Работала в 4 компаниях 4 года 1 месяц
IT, Другое, Образование
Key Account Manager
KUNA
IT
3 месяца
08.2024 - по настоящее время
- Проведення онбордингу та customer development зідзвонів для покращення якості продукту та збору зворотнього зв?язку
- Координація комунікації та співпраці між різними відділами для задоволення потреб клієнтів
- Моніторинг та аналіз ринкових тенденцій та потреб ключових клієнтів
- Вирішення конфліктів та проблем з клієнтами для підтримки довгострокових відносин
- Аналіз та звітування щодо продажів та взаємовідносин з ключовими клієнтами
- Підтримка у впровадженні нових продуктів або послуг для ключових клієнтів
- Розробка та впровадження індивідуальних стратегій продажу та обслуговування ключових клієнтів
- Планування та виконання переговорів з ключовими клієнтами щодо умов співпраці та угод
- Управління взаємовідносинами та стратегічним партнерством з ключовими клієнтами
- Постійне вдосконалення стратегій та навичок у сфері управління ключовими акаунтами
Client support manager
KUNA
IT
1 год
07.2023 - 07.2024
- Вирішення диспутів у P2P, виявлення шахраїв, розкриття шахрайських схем та запобігання їх дії задля збереження коштів користувачів
- Стажування 5 менеджерів підтримки
- Робота з blockchain, Paycore, SaaS, CRM
- Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
- Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
- Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення проблем та питань клієнтів
- Розвиток та вдосконалення систем та інструментів для підтримки клієнтів
- Відповідь на складні запити та скарги клієнтів
Support Manager
P4P
Другое
11 месяцев
08.2022 - 07.2023
Вчитель іноземної мови
Ліцей
Образование
1 год 8 месяцев
11.2020 - 07.2022
Ключевая информация
- Windows/Mac OS,
- CRM (Live Chat, Zoho), HubSpot
- P2P, B2B, B2C
- Робота в адміністративних панелях
- Ідентифікація та опис технічних несправностей системи
- Організованість
- Комунікативні навички
- Проведення Cust-dev дзвінків та онбордингу нових клієнтів
- Стажування та наставництво нових працівників
Училась в 2 заведениях
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Філології та журналістики
Луцьк, 2022
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Філології та журналістики
Луцьк, 2021
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Польский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Мирослава
Мирослава
Customer support manager remote
Варшава, Польша
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа
Обновлено 1 неделю назад