Працювала в 6 компаніях   15 років 11 місяців

Послуги для населення - інше, Будівництво, Видавництва та Поліграфія, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер (управитель)

ТОВ "Дім Експерт"

Послуги для населення - інше

5 місяців

06.2024 - 11.2024

-ведення звітності для директора; -контроль роботи персоналу, дотримання інструкцій, правил та положень охорони праці;

-контроль якості виконання робіт та поставлених задач;

-робота з підрядними організаціями;

-контроль взаєморозрахунків, організація закупівель матеріалів;

-виконання поставлених директором планів та задач.

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "Дім Експерт"

Послуги для населення - інше

1 рік 1 місяць

05.2023 - 06.2024

ТОВ "Дім Експерт", Київ (Будівництво, архітектура)

-ведення звітності для керівника; -ведення документообігу;

-робота в 1С; -заключення договорів з клієнтами;

-контроль оплат послуг, відправка Вимог-попереджень боржникам;

-розсилка квитанцій та смс клієнтам;

-прийом вхідних дзвінків, зустріч гостей;

-контроль та забезпечення життєдіяльності офісу.

-Ведення переговорів з клієнтами

-Підтримка існуючих клієнтів

Секретар адміністративний

ТОВ "Строительное объединение "ГЕРЦ"

Будівництво

1 рік 2 місяці

04.2021 - 06.2022

Офіс-менеджер з 04.2021 по 06.2022 (1 рік 2 місяці)

ТОВ "Будівельне об'єднання "ГЕРЦ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-ведення звітності для керівника;

-ведення документообігу;

-ведення та архівація документації;-прийом вхідних дзвінків, зустріч гостей;

-контроль та забезпечення життєдіяльності офісу;

-контроль роботи прибиральниці.

Офис-менеджер

Группа компаній "Радник"

Видавництва та Поліграфія

1 рік 2 місяці

06.2019 - 08.2020

Ведення вхідної та вихідної кореспонденції, облік, зберігання та архівування документів.Організація використання та контроль належного використання офісної техніки та іншого обладнання. Забезпечення офісу, планування закупівель, збір заявок від співробітників. Приймання, облік та зберігання канцелярії, витратних матеріалів та інших ТМЦ в рамках своїх повноважень. Організація зустрічі гостей, клієнтів та партнерів Компанії. Організация материально-технічного забезпечення переговорів, презентацій, нарад.Участь в організації та підготовці заходів компанії.Забезпечення взаємодії з сервісними службами.Організація діловых поїздок для співробітників компанії: замовлення квитків, бронювання житла.Підготовка звітності для керівника в рамках своїх повноважень.

Специалист по документообороту Проекта

Новарка

Будівництво

10 років 2 місяці

03.2009 - 05.2019

Оформлення проектної документації, передача Замовнику, внутрішня розсилка та архівація.

Продавец-консультант ювелирных изделий

ЧП Демиденко

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 4 місяці

08.2007 - 12.2008

Ключова інформація

Навыки работы с компьютером, ПО

Word, PDF, GesDoc, Internet, вся необходимая офисная техника.

Навчалась в 1 закладі

ЧКТ

Товароведение и коммерческая деятельность

Чернигов, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

ISO 9001

2017

Марина

Менеджер (управитель), Менеджер по роботі з клієнтами

Хмельницький

25 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 12 годин тому