Работала в 4 компаниях   4 года 1 месяц

IT, Другое, Образование

Key Account Manager

KUNA

IT

3 месяца

08.2024 - по настоящее время

  • Проведення онбордингу та customer development зідзвонів для покращення якості продукту та збору зворотнього зв?язку
  • Координація комунікації та співпраці між різними відділами для задоволення потреб клієнтів
  • Моніторинг та аналіз ринкових тенденцій та потреб ключових клієнтів
  • Вирішення конфліктів та проблем з клієнтами для підтримки довгострокових відносин
  • Аналіз та звітування щодо продажів та взаємовідносин з ключовими клієнтами
  • Підтримка у впровадженні нових продуктів або послуг для ключових клієнтів
  • Розробка та впровадження індивідуальних стратегій продажу та обслуговування ключових клієнтів
  • Планування та виконання переговорів з ключовими клієнтами щодо умов співпраці та угод
  • Управління взаємовідносинами та стратегічним партнерством з ключовими клієнтами
  • Постійне вдосконалення стратегій та навичок у сфері управління ключовими акаунтами

Client support manager

KUNA

IT

1 год

07.2023 - 07.2024

  • Вирішення диспутів у P2P, виявлення шахраїв, розкриття шахрайських схем та запобігання їх дії задля збереження коштів користувачів
  • Стажування 5 менеджерів підтримки
  • Робота з blockchain, Paycore, SaaS, CRM
  • Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
  • Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
  • Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення проблем та питань клієнтів
  • Розвиток та вдосконалення систем та інструментів для підтримки клієнтів
  • Відповідь на складні запити та скарги клієнтів

Support Manager

P4P

Другое

11 месяцев

08.2022 - 07.2023

  • Координація комунікації з іншими відділами або командами для вирішення питань клієнтів
  • Аналіз статистики та метрик роботи служби підтримки для покращення процесів
  • Тренування та наставництво нових членів команди з технічної підтримки
  • Надання консультацій та підтримки у вирішенні складних технічних питань
  • Впровадження стратегій покращення якості обслуговування та задоволеності клієнтів
  • Вчитель іноземної мови

    Ліцей

    Образование

    1 год 8 месяцев

    11.2020 - 07.2022

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Ключевая информация

    - Windows/Mac OS,

    - CRM (Live Chat, Zoho), HubSpot

    - P2P, B2B, B2C

    - Робота в адміністративних панелях

    - Ідентифікація та опис технічних несправностей системи

    - Організованість

    - Комунікативні навички

    - Проведення Cust-dev дзвінків та онбордингу нових клієнтів

    - Стажування та наставництво нових працівників

    Училась в 2 заведениях

    Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

    Філології та журналістики

    Луцьк, 2022

    Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

    Філології та журналістики

    Луцьк, 2021

    Владеет языками

    Английский

    продвинутый

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Польский

    продвинутый

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Мирослава

    Customer support manager remote

    Варшава, Польша

    1 500 $

    25 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа

    Обновлено 1 неделю назад