Працювала в 3 компаніях   5 років 5 місяців

Інше, Освіта

Науковий співробітник

Інститут педагогіки НАПН України

Інше

5 років 4 місяці

01.2020 - до теперішнього часу

Практичний психолог

Ліцею 49

Інше

1 рік 5 місяців

09.2022 - 02.2024

• Надання психологічної допомоги та консультацій
• Проведення індивідуальних та групових зустрічей
• Діагностика та оцінка психологічного стану клієнтів
• Ведення документації по роботі з клієнтами
• Організація тренінгів та семінарів
• Співпраця з освітніми та медичними установами
• Постійне вдосконалення професійних знань і умінь
• Розвиток навичок емпатії та комунікації
• Використання методик психотерапії та консультування

Соціальний педагог

Фізико - математичний ліцей 142

Освіта

1 рік 7 місяців

01.2021 - 08.2022

• Оцінка потреб дітей та молоді в соціальній підтримці
• Надання консультацій та підтримки дітям та їх сім'ям
• Організація та проведення тренінгів та семінарів
• Співпраця з іншими соціальними службами та організаціями
• Ведення документації та звітності
• Підготовка аналітичних звітів
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
• Співпраця з іншими соціальними службами та організаціями

Ключова інформація

  • Консультаційні навички
  • Вміння вислуховувати
  • Конфіденційність
  • Емпатія
  • Знання основ психології.
  • Аналітичне мислення
  • Навчалась в 6 закладах

    Дзво "університет менедмженту освіти"

    "психологія"

    Київ, 2026

    Клуб психологів України

    Основи Корекційно роботи

    Київ, 2025

    МІжнародна федерація арт-терапії, Університет Драгоманова,

    Основи психології

    Київ, 2023

    Київський Гештальт Університет

    Тривожні розлади та панічні атаки

    Київ, 2022

    Чернівецькому національному університеті ім. ю. федьковича

    "Соціальна педагогіка"

    Чернівці, 2011

    Чернівецький національний університет імені юрія федьковича

    2010

    Володіє мовами

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    «ЛІДЕРСТВО І ОБДАРОВАНІСТЬ: СУЧАСНИЙ НАУКОВИЙ ДИСКУРС І ОСВІТНЯ ПРАКТИКА»

    Київ, 2024

    • Лідерство й елітарність в умовах війни• Лідерство природне і виховуване: у чому колізія• Лідерство істинне і деструктивне: причини, форми, прояви• Виховання лідерських якостей обдарованих учнів

    Зміцнення потенціалу практичних психологів закладів освіти

    Київ, 2023

    Набула професійних компетентностей щодо оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги в умовах збройного конфлікту та постконфліктний період

    «КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З УЧНЯМИ У ЯКИХ ВИЯВЛЕНО ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ - ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ

    Київ, 2023

    Знання з корекційної роботи з дітьми з ООП

    "Мобілізація зусиль громади щодо ідентифікації та реагування на випадки ґендерно зумовленого насильства, з особливою увагою до домашнього насильства під час війни"

    Київ, 2023

    Навички реагування на випадки насилля

    Практичні навички подолання стресу»

    Київ, 2023

    Навички долання стресу

    «Організація послуг психічного здоров’я та психосоціальної підтримки»

    Київ, 2023

    Надання психосоціальної підтримки

    « Арттерапія в роботі психолога : інноваційні підходи»

    Кропивницький, 2023

    Використання артерапевтичних засобів під час роботи з дітьми

    Перша психологічна допомога. Управління стресом. Робота з панічними атаками

    Київ, 2023

    Навички управління та поводження в стресових ситуаціях. Допомога дітям та дорослим, які переживають стресові події. 

    «ДІАГНОСТИКА ТА МОНІТОРИНГ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ»

    Київ, 2023

    Сучасні тенденціі? до ідентифікаціі? обдарованих дітеи? та молоді- Педагогічна діагностика обдарованості- Підходи до організаціі? моніторингу розвитку обдарованості в освітньому процесі- Діагностика чинників розвитку обдарованоі? особистості в умовах воєнного стану- Інформаціи?но-комунікаціи?ні технологіі? в діагностиці та моніторингу розвитку обдарованоі? особистості                                        

    «КОУЧИНГ, МЕНТОРИНГ, ТЬЮТОРИНГ І ФАСИЛІТАЦІЯ В ІНКЛЮЗІЇ: СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ

    Івано-Франківськ, 2023

    Інтегрування сучасних знань і міжнародного досвіду в процес інклюзивного навчання дітеи? із особливими освітніми потребами; навчання впродовж життя; громадянська та соціальна; інформаціи?но-комунікаціи?на; загальнокультурна; інноваціи?на, інклюзивна                                                            

    «Арттерапія в роботі психолога : інноваційні підходи»

    Кропивницький, 2023

    Навички роботи засобами артерапії

    Основи психології

    Київ, 2022

    знання з основ психології

    Психологічна допомога в кризових ситуаціях учасникам освітнього процесу

    Київ, 2022

    1. Прояви травматичного стресу на рівні психіки та тіла.2. Травма за шкалою часу та види допомоги.3. Методи та способи подолання наслідків травматичних ситуаціи?.4. Основні складові консультативноі? та терапевтичноі? роботи з травмою.5. Психологічна допомога при втраті.6. Інструменти налагодження комунікаціі? між педагогами та дітьми. Особливості взаємодіі?. 7. Психологічна просвіта дітеи? в період кризи 8. Відновлювальні форми роботи з дітьми, що пережили травматичну подію.9. Співпраця школи та родини у період воєнного часу                         10. Профілактика вторинноі? травматизаціі? та професіи?ного вигорання педагогів.                                        

    Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

    Переглянути

    Антоніна Юріївна

    Практичний психолог

    сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

    Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

    +380 XX XXX XX XX

    Київ

    Шевченківський район

    35 000 грн.

    37 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 17 годин тому