Работал в 5 компаниях 5 лет 10 месяцев
Транспорт и Логистика, IT, Торговля розничная / Retail
System Administrator
Название компании скрыто
Транспорт и Логистика
8 месяцев
02.2024 - по настоящее время
Ключові Навички як Системний Адміністратор в Meest China
Office 365 Administration
--------------------------------
- Exchange Management: Налаштування електронних поштових скриньок, управління політиками безпеки та конфігураціями.
- Teams Management: Створення та адміністрування команд, налаштування політик і інтеграцій.
- OneDrive Administration: Управління доступом, зберіганням даних та конфігураціями.- Outlook Support: Налаштування облікових записів, усунення проблем синхронізації та конфігурації.
Active Directory (AD) Administration
-------------------------------------
- Group Policy (GP) Management: Налаштування та контроль політик безпеки та конфігурацій.
- User Creation and Management: Додавання нових облікових записів, надання доступу та управління правами.
Zimbra Administration
---------------------------
- Управління електронними поштовими скриньками, налаштування сервісів та параметрів.
Jira Administration
--------------------------
- JQL Management: Створення та налаштування фільтрів для ефективного управління проектами.
- Access Management: Надання прав доступу та контроль доступу.
- SLA Configuration: Визначення та моніторинг рівнів обслуговування.
- Project Creation and Administration: Організація робочих процесів та налаштування проектів.
Hardware Repair
-------------------------
- Діагностика та усунення апаратних проблем у ПК, ноутбуках та периферійних пристроях; заміна та ремонт компонентів.
Procurement and Setup of Equipment
-------------------------------------------
- Purchasing New Hardware: Закупівля нового обладнання, такого як багатофункціональні принтери, ноутбуки, точки доступу Wi-Fi тощо.
- Configuring Equipment: Налаштування та оптимізація пристроїв для забезпечення ефективної роботи.
Remote Desktop Setup (RDP)
-----------------------------------
- Налаштування та управління підключеннями до віддаленого робочого столу для надання доступу до корпоративних ресурсів.
VPN Configuration
----------------------------
- OpenVPN: Налаштування та управління конфігураціями OpenVPN для безпечного віддаленого доступу.
- Always On VPN: Налаштування та підтримка Always On VPN для забезпечення постійної та безпечної мережевої підключеності.
Operating System Knowledge
-----------------------------------
- Windows: Адміністрування, налаштування та усунення неполадок (Windows 10, 10 Server, 11).- Unix (Ubuntu), Mac O
Веб разработчик
Название компании скрыто
IT
5 лет 9 месяцев
01.2019 - по настоящее время
Technical support specialist
Название компании скрыто
IT
2 года
12.2021 - 12.2023
Вирішення проблем, котрі виникли в під час роботи з нашим продуктом у клієнта.
Консультування клієнтів з приводу покращення їх робочого обладнання та надання інформації щодо того, яке обладнання потрібно використовувати для комфортної роботи.
Підключення через AnyDesk або TeamViewer до клієнтського робочого місця та налаштування програми (Інтегрування ПРРО, налаштування підключення додаткового обладнання до нашої программи (Фіскальні принтери, Принтер чеків, Турнікети і.т.д.)
Спілкувався з клієнтами використовуючи ZenDesk, та телефонію Binotel.
Перевірка статусу роботи программи клієнта, використовуючи нашу внутрішню Адміністративну Панель (Вигрузка бази даних клієнта, Перенос на інший заклад та створення тікетів у разі виникнення помилки в інтерфейсі або в функціоналі нашого продукту)
Service desk engineer
Название компании скрыто
IT
4 месяца
08.2021 - 12.2021
Приймав запити від клієнтів та вирішував проблемми, повязані з інтеграцією продукту компанії на сайт клієнтів. (Знаходження помилки в правильності інтегрування нашого апі, перевірка статусу роботи продукту у нашому внутрішньому BackOffice
Надання доступу клієнту до BackOffice та корегування доступів до вкладок, котрі буде використовувати юзер в нашому бек офіссі).
Мої основні обов'язки в роботі:
Підтримка ділового контакту з партнерами компанії та надання їм послуг по вирішенню проблем з внутрішньою інтеграцією (Створення та тестування АПІ використовуючи Postman)
Базові Навички в QA (тестував продукт компанії та вразі виявлення помилки - створював тікет використовуючи Jira)
Базове знання JavaScript, Python, HTML.
Спілкувався з клієнтами виключно на Англійській мові
Рівень Англійської B2
продавець консультант
Название компании скрыто
Торговля розничная / Retail
2 месяца
01.2021 - 03.2021
Ключевая информация
Technical support specialist (service desk)
The essence of the work was that a clients wrote to me about their mistakes or problems associated with our product, I had to decide what the problem was, write down correctly what the client needed that there were no more mistakes, If i cant decide that the reason of mistake, I issue a ticket in jira for our QA department
Basic knowledge of Python, JavaScript
Учился в 3 заведениях
Національний Університет "Львівська Політехніка"
ІКТА кібербезпека
Львов, 2023
СЗШ N68
Львов, 2019
Школа искуств №1
игра на пианино
Львов, 2015
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Немецкий
ниже среднего
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
softserve
курс по web dev full stack
Анонимный соискатель
System Administrator
Киев
Готов переехать: Львов
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Обновлено 2 часа назад