Работала в 3 компаниях   10 лет

Медицина и Здравоохранение, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

Персональний асистент, Менеджер подій

ТОВ Нью Технолоджі

Медицина и Здравоохранение

11 месяцев

11.2023 - 10.2024

  • Персональний помічник та права рука власників бізнесу.
  • Організація роботи керівника - календар, листування, зустрічі, планування.
  • Організувала та провела понад 50 заходів, включаючи тематичні конференції з косметології та медицини з кількістю учасників від 20–50.
  • Повний цикл організації подій: пошук місць, партнерів, створення агенди та координація спікерів і учасників; робота на локаціях безпосередньо в день заходу.
  • Управління бюджетом та забезпечення безперебійного проведення заходів.
  • Організація логістики, включаючи планування та поїздки для спікерів та учасників.
  • Актуалізація інформації на сайті компанії, створення сторінок з товарами та графіків подій.
  • Підготовка презентацій в Canva, запис вебінарів для продажу.
  • Співпраця з дизайнерами для створення маркетингових матеріалів.
  • Листування з дистриб’юторами в Ізраїлі та Німеччині для сприяння просуванню продуктів та заходів.
  • Підбір та адаптація персоналу - пошук і відбір кандидатів, проведення співбесід, організація онбордингу та опитування задоволеності співробітників.

Керівник відділу

ТОВ “2EU”

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

8 лет 10 месяцев

03.2011 - 01.2020

  • Керувала всіма операційними процесами агентства: робота над стратегією, моніторинг виконання завдань, контроль за виконанням планів, визначення пріоритетів і забезпечення досягнення результатів.
  • Набір та управління персоналом: підбір співробітників, онбордінг, мотивація та розвиток команди для підвищення продуктивності.
  • Контроль за ефективною комунікацією: забезпечення безперебійної взаємодії між відділами та з клієнтами, управління процесами, розв'язання проблем і підтримки високого рівня обслуговування.
  • Розробка бізнес-вимог та координація впровадження нових рішень: узгодження технічних завдань для IT-команди, контроль розробки CRM-системи та впровадження нових функціональних рішень.
  • Запуск нових проєктів та ініціатив: управління запуском нових офісів, проєктів та стратегій розвитку бізнесу, зокрема запуск консультативного візового центру в Ocean Plaza.
  • Візова підтримка клієнтів: контроль за наданням повного спектру послуг для приватних та корпоративних клієнтів, формування пакетів документів для подачі на візи до Шенгену, США, Великобританії, Канади тощо.
  • Управління партнерськими відносинами: встановлення та підтримка співпраці з туристичними агентствами, страховими компаніями, авіалініями.
  • Контроль якості послуг: забезпечення високих стандартів обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, постійний моніторинг рівня задоволеності клієнтів.
  • Організація маркетингових івентів та участь у рекламних кампаніях

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ “Mibs Travel”

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

2 года 1 месяц

02.2011 - 03.2013

  • Обробка клієнтських запитів та управління контентом на сайті.
  • Надання адміністративної підтримки та управління клієнтськими комунікаціями.

Ключевая информация

  • Досвід управління проєктами
  • Scrum, HTML, Семантична верстка, CSS, Figma, VS Code, GitHub, Wix, MS Office, Excel, GPT-чат, Sintegrum, Bitrix24, кастомна CRM, WordPress
  • Організація маркетингових івентів
  • Оновлення та підтримка контенту WordPress
  • Контроль виконання завдань у рамках підготовки до семінарів/вебінарів
  • Запис вебінарів для подальшого продажу компанією
  • Комунікація з партнерами, клієнтами та постачальниками
  • Управління документацією, листування, кошторис.
  • HR - підбір, планування та участь у співбесідах.
  • Вміння працювати в команді.
  • Добрі критичні та аналітичні навички, вміння адаптуватися до умов.
  • Комунікаційні навички.
  • Вміння вирішувати проблеми та мотивувати інших.
  • Відповідальність та старанність.
  • Досвід роботи з підбором та онбордингом нових співробітників.
  • Навички керування людьми та взаємодії з різними командами.
  • Підтримка позитивних змін у команді та підвищення продуктивності

Училась в 1 заведении

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Правознавство

Київ, 2010

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

IT School CoIT

2023

Front-End Developer  (HTML, CSS/SASS,  Flex, JavaScript, Semantic/Adaptive layout, Figma, Wed-design)

COURSERA

2023

  • Build a Website Using Wix Artifical Design Intelligence
  • English skills

Дополнительная информация

Свій розділ

Вітаю!

Мене звати Таня, маю досвід роботи - керівником, менеджером з організації маркетингових заходів, персональним асистентом де досягла успіхів в управлінні командою та проєктами. Я впевнена, що мої навички та ентузіазм можуть бути корисними вашій компанії. Я працювала над відкриттям офісу з нуля, підбором персоналу, проведенням співбесід, створенням інструкцій та навчанням співробітників, організації офлайн та онлайн заходів. І ще багато чого! Можливо, щось забула, готова до особистої співбесіди та спілкування). Також співпрацювала з ІТ-відділом над розробкою внутрішньої CRM-системи. Усі ці завдання допомогли мені здобути досвід у сфері організації та управління. Шукаю можливість застосувати свої вміння в новій компанії, де я зможу ефективно працювати з людьми та проєктами. Мені важливо працювати в компанії, де цінують розвиток співробітників, підтримують їх та забезпечують прозорість у взаєминах між роботодавцем і командою. Чекаю на зворотній зв'язок.

Tania

Project assistant, Organization Manager, People Partner

Киев

35 000 грн.

36 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад