Працювала в 1 компанії 9 років 2 місяці
Банки
Оператор Call-centre банку
ПриватБанк
Банки
9 років 1 місяць
10.2015 - до теперішнього часу
Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Світлична
Світлична
Оператор Call-centre банку
Кременчук
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 годину тому