Работала в 6 компаниях   14 лет 11 месяцев

Торговля розничная / Retail, Государственный сектор, Консалтинг / Аудит, Негосударственные организации / NGO

Внутрішній аудитор, помічник керівника

СМК

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

09.2022 - 08.2023

Почала працювати аудитором торгових точок, щодо додержання вимог керівництва, та дотримання встановлених процедур і стандартів якості.

Потім помічником керівника.

Маю досвід відкриття магазина-діскаунтера.

  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Планування та організація своєї роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • спеціалист відділу

    Державний орган

    Государственный сектор

    2 года 2 месяца

    05.2017 - 07.2019

    Прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції внесення даних до відповідної програми; контроль за термінами виконання документів; ведення табеля робочого часу; формування номенклатурних справ; робота з орг.технікою і т.д.

    менеждер, юрист супроводу

    КК "Альтернатива"

    Консалтинг / Аудит

    5 месяцев

    10.2016 - 03.2017

    Презентація товару, продаж та консультування клієнтів; - робота з рекламними матеріалами; - Оформлення розрахунків та ведення касової документації.

    Держслужбовець

    Міжрайонний державний орган

    Государственный сектор

    4 года

    10.2012 - 10.2016

    Прийом та розподіл дзвінків; - Запис на прийом; - ведення особистого календаря та розклад тижня; - виконання доручень з набору та надсилання документів; - підготовка документації до нарад та конференцій; - зустріч відвідувачів; - підготовка та організація заходів; - Організація відряджень; - Пошук персоналу різного рівня

  • Виконання обов'язків згідно з посадовою інструкцією
  • Підготовка документів та аналітичних матеріалів
  • Ведення діловодства та архівування документів
  • Держслужбовець

    Межрайонная налоговая инспекция

    Государственный сектор

    6 лет 7 месяцев

    06.2005 - 01.2012

    Секретар керівника, провідний спеціаліст адміністративного відділу.

  • Виконання обов'язків згідно з посадовою інструкцією
  • Комунікація з громадянами та робота зі зверненнями
  • Ведення діловодства та архівування документів
  • Держслужбовець

    Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

    Негосударственные организации / NGO

    3 месяца

    02.2005 - 05.2005

    Соціальний супровід сімей, які вимагають соц.допомогу, молоді. Проведення тренінгів для школярів.

  • Забезпечення дотримання законодавства в рамках своїх повноважень
  • Участь у розробці та реалізації державних програм та проєктів
  • Ключевая информация

    Основні навички - вміння працювати з людьми, товариськість, цілеспрямованість, ведення діловодства, знання орг.техніки, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, старанність, доброзичливість, дисципліна, самоорганізація, вміння швидко приймати рішення.

    Училась в 1 заведении

    Энергодарский институт государственного и муниципального управления имени Р.Г.Хеноха "КПУ"

    правоведение/юрист

    Украинв, 2009

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    родной

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Курс щодо розробки, впровадження та застосування постійнодіючих процедур, заснованих на принципах НАССР

    Полтава, 2023

    В рамках проекту отримала знання щодо впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР

    ЕШКО

    2007

    Курс - английский язык для начинающих.

    Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

    Просмотреть

    Дополнительная информация

    Комп'ютерні навички

    Робота з текстовими редакторами;

    Надсилання електронних листів;

    Робота з таблицями, цифровими календарями та інструментами для відеоконференцій;

    Програмне забезпечення для проведення презентацій;

    Загальні знання про Microsoft Office тощо.

    Навички роботи з іншою орг.технікою

    Олена

    Помічник керівника / керівник відділу

    Полтава

    40 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 8 часов назад