Работала в 5 компаниях   23 года 7 месяцев

Негосударственные организации / NGO, Страхование, АПК (Агропромышленный комплекс)

ФОП Підприємець

ФОП Проценко Т,В

Негосударственные организации / NGO

18 лет 7 месяцев

05.2006 - по настоящее время

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичек

Фахівець з нетехнічного обстеження (гуманітарне розмінування)

FSD

Негосударственные организации / NGO

6 месяцев

05.2024 - 11.2024

Керуючий продажами

ЗАТ "Страхова група "ТАС" "

Страхование

5 месяцев

10.2006 - 03.2007

Бухгалтер з первинної документації

КСП" Високопільский"

АПК (Агропромышленный комплекс)

3 года

01.1996 - 01.1999

Інструктор зі спорту, спеціаліст з роботи з молоддю

КСП " Високопільский"

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 10 месяцев

03.1994 - 01.1996

Ключевая информация

Комунікативні навички Емпатія Здатність до навчання Робота в команді Прямі продажі Критичне мислення Організаційні навички Водіння автомобіля

  • Творчість в розв'язанні проблем
  • Адаптивність до змін
  • Рішучість

Училась в 3 заведениях

Севастопольський національний технічний університет

Менеджер з економічної діяльност підприємств

Севастополь, 2009

Харківський Фінансово-Економічний інститут

Бухгалтерський облік підприємства

Харків, 1997

Єкатеринбурзьке обласне педагогічне училище №1

Фізична культура

Росія, 1994

Курсы, тренинги, сертификаты

Базовий курс домедичної допомоги

2024

Основні аспекти, які розкриваються під час вивчення теоретичних основ першої допомоги, включають оцінку: стану потерпілого та потреби в наданні допомоги, рівня безпеки оточення, можливості отримання допомоги з боку (виклик підкріплення).Визначення тяжкості поранень та вибір методу обробки ран, техніки використання джгутів, вибір пов'язок і способу їх накладення, дії при зупинці серця товариша, надання допомоги при удушші та астматичних приступах.

Курс з нетехничного обстеження (НТО)

2024

Курс з нетехнічного обстеження в гуманітарному розмінуванні, як правило, включає наступні основні аспекти: 1.Основи мінної небезпеки: навчання з розпізнавання та ідентифікації мін та вибухонебезпечних залишків.  2. Оцінка території: методи оцінки та визначення забруднених ділянок.  3. Документування: ведення журналів та створення карт мінної небезпеки.  4.Безпека: заходи безпеки при проведенні обстежень.5. Взаємодія: робота з громадськістю та органами влади.

Курс від GICHD : Розуміння Міжнародних стандартів протимінної діяльності

2024

Міжнародні стандарти протимінної діяльності (IMAS) встановлюють керівні принципи та заходи для безпечного, ефективного і дієвого розмінування та управління мінною небезпекою. Ці стандарти створені, щоб забезпечити єдиний підхід до мінної діяльності в усьому світі та включають наступні основні аспекти: Управління та організація: структура управління програмою розмінування, включаючи планування, координацію та моніторинг. Технічні вимоги: стандарти для обладнання, методів розмінування, та процедур обстеження. Захист і безпека: забезпечення безпеки персоналу, громади та навколишнього середовища під час проведення розмінування. Освіта та навчання: навчання та сертифікація фахівців з розмінування. Інформаційне управління: збору, обробки та аналізу даних про мінну небезпеку. Моніторинг та оцінка: оцінка ефективності та впливу програм розмінування.

Курс від GICHD : Вступ до гендера та різноманітності в протимінної діяльності

2024

  • Врахування різних потреб: Різні групи населення мають різні потреби щодо безпеки та доступу до ресурсів. Наприклад, чоловіки та жінки можуть мати різний досвід та потреби у мінно-небезпечних зонах. Участь жінок: Залучення жінок до команд з розмінування та управління мінною небезпекою може підвищити ефективність програм завдяки їх різним перспективам та навичкам. Інклюзивна освіта: Навчальні програми з розмінування мають бути доступними для всіх груп населення, враховуючи гендерні та культурні особливості. Аналіз даних: Використання даних з урахуванням гендерних аспектів допомагає точніше оцінити ризики та розробити відповідні стратегії. Політика та законодавство: Розробка політик, які враховують гендерні аспекти та забезпечують рівні можливості для всіх учасників процесу.

Tatijna

Фахівець з нетехнічного обстеження (гуманітарне розмінування)

Киев

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа

Обновлено 15 часов назад