Работала в 6 компаниях   15 лет 11 месяцев

Услуги для населения - другое, Строительство, Издательства и Полиграфия, Торговля розничная / Retail

Менеджер (управитель)

ТОВ "Дім Експерт"

Услуги для населения - другое

5 месяцев

06.2024 - 11.2024

-ведення звітності для директора; -контроль роботи персоналу, дотримання інструкцій, правил та положень охорони праці;

-контроль якості виконання робіт та поставлених задач;

-робота з підрядними організаціями;

-контроль взаєморозрахунків, організація закупівель матеріалів;

-виконання поставлених директором планів та задач.

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "Дім Експерт"

Услуги для населения - другое

1 год 1 месяц

05.2023 - 06.2024

ТОВ "Дім Експерт", Київ (Будівництво, архітектура)

-ведення звітності для керівника; -ведення документообігу;

-робота в 1С; -заключення договорів з клієнтами;

-контроль оплат послуг, відправка Вимог-попереджень боржникам;

-розсилка квитанцій та смс клієнтам;

-прийом вхідних дзвінків, зустріч гостей;

-контроль та забезпечення життєдіяльності офісу.

-Ведення переговорів з клієнтами

-Підтримка існуючих клієнтів

Секретар адміністративний

ТОВ "Строительное объединение "ГЕРЦ"

Строительство

1 год 2 месяца

04.2021 - 06.2022

Офіс-менеджер з 04.2021 по 06.2022 (1 рік 2 місяці)

ТОВ "Будівельне об'єднання "ГЕРЦ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-ведення звітності для керівника;

-ведення документообігу;

-ведення та архівація документації;-прийом вхідних дзвінків, зустріч гостей;

-контроль та забезпечення життєдіяльності офісу;

-контроль роботи прибиральниці.

Офис-менеджер

Группа компаній "Радник"

Издательства и Полиграфия

1 год 2 месяца

06.2019 - 08.2020

Ведення вхідної та вихідної кореспонденції, облік, зберігання та архівування документів.Організація використання та контроль належного використання офісної техніки та іншого обладнання. Забезпечення офісу, планування закупівель, збір заявок від співробітників. Приймання, облік та зберігання канцелярії, витратних матеріалів та інших ТМЦ в рамках своїх повноважень. Організація зустрічі гостей, клієнтів та партнерів Компанії. Організация материально-технічного забезпечення переговорів, презентацій, нарад.Участь в організації та підготовці заходів компанії.Забезпечення взаємодії з сервісними службами.Організація діловых поїздок для співробітників компанії: замовлення квитків, бронювання житла.Підготовка звітності для керівника в рамках своїх повноважень.

Специалист по документообороту Проекта

Новарка

Строительство

10 лет 2 месяца

03.2009 - 05.2019

Оформлення проектної документації, передача Замовнику, внутрішня розсилка та архівація.

Продавец-консультант ювелирных изделий

ЧП Демиденко

Торговля розничная / Retail

1 год 4 месяца

08.2007 - 12.2008

Ключевая информация

Навыки работы с компьютером, ПО

Word, PDF, GesDoc, Internet, вся необходимая офисная техника.

Училась в 1 заведении

ЧКТ

Товароведение и коммерческая деятельность

Чернигов, 2002

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

ISO 9001

2017

Марина

Менеджер (управитель), Менеджер по роботі з клієнтами

Хмельницкий

25 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 6 часов назад