Працював в 5 компаніях 9 років 8 місяців
Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Юридичні послуги, Інше
Головним державного ревізор - інспектора відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб
Гу дпс
Державний сектор
4 роки 8 місяців
01.2020 - 09.2024
Головний державний ревізор - інспектор відділу адміністрування
Гу дпс
Державний сектор
5 років 7 місяців
02.2019 - 09.2024
Головного державного ревізор - інспектора відділу адміністрування податків та зборів з юридичних ос…
Фоп
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 5 місяців
07.2017 - 12.2019
Заступник директора
Тов "укравода"
Юридичні послуги
2 місяці
12.2017 - 02.2018
Бухгалтер ФОП
фоп
Інше
2 роки 4 місяці
09.2012 - 01.2015
Ведення ФОП від реєстрації до закриття. Нарахування/сплата податків, здача квартальних тарічних звітів, здійснення поточних платежів, складання проміжної управлінської звітності. Підготовка ліквідаційної звітності.
Ключова інформація
Навчався в 1 закладі
Міжрегіональної академії управління персоналом
Облік і аудит
23, 2016
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Дія. Освіта! Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу. Персональна кібергігієна
Дія. Освіта! Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу Датааналітик. Вступ до Excel
Дія. Освіта! Сертифікат за проходження проходження освітнього серіалу Датааналітик. SQL та Pawer BI
Додаткова інформація
Свій розділ
Маю досвід ведення ФОП з бухгалтерського, податкового та кадрового обліку у різних напрямках діяльності, від реєстрації до закриття.
Що готовий робити:
- консультування з питань виготовлення електронного підпису (ЕЦП);
- реєстрація ФОП (через сервіс «Дія»);
- ведення обліку та подання звітності ФОП 1 ,2, 3 групи;
- внесення змін про ФОП до державних органів;
- реєстрація та робота з ПРРО (при необхідності);
- ведення електронної книги доходів;
- контроль лімітів;
- робота з системою "Клієнт-банк", проведення платежів;
- контроль сплати податків;
- робота з виписками банку;
- оформлення первинної документації (при необхідності);
- ведення кадрового обліку (за необхідності);
- розрахунок та нарахування заробітної плати, розрахунок та нарахування податків та зборів (за необхідності);
- формування та надсилання в електронній формі звітності до державних органів
Додаткова інформація
Впевнений користувач ПК, знання офісних програм, забезпечений офісною оргтехнікою
Микола
Микола
Бухгалтер ФОП
Хмельницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 2 тижні тому