Работала в 1 компании   2 года 6 месяцев

Медицина и Здравоохранение

Діловод відділу контролю документального забезпечення та архіву

Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва

Медицина и Здравоохранение

2 года 5 месяцев

05.2022 - 10.2024

  • Організація документообігу в установі
  • Реєстрація та облік внутрішньої, вхідної та вихідної документації
  • Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
  • Забезпечення збереження конфіденційної інформації
  • Контроль за виконанням документів в установлених термінах
  • Підтримка зв'язку між відділами
  • Оновлення та ведення баз даних
  • Впевнений користувач оргтехніки (друк, копіювання, сканування)
  • Вміння працювати з Microsoft Office (Word, Excel), Google Sheets, Outlook, іншими поштовими програмами і месенджерами.
  • Вміння працювати з програмою електронного документообігу АСКОД
  • Особисті якості: відповідальність, старанність, висока організованість, уважність до деталей, стресостійкість, схильність до отримання нових знань та навичок, схильність до оптитмізації робочого процесу, письмова грамотність.
  • Багаторічний досвід роботи диспетчером
  • Освіта середня-спеціальна.
  • Проживання - Виноградар

Виктория Юріївна

Діловод, Оператор ПК

Киев

58 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 1 час назад