Працювала в 4 компаніях 4 роки 1 місяць
IT, Інше, Освіта
Key Account Manager
KUNA
IT
3 місяці
08.2024 - до теперішнього часу
- Проведення онбордингу та customer development зідзвонів для покращення якості продукту та збору зворотнього зв?язку
- Координація комунікації та співпраці між різними відділами для задоволення потреб клієнтів
- Моніторинг та аналіз ринкових тенденцій та потреб ключових клієнтів
- Вирішення конфліктів та проблем з клієнтами для підтримки довгострокових відносин
- Аналіз та звітування щодо продажів та взаємовідносин з ключовими клієнтами
- Підтримка у впровадженні нових продуктів або послуг для ключових клієнтів
- Розробка та впровадження індивідуальних стратегій продажу та обслуговування ключових клієнтів
- Планування та виконання переговорів з ключовими клієнтами щодо умов співпраці та угод
- Управління взаємовідносинами та стратегічним партнерством з ключовими клієнтами
- Постійне вдосконалення стратегій та навичок у сфері управління ключовими акаунтами
Client support manager
KUNA
IT
1 рік
07.2023 - 07.2024
- Вирішення диспутів у P2P, виявлення шахраїв, розкриття шахрайських схем та запобігання їх дії задля збереження коштів користувачів
- Стажування 5 менеджерів підтримки
- Робота з blockchain, Paycore, SaaS, CRM
- Налаштування та вдосконалення процесів обслуговування та комунікації з клієнтами
- Аналіз та оцінка рівня задоволеності клієнтів та розробка заходів для покращення
- Співпраця з іншими відділами компанії для вирішення проблем та питань клієнтів
- Розвиток та вдосконалення систем та інструментів для підтримки клієнтів
- Відповідь на складні запити та скарги клієнтів
Support Manager
P4P
Інше
11 місяців
08.2022 - 07.2023
Вчитель іноземної мови
Ліцей
Освіта
1 рік 8 місяців
11.2020 - 07.2022
Ключова інформація
- Windows/Mac OS,
- CRM (Live Chat, Zoho), HubSpot
- P2P, B2B, B2C
- Робота в адміністративних панелях
- Ідентифікація та опис технічних несправностей системи
- Організованість
- Комунікативні навички
- Проведення Cust-dev дзвінків та онбордингу нових клієнтів
- Стажування та наставництво нових працівників
Навчалась в 2 закладах
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Філології та журналістики
Луцьк, 2022
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Філології та журналістики
Луцьк, 2021
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Польська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Мирослава
Мирослава
онлайн
Customer support manager remote
Варшава, Польща
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота
Оновлено 19 хвилин тому