Работал в 5 компаниях 9 лет 8 месяцев
Государственный сектор, Торговля розничная / Retail, Юридические услуги, Другое
Головним державного ревізор - інспектора відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб
Гу дпс
Государственный сектор
4 года 8 месяцев
01.2020 - 09.2024
Головний державний ревізор - інспектор відділу адміністрування
Гу дпс
Государственный сектор
5 лет 7 месяцев
02.2019 - 09.2024
Головного державного ревізор - інспектора відділу адміністрування податків та зборів з юридичних ос…
Фоп
Торговля розничная / Retail
2 года 5 месяцев
07.2017 - 12.2019
Заступник директора
Тов "укравода"
Юридические услуги
2 месяца
12.2017 - 02.2018
Бухгалтер ФОП
фоп
Другое
2 года 4 месяца
09.2012 - 01.2015
Ведення ФОП від реєстрації до закриття. Нарахування/сплата податків, здача квартальних тарічних звітів, здійснення поточних платежів, складання проміжної управлінської звітності. Підготовка ліквідаційної звітності.
Ключевая информация
Учился в 1 заведении
Міжрегіональної академії управління персоналом
Облік і аудит
23, 2016
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Дія. Освіта! Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу. Персональна кібергігієна
Дія. Освіта! Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу Датааналітик. Вступ до Excel
Дія. Освіта! Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу Датааналітик. SQL та Pawer BI
Дополнительная информация
Свій розділ
Маю досвід ведення ФОП з бухгалтерського, податкового та кадрового обліку у різних напрямках діяльності, від реєстрації до закриття.
Що готовий робити:
- консультування з питань виготовлення електронного підпису (ЕЦП);
- реєстрація ФОП (через сервіс «Дія»);
- ведення обліку та подання звітності ФОП 1 ,2, 3 групи;
- внесення змін про ФОП до державних органів;
- реєстрація та робота з ПРРО (при необхідності);
- ведення електронної книги доходів;
- контроль лімітів;
- робота з системою "Клієнт-банк", проведення платежів;
- контроль сплати податків;
- робота з виписками банку;
- оформлення первинної документації (при необхідності);
- ведення кадрового обліку (за необхідності);
- розрахунок та нарахування заробітної плати, розрахунок та нарахування податків та зборів (за необхідності);
- формування та надсилання в електронній формі звітності до державних органів
Додаткова інформація
Впевнений користувач ПК, знання офісних програм, забезпечений офісною оргтехнікою
Микола
Микола
Бухгалтер ФОП
Хмельницкий
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа
Обновлено 2 недели назад