Працювала в 1 компанії   2 роки 6 місяців

Медицина та Охорона здоров'я

Діловод відділу контролю документального забезпечення та архіву

Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 5 місяців

05.2022 - 10.2024

  • Організація документообігу в установі
  • Реєстрація та облік внутрішньої, вхідної та вихідної документації
  • Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
  • Забезпечення збереження конфіденційної інформації
  • Контроль за виконанням документів в установлених термінах
  • Підтримка зв'язку між відділами
  • Оновлення та ведення баз даних
  • Впевнений користувач оргтехніки (друк, копіювання, сканування)
  • Вміння працювати з Microsoft Office (Word, Excel), Google Sheets, Outlook, іншими поштовими програмами і месенджерами.
  • Вміння працювати з програмою електронного документообігу АСКОД
  • Особисті якості: відповідальність, старанність, висока організованість, уважність до деталей, стресостійкість, схильність до отримання нових знань та навичок, схильність до оптитмізації робочого процесу, письмова грамотність.
  • Багаторічний досвід роботи диспетчером
  • Освіта середня-спеціальна.
  • Проживання - Виноградар

Виктория Юріївна

Діловод, Оператор ПК

Київ

58 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 години тому