Работала в 8 компаниях 12 лет 10 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Торговля розничная / Retail, IT, Промышленность и Производство
Провідний економіст фінансового відділу (3 підлеглих)
ТОВ Азія Фуд Юкрейн
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 2 месяца
08.2023 - 10.2024
1) Постановка управлінського обліку в 1С 8.3 (УТП) – аналіз діяльності та бізнес-процесів на підприємстві і в результаті:
- переведення існуючих процесів і напрямків з Google Sheets та таблиць Excel;
- впровадження з «0» обліку по нових напрямках бізнесу.
Загалом було впроваджено управлінський облік в 1С 8.3 УТП по 15 проектах (15 ТОВ+25 ФОП).
2) Ведення управлінського обліку по проектах:
- напрямок «Торгівля (імпорт, експорт продукти харчування)»: Україна, Узбекистан, Польща, Грузія: ведення 4 ТОВ в окремих 1С (бух облік – в валюті країни, упр облік – в USD): включає в себе внесення всієї первинної інформації (формування собівартості, допсобівартість з урахуванням нюансів митного законодавства країни, реалізація товарів, послуг, нарахування зп і бонусів, податки, авансові звіти, взаєморозрахунки з постачальниками, покупцями, партнерами;
- напрямок «Надання послуг інформаційного характеру Україна: надходження та реалізація послуг, взаєморозрахунки з постачальниками, покупцями, партнерами, витратна частина;
- напрямок «Надання послуг прокату транспорту Україна»: постановка на облік основних засобів з подальшою амортизацією (нерухоме і рухоме майно), реалізація послуг, каса, банк, витратна частина, взаєморозрахунки з партнерами;
- напрямок «Надання транспортно-експедиційних послуг: Україна»: надходження та реалізація послуг, взаєморозрахунки з постачальниками, покупцями, партнерами, нарахування зп і бонусів, інша витратна частина;
- напрямок «Виробництво (невеликий цикл: комплектація/ розкомлектація) Україна: продукти харчування».
3) Побудова готової моделі обліку в 1С 8: від внесення всіх первинних документів до отримання основних форм фінансової звітності на виході як результат:
- Balance, P&L по-проектно, Cash Flow;
- всі управлінські аналітичні звіти (продажі, валовий прибуток, залишки коштів, залишки товару, взаєморозрахунки з контрагентами, інвесторами);
- контроль бухгалтерських проводок;
- закриття місяця;
- звірки з відділами бухгалтерії/менеджерами.
4) Розрахунок проектів на Google Sheets: внесення первинних даних, формування Balance, P&L, Cash Flow, взаєморозрахунків з партнерами, володіння Google Sheets на високому рівні.
5) Ведення проектів: комунікація з усіма учасниками щодо отримання інформації і правильного відображення в обліковій системі.
6) Навчання економістів, операторів роботі з базою 1С, договорами, упр. звітами, написання текстових/відео інструкцій, виправлення помилок працівників в системі 1С, BAS (після звірки бух і упр баз).
7) Написання завдань програмісту 1С (автоматизація завантаження банк-х виписок, курсу банку, дописання звітів, документів), тестування зробленої роботи.
8) Розрахунок річного/місячного бізнес плану по нових напрямках для аналізу прибутковості та аналіз термінів окупності.
9) Бюджетування у розрізі статей витрат та проектів.
Фінансист
Торгівельне Підприємство BSS
Торговля розничная / Retail
1 год 6 месяцев
11.2022 - 05.2024
1) Постановка управлінського обліку з “0” спочатку в Excel, далі - перехід в 1С 8.2;
2) Ведення управлінського обліку підприємства в 1С 8.2:
- внесення всієї первинної інформації;
- налаштування управлінських звітів;
- знання проводок;
- закриття місяця.
3) Складання фінансової звітності: Balance, P&L, Cash Flow;
4) Прорахунок точки беззбитковості, основних показників діяльності;
5) Аналіз продажів підприємства у розрізі продуктів, брендів, торгівельних майданчиків і т.д., побудова графіків, діаграм;
6) Складання річного бізнес-плану, бюджетування у розрізі статей витрат;
7) Планування закупівель згідно результатів аналізу;
8) Підготовка будь-яких звітів за запитом керівництва.
Фінансист
Middleware Inc
IT
1 год
04.2021 - 04.2022
1) Виставлення інвойсів та актів контрагентам (американська юр.особа, ТОВ, ФОП), листування/спілкування з клієнтами щодо усіх питань з оформлення/отримання документів/послуг;
2) Робота з договорами контрагентів, контроль виконання умов договорів;
3) Участь у проведенні щоденних зумів: щоденний звіт по оплатах клієнтів/ заборгованостям;
4) Робота в Jira, Сontrol, створення спринтів, дашбордів;
5) Складання та контроль платіжного календаря у розрізі місяць/рік;
6) Участь у автоматизації процесів фінансової діяльності компанії;
7) Комунікація з керівництвом, бухгалтерами, клієнтами, менеджерами, розробниками, тех. лідами, бізнес-аналітиками;Підготовка будь-якої інформації за запитом керівництва.
Провідний економіст
ТОВ «Термопол Україна»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 5 месяцев
11.2018 - 04.2021
1) Ведення управлінського обліку по 6 підприємствам в 1С УТП 8.3 (ТОВ, ФОП, філіали-нерезиденти Польща, Естонія):
- внесення банківських виписок;
- проведення касових витрат і надходжень;
- контроль подзвітних коштів у співробітників;
- постановка на прихід і формування собівартості товару;
- проведення реалізації товару і послуг;
- інвентаризація;
- нарахування і виплата зарабітної платні і бонусів співробітникам;
- нарахування і виплата дивідендів і %% по кредитам;
- контроль стану взаєморозрахунків між підприємствами групи;
- звірка за взаєморозрахунками із вітчизняними/закордонними контрагентами з дебіторської та кредиторської заборгованості;
- закриття місяця і зведення результатів за усіма операціями.
2) Знання бухгалтерських проводок;
3) Формування звітності по підприємствам групи, а також консолідованої внутрішньої управлінської звітності (баланс, P&L, Cash flow);
4) Перевірка звітності за результатами роботи, наданої відділами;
5) Аналіз рентабельності продаваємої продукції у розрізі номенклатури/контрагентів;
6) Постановка управлінського звіту за новим напрямком діяльності і допрацювання вже існуючих звітів на підприємстві на базі 1С УТП 8.3;
7) Комунікація з програмістами 1С по питаннях допрацювання управлінських звітів;
8) Підготовка будь-якої звітності за запитом керівництва.
Фінансист
ТОВ «ЮВК»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 месяца
09.2018 - 11.2018
- Прогноз руху грошових засобів у розрізі статей витрат і контрагентів (щоденний, щотижневий, щомісячний);
- Ведення щоденного консолідованого реєстру платежів, контроль використання грошових засобів;
- Контроль відповідності фінансових показників при поданні звітності у банківські установи для дотримання умов кредитних договорів;
- Формування консолідованої внутрішньої управлінської звітності (баланс, звіт про прибутки і збитки);
- Контроль руху товарних залишків;
- Впровадження управлінського обліку на підприємстві на базі 1С 8.3 УТП.
Провідний економіст
ТОВ «Агросфера» (Корпорація Алєф)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 3 месяца
06.2013 - 09.2016
1) Отримання кредитів на поточні потреби компанії (курировання процесу від початку до кінця: надання усієї інформації для позитивного рішення банку про видачу кредиту, забезпечення застави, робота з нотаріусом, страховою компанією);
2) Робота з обслуговуючими банками за наявними кредитами (надання довідок у банки для виконання умов кредитних договорів, будь-якої іншої інформації, передбаченої кредитними договорами, контроль за погашенням тіла та відсотків за банківськими кредитами) та іншої операційної діяльності;
3) Організація купівлі валюти для погашення кредитів за іноземними контрактами;
4) Контроль кредиторської заборгованості;
5) Участь у проведенні тендерів компаніями-покупцями (підготовка пакету документів відповідно до вимог тендеру);
6) Написання бізнес-плану, кеш-фло, балансу за різними напрямками бізнесу, консолідованого бізнес-плану та кеш-фло;
7) Аналіз діяльності компанії з бізнес-напрямків: виконання плану продажів, рентабельність, відхилення за ціною, собівартості;
8) Планування та контроль бюджетних видатків (щотижневе, щомісячне, за рік);
9) Будь-яка інформація на вимогу керівництва.
Економіст-аналітик
ТОВ «Агросфера» (Корпорація Алєф)
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года 1 месяц
05.2010 - 06.2013
1) Розрахунок бонусів співробітникам відділу продажів за напрямками бізнесу;
2) Формування та заливання в базу щомісячного та річного плану продаж за напрямками бізнесу;
3) Контроль попозиційного плану продаж;
4)Щомісячний аналіз продаж співробітників для розрахунку понижуючого/підвищуючого коефіцієнта до заробітної платні;
5) Контроль план – факт плану продаж співробітників, що знаходяться на випробувальному терміні;
6) Щотижневий контроль дебіторської заборгованості;
7) Проведення розрахунків за товарними кредитами (расчет %%, пені і індексації за договорами купівлі-продажу) для поданя позовів до суду; 8) Погодження відвантажень товару за договорами купівлі-продажу;
9) Коригування витратних накладних у бік збільшення або зменшення ціни товару за договорами купівлі-продажу;
10) Розрахунок знижок покупцям згідно комерційних умов;
11) Перевірка авансових і паливних звітів співробітників;
12) Взаємозв'язок з програмістами по технічним питанням і самостійне вирішення окремих.
Економіст
ВАТ «Ізмаїльський завод ремонтно-технологічного обладнання»
Промышленность и Производство
8 месяцев
07.2009 - 03.2010
- розрахунок собівартості продукції;
- розрахунок фінансово-економічних показників;
- аналіз ефективності господарської діяльності заводу;
- створення бази постачальників: пошук, ведення перемовин, вибір набільш вигідних умов постачання;
- маркетингова діяльність: вивчення попиту, аналіз діяльності конкурентів, моніторинг цін на ринку;
- створення бази потенційних клієнтів;
- обробка заявок від потенційних покупців, складання комерційної пропозиції.
Ключевая информация
1C8, BAS, 1С7
Quickbooks - в процесі навчання
Excel (робота з великими масивами даних, зведені таблиці, ВПР, СУММЕСЛИ та інші формули, діаграми)
Directum
Office Tools
Jira, Сontrol
Училась в 1 заведении
Придніпровська Державна Академія Будівництва і Архітектури
Економіка підприємства
Дніпро, 2009
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Diploma ACPM DipMA Management Accounting
Управлінський облік, планування, бюджетування
«Финансы для руководителей»
Поглиблення знань про управлінський облік і планування
Дополнительная информация
Особисті якості
Вміння доводити почату справу до кінця, дотримання дедлайнів, організованість, комунікабельність, неконфліктність.
Оксана
Оксана
Фінансовий менеджер, фінансист
Днепр
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 16 часов назад