Работала в 3 компаниях 5 лет 4 месяца
Другое, Образование
Науковий співробітник
Інститут педагогіки НАПН України
Другое
5 лет 3 месяца
01.2020 - по настоящее время
Практичний психолог
Ліцею 49
Другое
1 год 5 месяцев
09.2022 - 02.2024
• Проведення індивідуальних та групових зустрічей
• Діагностика та оцінка психологічного стану клієнтів
• Ведення документації по роботі з клієнтами
• Організація тренінгів та семінарів
• Співпраця з освітніми та медичними установами
• Постійне вдосконалення професійних знань і умінь
• Розвиток навичок емпатії та комунікації
• Використання методик психотерапії та консультування
Соціальний педагог
Фізико - математичний ліцей 142
Образование
1 год 7 месяцев
01.2021 - 08.2022
• Надання консультацій та підтримки дітям та їх сім'ям
• Організація та проведення тренінгів та семінарів
• Співпраця з іншими соціальними службами та організаціями
• Ведення документації та звітності
• Підготовка аналітичних звітів
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
• Співпраця з іншими соціальними службами та організаціями
Ключевая информация
- Консультаційні навички
- Вміння вислуховувати
- Конфіденційність
- Емпатія
- Знання основ психології.
Училась в 6 заведениях
Дзво "університет менедмженту освіти"
"психологія"
Київ, 2026
Клуб психологів України
Основи Корекційно роботи
Київ, 2025
МІжнародна федерація арт-терапії, Університет Драгоманова,
Основи психології
Київ, 2023
Київський Гештальт Університет
Тривожні розлади та панічні атаки
Київ, 2022
Чернівецькому національному університеті ім. ю. федьковича
"Соціальна педагогіка"
Чернівці, 2011
Чернівецький національний університет імені юрія федьковича
2010
Владеет языками
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
«ЛІДЕРСТВО І ОБДАРОВАНІСТЬ: СУЧАСНИЙ НАУКОВИЙ ДИСКУРС І ОСВІТНЯ ПРАКТИКА»
• Лідерство й елітарність в умовах війни• Лідерство природне і виховуване: у чому колізія• Лідерство істинне і деструктивне: причини, форми, прояви• Виховання лідерських якостей обдарованих учнів
Зміцнення потенціалу практичних психологів закладів освіти
Набула професійних компетентностей щодо оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги в умовах збройного конфлікту та постконфліктний період
«КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З УЧНЯМИ У ЯКИХ ВИЯВЛЕНО ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ - ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ
Знання з корекційної роботи з дітьми з ООП
"Мобілізація зусиль громади щодо ідентифікації та реагування на випадки ґендерно зумовленого насильства, з особливою увагою до домашнього насильства під час війни"
Навички реагування на випадки насилля
Практичні навички подолання стресу»
Навички долання стресу
«Організація послуг психічного здоров’я та психосоціальної підтримки»
Надання психосоціальної підтримки
« Арттерапія в роботі психолога : інноваційні підходи»
Використання артерапевтичних засобів під час роботи з дітьми
Перша психологічна допомога. Управління стресом. Робота з панічними атаками
Навички управління та поводження в стресових ситуаціях. Допомога дітям та дорослим, які переживають стресові події.
«ДІАГНОСТИКА ТА МОНІТОРИНГ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ»
Сучасні тенденціі? до ідентифікаціі? обдарованих дітеи? та молоді- Педагогічна діагностика обдарованості- Підходи до організаціі? моніторингу розвитку обдарованості в освітньому процесі- Діагностика чинників розвитку обдарованоі? особистості в умовах воєнного стану- Інформаціи?но-комунікаціи?ні технологіі? в діагностиці та моніторингу розвитку обдарованоі? особистості
«КОУЧИНГ, МЕНТОРИНГ, ТЬЮТОРИНГ І ФАСИЛІТАЦІЯ В ІНКЛЮЗІЇ: СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ
Інтегрування сучасних знань і міжнародного досвіду в процес інклюзивного навчання дітеи? із особливими освітніми потребами; навчання впродовж життя; громадянська та соціальна; інформаціи?но-комунікаціи?на; загальнокультурна; інноваціи?на, інклюзивна
«Арттерапія в роботі психолога : інноваційні підходи»
Навички роботи засобами артерапії
Основи психології
знання з основ психології
Психологічна допомога в кризових ситуаціях учасникам освітнього процесу
1. Прояви травматичного стресу на рівні психіки та тіла.2. Травма за шкалою часу та види допомоги.3. Методи та способи подолання наслідків травматичних ситуаціи?.4. Основні складові консультативноі? та терапевтичноі? роботи з травмою.5. Психологічна допомога при втраті.6. Інструменти налагодження комунікаціі? між педагогами та дітьми. Особливості взаємодіі?. 7. Психологічна просвіта дітеи? в період кризи 8. Відновлювальні форми роботи з дітьми, що пережили травматичну подію.9. Співпраця школи та родини у період воєнного часу 10. Профілактика вторинноі? травматизаціі? та професіи?ного вигорання педагогів.
Антоніна Юріївна
Антоніна Юріївна
Практичний психолог

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад