Работала в 3 компаниях 13 лет 8 месяцев
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail
Фахівець з управлінського обліку; економіст; фінансист
ТОВ "Джи Авто"
Транспорт и Логистика
2 года 10 месяцев
06.2021 - 04.2024
Обов`язки:
• Аналітика, збір інформації для порівняння і формування звітності.
•Участь у впровадженні та налаштуванні програм управлінського обліку, проведення тестувань та виявлення недоліків. Внесення пропозицій та постановка задач щодо удосконалення програми, створення нових форм звітів та ін.
•Рознесення прибуткових/видаткових накладних, переміщення та.ін. Рознесення банку. Контроль касових операцій. Нарахування заробітної плати.
•Звірка з контрагентами. Контроль та перевірка наявності та правильності заповнення первинних документів.
•Перевірка, допомога та коригування правильності заповнення уповноваженими особами документів по надходженню/ переміщенню / списанню основних засобів
•Участь в проведенні інвентаризацій, аналіз та зведення результатів.
•Надання щоденної, щотижневої інформації по різним ділянкам обліку, а також за запитом фінансового директора.
•Аналітика та формування звіту по доходам та витратам (P&L), звіту про рух грошових коштів (Cash Flow).
•Досвід роботи з великим об'ємом інформації (група компаній, декілька юридичних осіб та ФОП).
•Робота у програмі «Бітрікс24», 1С v.8.3, BAS, MS Excel (ВПР, зведені таблиці, умовне форматування).
Досягнення:
•Участь у запуску нової програми управлінського обліку.
Керівник магазину
ФОП Іванець Н.О
Торговля розничная / Retail
7 лет
07.2014 - 07.2021
Обов'язки:
- Організація та контроль роботи магазину в цілому;
- Ведення фінансового обліку;
- Робота в 1Сv7.7, 8.0 (прибуткові та видаткові накладні, контроль розрахунків з контрагентами, інвентаризації);
- Нарахування і видача заробітної плати;
- Підготовка і подання звітності ФОП;
- Займалася документальними питаннями магазинів;
- Моніторинг товарно-асортиментного наповнення магазину, управління товарними залишками роздрібної мережі;
- Організація проведення інвентаризацій товару, підведення їх підсумків;
- Виконання всіх планових показників продажів і забезпечення плану зростання магазину.
Досягнення:
- Налагодження систем формування та консолідації звітності з нуля;
- Налагодження ефективного бухгалтерського та фінансового обліку;
- Реалізація заходів з оптимізації витрат;
- Ефективне та якісне виконання посадових обов'язків.
Економіст
ТОВ «АТП Київські Каштани»
Транспорт и Логистика
3 года 9 месяцев
09.2010 - 06.2014
Обов'язки:
- Робота з кадрами (прийом, звільнення працівників);
- Підготовка та аналіз фінансових звітів керівництву компанії;
- Нарахування і видача заробітної плати;
- Контроль за веденням касової дисципліни;
- Підготовка і подання звітності підприємства;
- Підготовка і подання звітності ФОП.
Досягнення:
- Налагодження системи проведення бухгалтерського обліку та подання звітності.
Ключевая информация
Я кваліфікований фахівець з досвідом роботи в бухгалтерській і управлінській сфері. Маю успішний досвід в організації планування та контролю за виконанням бюджетів, бухгалтерського обліку відповідно до податкового законодавства України. Робота з фінансовою, бухгалтерською, звітною документацією. Формування консолідованої звітності за основними фінансовими показниками. Управління та контроль роботи бухгалтерського відділу і фінансів. Уміння реалізовувати поставлені завдання і знаходити нестандартні рішення. Навчання, адаптація, наставництво, оцінка, мотивація, зворотний зв'язок. Здатна швидко орієнтуватись і знаходити вихід в складних ситуаціях, швидке і чітке формування стратегій в залежності від цілей і завдань.
Училась в 1 заведении
Академія муніципального управління
Економічний, фінанси
Київ, 2006
Владеет языками
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
DATA BI курс Excel Advanced
Laba - міжнародна онлайн школа
Дополнительная информация
Навички
- Ведення управлінського та бухгалтерського обліку
- Формування звітності за фінансовими показниками
- Робота у програмах: «Бітрікс24», Outlook, 1С v.8.3, BAS, MS Excel (ВПР, зведені таблиці), Power Query. Power BI в процесі вивчення.
- Робота з документацією
- Користувач електронного кабінету ПП
- Здатність працювати з великим об`ємом інформації
- Технічна грамотність (усна і письмова)
- Організованість та ініціативність
- Налагодження робочих процесів
- Аналітичний склад розуму
- Уважність до деталей
Наталія Олександрівна
Наталія Олександрівна
Аналітик управлінського обліку, фінансовий менеджер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 дня назад