Працювала в 1 компанії   9 років 2 місяці

Банки

Оператор Call-centre банку

ПриватБанк

Банки

9 років 1 місяць

10.2015 - до теперішнього часу

Планування та організація своєї роботи

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Світлична

Оператор Call-centre банку

Кременчук

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому