Працював в 5 компаніях 5 років 10 місяців
Транспорт та Логістика, IT, Торгівля роздрібна / Retail
System Administrator
Назву компанії приховано
Транспорт та Логістика
8 місяців
02.2024 - до теперішнього часу
Ключові Навички як Системний Адміністратор в Meest China
Office 365 Administration
--------------------------------
- Exchange Management: Налаштування електронних поштових скриньок, управління політиками безпеки та конфігураціями.
- Teams Management: Створення та адміністрування команд, налаштування політик і інтеграцій.
- OneDrive Administration: Управління доступом, зберіганням даних та конфігураціями.- Outlook Support: Налаштування облікових записів, усунення проблем синхронізації та конфігурації.
Active Directory (AD) Administration
-------------------------------------
- Group Policy (GP) Management: Налаштування та контроль політик безпеки та конфігурацій.
- User Creation and Management: Додавання нових облікових записів, надання доступу та управління правами.
Zimbra Administration
---------------------------
- Управління електронними поштовими скриньками, налаштування сервісів та параметрів.
Jira Administration
--------------------------
- JQL Management: Створення та налаштування фільтрів для ефективного управління проектами.
- Access Management: Надання прав доступу та контроль доступу.
- SLA Configuration: Визначення та моніторинг рівнів обслуговування.
- Project Creation and Administration: Організація робочих процесів та налаштування проектів.
Hardware Repair
-------------------------
- Діагностика та усунення апаратних проблем у ПК, ноутбуках та периферійних пристроях; заміна та ремонт компонентів.
Procurement and Setup of Equipment
-------------------------------------------
- Purchasing New Hardware: Закупівля нового обладнання, такого як багатофункціональні принтери, ноутбуки, точки доступу Wi-Fi тощо.
- Configuring Equipment: Налаштування та оптимізація пристроїв для забезпечення ефективної роботи.
Remote Desktop Setup (RDP)
-----------------------------------
- Налаштування та управління підключеннями до віддаленого робочого столу для надання доступу до корпоративних ресурсів.
VPN Configuration
----------------------------
- OpenVPN: Налаштування та управління конфігураціями OpenVPN для безпечного віддаленого доступу.
- Always On VPN: Налаштування та підтримка Always On VPN для забезпечення постійної та безпечної мережевої підключеності.
Operating System Knowledge
-----------------------------------
- Windows: Адміністрування, налаштування та усунення неполадок (Windows 10, 10 Server, 11).- Unix (Ubuntu), Mac O
Веб разработчик
Назву компанії приховано
IT
5 років 9 місяців
01.2019 - до теперішнього часу
Technical support specialist
Назву компанії приховано
IT
2 роки
12.2021 - 12.2023
Вирішення проблем, котрі виникли в під час роботи з нашим продуктом у клієнта.
Консультування клієнтів з приводу покращення їх робочого обладнання та надання інформації щодо того, яке обладнання потрібно використовувати для комфортної роботи.
Підключення через AnyDesk або TeamViewer до клієнтського робочого місця та налаштування програми (Інтегрування ПРРО, налаштування підключення додаткового обладнання до нашої программи (Фіскальні принтери, Принтер чеків, Турнікети і.т.д.)
Спілкувався з клієнтами використовуючи ZenDesk, та телефонію Binotel.
Перевірка статусу роботи программи клієнта, використовуючи нашу внутрішню Адміністративну Панель (Вигрузка бази даних клієнта, Перенос на інший заклад та створення тікетів у разі виникнення помилки в інтерфейсі або в функціоналі нашого продукту)
Service desk engineer
Назву компанії приховано
IT
4 місяці
08.2021 - 12.2021
Приймав запити від клієнтів та вирішував проблемми, повязані з інтеграцією продукту компанії на сайт клієнтів. (Знаходження помилки в правильності інтегрування нашого апі, перевірка статусу роботи продукту у нашому внутрішньому BackOffice
Надання доступу клієнту до BackOffice та корегування доступів до вкладок, котрі буде використовувати юзер в нашому бек офіссі).
Мої основні обов'язки в роботі:
Підтримка ділового контакту з партнерами компанії та надання їм послуг по вирішенню проблем з внутрішньою інтеграцією (Створення та тестування АПІ використовуючи Postman)
Базові Навички в QA (тестував продукт компанії та вразі виявлення помилки - створював тікет використовуючи Jira)
Базове знання JavaScript, Python, HTML.
Спілкувався з клієнтами виключно на Англійській мові
Рівень Англійської B2
продавець консультант
Назву компанії приховано
Торгівля роздрібна / Retail
2 місяці
01.2021 - 03.2021
Ключова інформація
Technical support specialist (service desk)
The essence of the work was that a clients wrote to me about their mistakes or problems associated with our product, I had to decide what the problem was, write down correctly what the client needed that there were no more mistakes, If i cant decide that the reason of mistake, I issue a ticket in jira for our QA department
Basic knowledge of Python, JavaScript
Навчався в 3 закладах
Національний Університет "Львівська Політехніка"
ІКТА кібербезпека
Львов, 2023
СЗШ N68
Львов, 2019
Школа искуств №1
игра на пианино
Львов, 2015
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
softserve
курс по web dev full stack
Анонімний пошукач
System Administrator
Київ
Готовий переїхати: Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 4 години тому