Працювала в 4 компаніях   4 роки 1 місяць

IT, Інше, Освіта

Key Account Manager

KUNA

IT

3 місяці

08.2024 - до теперішнього часу

  • Проведення онбордингу та customer development зідзвонів для покращення якості продукту та збору зворотнього зв?язку
  • Координація комунікації та співпраці між різними відділами для задоволення потреб клієнтів
  • Моніторинг та аналіз ринкових тенденцій та потреб ключових клієнтів
  • Вирішення конфліктів та проблем з клієнтами для підтримки довгострокових відносин
  • Аналіз та звітування щодо продажів та взаємовідносин з ключовими клієнтами
  • Підтримка у впровадженні нових продуктів або послуг для ключових клієнтів
  • Розробка та впровадження індивідуальних стратегій продажу та обслуговування ключових клієнтів
  • Планування та виконання переговорів з ключовими клієнтами щодо умов співпраці та угод
  • Управління взаємовідносинами та стратегічним партнерством з ключовими клієнтами
  • Постійне вдосконалення стратегій та навичок у сфері управління ключовими акаунтами

Client support manager

KUNA

IT

1 рік

07.2023 - 07.2024

  • Вирішення диспутів у P2P, виявлення шахраїв, розкриття шахрайських схем та запобігання їх дії задля збереження коштів користувачів
  • Стажування 5 менеджерів підтримки
  • Робота з blockchain, Paycore, SaaS, CRM
  • Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
  • Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
  • Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення проблем та питань клієнтів
  • Розвиток та вдосконалення систем та інструментів для підтримки клієнтів
  • Відповідь на складні запити та скарги клієнтів

Support Manager

P4P

Інше

11 місяців

08.2022 - 07.2023

  • Координація комунікації з іншими відділами або командами для вирішення питань клієнтів
  • Аналіз статистики та метрик роботи служби підтримки для покращення процесів
  • Тренування та наставництво нових членів команди з технічної підтримки
  • Надання консультацій та підтримки у вирішенні складних технічних питань
  • Впровадження стратегій покращення якості обслуговування та задоволеності клієнтів
  • Вчитель іноземної мови

    Ліцей

    Освіта

    1 рік 8 місяців

    11.2020 - 07.2022

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Ключова інформація

    - Windows/Mac OS,

    - CRM (Live Chat, Zoho), HubSpot

    - P2P, B2B, B2C

    - Робота в адміністративних панелях

    - Ідентифікація та опис технічних несправностей системи

    - Організованість

    - Комунікативні навички

    - Проведення Cust-dev дзвінків та онбордингу нових клієнтів

    - Стажування та наставництво нових працівників

    Навчалась в 2 закладах

    Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

    Філології та журналістики

    Луцьк, 2022

    Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

    Філології та журналістики

    Луцьк, 2021

    Володіє мовами

    Англійська

    поглиблений

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Польська

    поглиблений

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Мирослава

    онлайн

    Customer support manager remote

    Варшава, Польща

    1 500 $

    25 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

    Оновлено 19 хвилин тому