Працювала в 1 компанії 2 роки 6 місяців
Медицина та Охорона здоров'я
Діловод відділу контролю документального забезпечення та архіву
Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва
Медицина та Охорона здоров'я
2 роки 5 місяців
05.2022 - 10.2024
- Організація документообігу в установі
- Реєстрація та облік внутрішньої, вхідної та вихідної документації
- Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
- Забезпечення збереження конфіденційної інформації
- Контроль за виконанням документів в установлених термінах
- Підтримка зв'язку між відділами
- Оновлення та ведення баз даних
- Впевнений користувач оргтехніки (друк, копіювання, сканування)
- Вміння працювати з Microsoft Office (Word, Excel), Google Sheets, Outlook, іншими поштовими програмами і месенджерами.
- Вміння працювати з програмою електронного документообігу АСКОД
- Особисті якості: відповідальність, старанність, висока організованість, уважність до деталей, стресостійкість, схильність до отримання нових знань та навичок, схильність до оптитмізації робочого процесу, письмова грамотність.
- Багаторічний досвід роботи диспетчером
- Освіта середня-спеціальна.
- Проживання - Виноградар
Виктория Юріївна
Виктория Юріївна
Діловод, Оператор ПК
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 години тому