Працювала в 6 компаніях   14 років 11 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор, Консалтинг / Аудит, Недержавні організації / NGO

Внутрішній аудитор, помічник керівника

СМК

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

09.2022 - 08.2023

Почала працювати аудитором торгових точок, щодо додержання вимог керівництва, та дотримання встановлених процедур і стандартів якості.

Потім помічником керівника.

Маю досвід відкриття магазина-діскаунтера.

  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Планування та організація своєї роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • спеціалист відділу

    Державний орган

    Державний сектор

    2 роки 2 місяці

    05.2017 - 07.2019

    Прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції внесення даних до відповідної програми; контроль за термінами виконання документів; ведення табеля робочого часу; формування номенклатурних справ; робота з орг.технікою і т.д.

    менеждер, юрист супроводу

    КК "Альтернатива"

    Консалтинг / Аудит

    5 місяців

    10.2016 - 03.2017

    Презентація товару, продаж та консультування клієнтів; - робота з рекламними матеріалами; - Оформлення розрахунків та ведення касової документації.

    Держслужбовець

    Міжрайонний державний орган

    Державний сектор

    4 роки

    10.2012 - 10.2016

    Прийом та розподіл дзвінків; - Запис на прийом; - ведення особистого календаря та розклад тижня; - виконання доручень з набору та надсилання документів; - підготовка документації до нарад та конференцій; - зустріч відвідувачів; - підготовка та організація заходів; - Організація відряджень; - Пошук персоналу різного рівня

  • Виконання обов'язків згідно з посадовою інструкцією
  • Підготовка документів та аналітичних матеріалів
  • Ведення діловодства та архівування документів
  • Держслужбовець

    Межрайонная налоговая инспекция

    Державний сектор

    6 років 7 місяців

    06.2005 - 01.2012

    Секретар керівника, провідний спеціаліст адміністративного відділу.

  • Виконання обов'язків згідно з посадовою інструкцією
  • Комунікація з громадянами та робота зі зверненнями
  • Ведення діловодства та архівування документів
  • Держслужбовець

    Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

    Недержавні організації / NGO

    3 місяці

    02.2005 - 05.2005

    Соціальний супровід сімей, які вимагають соц.допомогу, молоді. Проведення тренінгів для школярів.

  • Забезпечення дотримання законодавства в рамках своїх повноважень
  • Участь у розробці та реалізації державних програм та проєктів
  • Ключова інформація

    Основні навички - вміння працювати з людьми, товариськість, цілеспрямованість, ведення діловодства, знання орг.техніки, комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, старанність, доброзичливість, дисципліна, самоорганізація, вміння швидко приймати рішення.

    Навчалась в 1 закладі

    Энергодарский институт государственного и муниципального управления имени Р.Г.Хеноха "КПУ"

    правоведение/юрист

    Украинв, 2009

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Курси, тренінги, сертифікати

    Курс щодо розробки, впровадження та застосування постійнодіючих процедур, заснованих на принципах НАССР

    Полтава, 2023

    В рамках проекту отримала знання щодо впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів НАССР

    ЕШКО

    2007

    Курс - английский язык для начинающих.

    Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

    Переглянути

    Додаткова інформація

    Комп'ютерні навички

    Робота з текстовими редакторами;

    Надсилання електронних листів;

    Робота з таблицями, цифровими календарями та інструментами для відеоконференцій;

    Програмне забезпечення для проведення презентацій;

    Загальні знання про Microsoft Office тощо.

    Навички роботи з іншою орг.технікою

    Олена

    Помічник керівника / керівник відділу

    Полтава

    40 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 10 годин тому