Работала в 3 компаниях   13 лет 8 месяцев

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail

Фахівець з управлінського обліку; економіст; фінансист

ТОВ "Джи Авто"

Транспорт и Логистика

2 года 10 месяцев

06.2021 - 04.2024

Обов`язки:

• Аналітика, збір інформації для порівняння і формування звітності.

•Участь у впровадженні та налаштуванні програм управлінського обліку, проведення тестувань та виявлення недоліків. Внесення пропозицій та постановка задач щодо удосконалення програми, створення нових форм звітів та ін.

•Рознесення прибуткових/видаткових накладних, переміщення та.ін. Рознесення банку. Контроль касових операцій. Нарахування заробітної плати.

•Звірка з контрагентами. Контроль та перевірка наявності та правильності заповнення первинних документів.

•Перевірка, допомога та коригування правильності заповнення уповноваженими особами документів по надходженню/ переміщенню / списанню основних засобів

•Участь в проведенні інвентаризацій, аналіз та зведення результатів.

•Надання щоденної, щотижневої інформації по різним ділянкам обліку, а також за запитом фінансового директора.

•Аналітика та формування звіту по доходам та витратам (P&L), звіту про рух грошових коштів (Cash Flow).

•Досвід роботи з великим об'ємом інформації (група компаній, декілька юридичних осіб та ФОП).

•Робота у програмі «Бітрікс24», 1С v.8.3, BAS, MS Excel (ВПР, зведені таблиці, умовне форматування).

Досягнення:

•Участь у запуску нової програми управлінського обліку.

Керівник магазину

ФОП Іванець Н.О

Торговля розничная / Retail

7 лет

07.2014 - 07.2021

Обов'язки:

  • Організація та контроль роботи магазину в цілому;
  • Ведення фінансового обліку;
  • Робота в 1Сv7.7, 8.0 (прибуткові та видаткові накладні, контроль розрахунків з контрагентами, інвентаризації);
  • Нарахування і видача заробітної плати;
  • Підготовка і подання звітності ФОП;
  • Займалася документальними питаннями магазинів;
  • Моніторинг товарно-асортиментного наповнення магазину, управління товарними залишками роздрібної мережі;
  • Організація проведення інвентаризацій товару, підведення їх підсумків;
  • Виконання всіх планових показників продажів і забезпечення плану зростання магазину.

Досягнення:

  • Налагодження систем формування та консолідації звітності з нуля;
  • Налагодження ефективного бухгалтерського та фінансового обліку;
  • Реалізація заходів з оптимізації витрат;
  • Ефективне та якісне виконання посадових обов'язків.

Економіст

ТОВ «АТП Київські Каштани»

Транспорт и Логистика

3 года 9 месяцев

09.2010 - 06.2014

Обов'язки:

  • Робота з кадрами (прийом, звільнення працівників);
  • Підготовка та аналіз фінансових звітів керівництву компанії;
  • Нарахування і видача заробітної плати;
  • Контроль за веденням касової дисципліни;
  • Підготовка і подання звітності підприємства;
  • Підготовка і подання звітності ФОП.

Досягнення:

  • Налагодження системи проведення бухгалтерського обліку та подання звітності.

Ключевая информация

Я кваліфікований фахівець з досвідом роботи в бухгалтерській і управлінській сфері. Маю успішний досвід в організації планування та контролю за виконанням бюджетів, бухгалтерського обліку відповідно до податкового законодавства України. Робота з фінансовою, бухгалтерською, звітною документацією. Формування консолідованої звітності за основними фінансовими показниками. Управління та контроль роботи бухгалтерського відділу і фінансів. Уміння реалізовувати поставлені завдання і знаходити нестандартні рішення. Навчання, адаптація, наставництво, оцінка, мотивація, зворотний зв'язок. Здатна швидко орієнтуватись і знаходити вихід в складних ситуаціях, швидке і чітке формування стратегій в залежності від цілей і завдань.

Училась в 1 заведении

Академія муніципального управління

Економічний, фінанси

Київ, 2006

Владеет языками

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

DATA BI курс Excel Advanced

Київ, 2024

Laba - міжнародна онлайн школа

Київ, 2021

Дополнительная информация

Навички

  • Ведення управлінського та бухгалтерського обліку
  • Формування звітності за фінансовими показниками
  • Робота у програмах: «Бітрікс24», Outlook, 1С v.8.3, BAS, MS Excel (ВПР, зведені таблиці), Power Query. Power BI в процесі вивчення.
  • Робота з документацією
  • Користувач електронного кабінету ПП
  • Здатність працювати з великим об`ємом інформації
  • Технічна грамотність (усна і письмова)
  • Організованість та ініціативність
  • Налагодження робочих процесів
  • Аналітичний склад розуму
  • Уважність до деталей

Наталія Олександрівна

Аналітик управлінського обліку, фінансовий менеджер

Киев

40 000 грн.

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад