Работала в 4 компаниях 9 лет 3 месяца
Образование, IT
Team Lead напрямку Python
GoITeens
Образование
1 год 9 месяцев
02.2023 - по настоящее время
Координація роботи викладачів Python-напрямку, забезпечення виконання освітніх стандартів і програм. Проведення групових та індивідуальних зустрічей з викладачами для надання зворотного зв’язку, підтримки і розвитку навичок. Підтримка високого рівня якості навчання шляхом контролю за підготовкою, веденням занять і взаємодією викладачів зі студентами. Моніторинг і аналіз результатів навчального процесу. Ведення звітності, комунікація з іншими командами та вищим керівництвом щодо успіхів та потреб Python-напрямку.
Репетитор з математики та хімії
ФОП Маковська
Образование
9 лет 2 месяца
09.2015 - по настоящее время
Підготовка та проведення індивідуальних занять з математики та хімії, враховуючи індивідуальні запити і рівень підготовки учнів. Розробка та впровадження ефективних методик навчання для підвищення успішності учнів. Підтримка мотивації та зацікавленості учнів у вивченні предмету через використання інтерактивних і практичних завдань.
CHM
GoITeens
Образование
1 год 6 месяцев
09.2021 - 03.2023
Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів. Підтримка та розвиток довгострокових відносин з клієнтами через регулярні комунікації (телефон, електронна пошта, месенджері). Координація роботи з іншими відділами для швидкого вирішення питань клієнтів. Ведення звітності та актуалізація даних у CRM-системі. Аналіз зворотного зв’язку клієнтів для покращення рівня обслуговування та формування рекомендацій
Customer Service Representetive
Genesis
IT
3 года 8 месяцев
10.2018 - 06.2022
Надання підтримки користувачам платформи через електронну пошту або телефон, швидко та професійно вирішуючи їхні запити і проблеми. Консультації щодо функцій сайту, допомога у створенні профілю, навігації та налаштуванні параметрів підписки. Виявлення та вирішення технічних проблем, що виникають у користувачів, передача складніших запитів відповідним командам підтримки. Обробка та реагування на скарги щодо недобросовісної поведінки користувачів, включаючи порушення правил та політик сайту. Надання зворотного зв’язку щодо покращення роботи платформи та інформування команди розробки про повторювані проблеми.
Ключевая информация
• Комунікація та підтримка клієнтів
Вміння ефективно спілкуватися з клієнтами і користувачами, вирішувати конфліктні ситуації та забезпечувати позитивний досвід взаємодії.
• Організація та аналіз
Високі навички організації, досвід ведення звітності, аналізу навчальних результатів інадання зворотного зв'язку.
• Управління командою
Досвід керівництва командою, координації викладачів, організації навчального процесу та забезпечення високих стандартів якості.
• Технічні навички
Досвід роботи з CRM системі Zoho, Zendesk,LMS, Google Sheets
Училась в 2 заведениях
Черкаська медична академія
Фармація
Черкаси, 2022
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Хімія
Черкаси, 2020
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Анна
Анна
Викладач математики
Киев
Соломенский район
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 дней назад