команду на результат.
Юлія Михайлівна
Юлія Михайлівна
Керівник магазину
Біла Церква
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 5 годин тому