Работал в 6 компаниях 4 года 6 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Образование, Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
Project Manager
Voice Marketing
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 6 месяцев
03.2023 - 09.2024
- Координація проєктів команди;
- Ведення проєктів від брифу до фінального етапу;
- Комунікація з клієнтами (Telegram, WhatsApp)
- Ведення внутрішньої CRM компанії (KeepinCRM)
- Допомога в підключенні та налаштуванні зв’язку між рекламними компаніями та CRM клієнта (KeepinCRM, KeyCRM, Bitrix 24)
- Формування графіків виконання проєктів та створення планів робіт;
- Розробка комплексної стратегії та тактики рекламних кампаній;
- Прописання та розподіл задач для команди з 4-7 осіб (Worksection, Notion, Trello);
- Розподіл задач на команду, формування ТЗ, контроль термінів виконання та KPI;
- Планування рекламних кампаній, прорахунок бюджетів, аналітика проведених кампаній;
- Участь у мозкових штурмах із спеціалістами та дизайнерами;
- Контроль якості робіт спеціалістів відділу;
- Пошук можливостей для масштабування і розвитку бізнесу з допомогою аналітики рекламних кампаній, дослідження цільової аудиторії та тенденцій ринку;
- Підготовка звітності по проведених рекламних кампаніях, формування зворотного зв’язку і підготовка рекомендацій для команди маркетингу; - Робота з документацією проєкту, контроль виконання оплат;
Був відповідальним за комунікацію, контролювання завдань та результативність на більше ніж 15 проектах одночасно.
В компанії працював в CRM системі KeepinCRM, додавав коментарі по веденню проекту, розписував основні задачі та працював з документацією та слідкував за вчасним надходженням оплат від клієнтів.
Працював з CRM системами клієнтів, такими як KeepinCRM, KeyCRM, Bitrix 24 де брав участь в налаштуванні інтеграцій з рекламними кабінетами та компаніями, спілкувався з програмістами сайтів для створення інтеграцій та коректної роботи CRM на проекті, за необхідності звертався в підтримку CRM та працював з програмістом для вирішення проблем.
Ставив задачі для спеціалістів в Worksection, Notion, Trello для контролю якості роботи спеціаліста та вчасного виконання поставлених завдань, додавав необхідну інформацію в файл документації по проекту та проводив зустрічі з клієнтом для отримання доступів чи надання інформації про роботу яка наразі ведеться на проекті
Автор з написання наукових робіт
-
Образование
1 год 1 месяц
03.2022 - 04.2023
Робота з системою Microsoft, написання авторських робіт із високою оригінальністю, допомога у написанні студентських проектів.Написання наукових статей, тез, рефератів, курсових та дипломних робіт.
Logistics manager
Нова пошта
Транспорт и Логистика
7 месяцев
06.2021 - 01.2022
- Обробка специфічних запитів клієнтів, коли необхідне детальне розслідування
- Схвалення або не схвалення нестандартних запитів клієнтів;
- Отримання запитів, зроблених в чаті або електронною поштою, і відповідь на них за допомогою затверджених скриптів, а також надання відповіді на деякі більш специфічні питання клієнта, що виникли в розмові у зв'язку із запитом клієнта;
- Надання інформації про надані послуги;
- Точна фіксація інформації отриманої від клієнта під час розмови;
- Організація виконання та завершення замовлень з дотриманням стандартів якості та встановлених термінів, звіт про хід виконання таких доручень.
- Ведення таблиць і документації в Excel, Word.
Менеджер інтернет магазину
-
Торговля розничная / Retail
4 месяца
07.2020 - 11.2020
В мої обов’язки входило: комунікація з клієнтами через Інтернет,наповнення інтернет порталу новими видами продукції,створення опису товарів, оформлення замовлень, відправка та оформлення зворотних відгуків про товар, , заповнення звітності.
Менеджер інтернет магазину
-
Торговля розничная / Retail
4 месяца
06.2019 - 10.2019
В мої обов’язки входило: комунікація з клієнтами через Інтернет,наповнення інтернет порталу новими видами продукції,створення опису товарів, оформлення замовлень, відправка та оформлення зворотних відгуків про товар, , заповнення звітності.
Бариста та помічник менеджера
Glory cafe
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
4 месяца
06.2018 - 10.2018
Працював в Кав’ярні «Glory cafe» в Києві. В мої обов’язки входило: спілкування з клієнтами, підрахунок каси, створення графіку змін, проведення щотижневої інвентаризації та створення звітів.
Ключевая информация
Ведення CRM, MS Excel, Управління ІТ-проєктами, Trello, Управлінські навички, Уміння аналізувати, Організованість, Управління проєктами, Аналіз цільової аудиторії, Формування графіків виконання проєктів та створення планів робіт, Розробка маркетингової стратегії, Розподіл задач на команду, Контроль термінів виконання та KPI, Формування ТЗ, Контроль якості робіт спеціалістів відділу, Ведення звітності, Ведення документації, Аналіз даних, Інтерв’ювання клієнтів, Урегулювання конфліктів
Учился в 1 заведении
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Управління проектами
Київ, 2024
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Свій розділ
Я націлений на результат фахівець, який має досвід управління робочими процесами та командою. Мій досвід роботи дає мені такі навички, як відповідальність, відкритість та стратегічне мислення
Дмитро
Дмитро
Project Manager
Киев
Готов переехать: Львов, Одесса, Днепр, Запорожье, Харьков
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 4 часа назад