Працювала в 4 компаніях   9 років 3 місяці

Освіта, IT

Team Lead напрямку Python

GoITeens

Освіта

1 рік 9 місяців

02.2023 - до теперішнього часу

Координація роботи викладачів Python-напрямку, забезпечення виконання освітніх стандартів і програм. Проведення групових та індивідуальних зустрічей з викладачами для надання зворотного зв’язку, підтримки і розвитку навичок. Підтримка високого рівня якості навчання шляхом контролю за підготовкою, веденням занять і взаємодією викладачів зі студентами. Моніторинг і аналіз результатів навчального процесу. Ведення звітності, комунікація з іншими командами та вищим керівництвом щодо успіхів та потреб Python-напрямку.

Репетитор з математики та хімії

ФОП Маковська

Освіта

9 років 2 місяці

09.2015 - до теперішнього часу

Підготовка та проведення індивідуальних занять з математики та хімії, враховуючи індивідуальні запити і рівень підготовки учнів. Розробка та впровадження ефективних методик навчання для підвищення успішності учнів. Підтримка мотивації та зацікавленості учнів у вивченні предмету через використання інтерактивних і практичних завдань.

CHM

GoITeens

Освіта

1 рік 6 місяців

09.2021 - 03.2023

Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів. Підтримка та розвиток довгострокових відносин з клієнтами через регулярні комунікації (телефон, електронна пошта, месенджері). Координація роботи з іншими відділами для швидкого вирішення питань клієнтів. Ведення звітності та актуалізація даних у CRM-системі. Аналіз зворотного зв’язку клієнтів для покращення рівня обслуговування та формування рекомендацій

Customer Service Representetive

Genesis

IT

3 роки 8 місяців

10.2018 - 06.2022

Надання підтримки користувачам платформи через електронну пошту або телефон, швидко та професійно вирішуючи їхні запити і проблеми. Консультації щодо функцій сайту, допомога у створенні профілю, навігації та налаштуванні параметрів підписки. Виявлення та вирішення технічних проблем, що виникають у користувачів, передача складніших запитів відповідним командам підтримки. Обробка та реагування на скарги щодо недобросовісної поведінки користувачів, включаючи порушення правил та політик сайту. Надання зворотного зв’язку щодо покращення роботи платформи та інформування команди розробки про повторювані проблеми.

Ключова інформація

• Комунікація та підтримка клієнтів

Вміння ефективно спілкуватися з клієнтами і користувачами, вирішувати конфліктні ситуації та забезпечувати позитивний досвід взаємодії.

• Організація та аналіз

Високі навички організації, досвід ведення звітності, аналізу навчальних результатів інадання зворотного зв'язку.

• Управління командою

Досвід керівництва командою, координації викладачів, організації навчального процесу та забезпечення високих стандартів якості.

• Технічні навички

Досвід роботи з CRM системі Zoho, Zendesk,LMS, Google Sheets

Навчалась в 2 закладах

Черкаська медична академія

Фармація

Черкаси, 2022

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Хімія

Черкаси, 2020

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анна

Викладач математики

Київ

Солом'янський район

40 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 5 днів тому