Работала в 1 компании   9 лет 2 месяца

Банки

Оператор Call-centre банку

ПриватБанк

Банки

9 лет 1 месяц

10.2015 - по настоящее время

Планування та організація своєї роботи

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Світлична

Оператор Call-centre банку

Кременчуг

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 час назад