Работала в 3 компаниях 3 года 3 месяца
Электроника и электротехника, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Секретар, помічниця менеджера з персоналу
ТОВ "Смарт Лайт Групп", м. Полтава
Электроника и электротехника
1 год 2 месяца
08.2023 - 10.2024
- обробка вхідної-вихідної документації (реєстрація вхідної та вихідної документації, своєчасне відправлення вихідної кореспонденції та рознесення по відділах вхідної кореспонденції);
- ведення внутрішнього документообігу компанії (передача документів, інформації між відділами, своєчасне інформування співробітників стосовно змін в офісі);
- підготовка наказів, розпоряджень керівника (ведення реєстрів та контроль їх виконання);
- ведення офісної документації (реєстр та видача наказів по підприємству та відряджень);
- адміністрування і господарська підтримка офісу, копіювання документів, написання листів, контроль днів народжень співробітників та своєчасне їх привітання;
- архівування та систематизація документів (сканування).
З 12.2023 по 08.2024 суміщення посади секретаря з посадою менеджера з персоналу.
Обов'язки:
- контроль підписання кадрових документів;
- участь у підготовці та веденні кадрових документів (прийняття, звільнення, створення заяв, наказів);
- участь у підготовці та веденні особових справ працівників.
Офіс-менеджер
Мережа маркетів Basket, м. Харків
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
10.2018 - 04.2019
- адміністративно-господарська підтримка працівників офісу;
- ведення ділової кореспонденції;
- зустріч відвідувачів;
- телефонні розмови;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- робота з кур'єрськими службами;
- звітність/табелювання;
- виконання доручень керівника (бронювання квитків і т.ін.);
- допомога в організації привітань працівників.
Менеджер із адміністративної діяльності
ТОВ "Новаагро Україна", м. Харків
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 4 месяца
03.2017 - 07.2018
- адміністративно-господарська підтримка працівників офісу (збір та систематизація заявок з кожного відділу, замовлення, приймання товару/робіт та супровід документації);
- ведення ділової кореспонденції; зустріч відвідувачів;
- телефонні розмови;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- робота з кур'єрськими службами;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- виконання доручень керівника;
- архівування та систематизація документів (сканування);
- допомога в організації привітання працівників.
Ключевая информация
- MS Office
- Грамотна усна та письмова мова
- Ведення переговорів і ділового листування
- Тайм-менеджмент
- Підбір персоналу
- Обробка кореспонденції
- Кадрове діловодство
Училась в 1 заведении
Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Готельно-ресторанна справа
Полтава, 2018
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
ТОВ “Е-ТЕНДЕР”. Prozorro для постачальника. Навчання та Onboarding. Публічні закупівлі (онлайн).
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Медитація, йога, духовний розвиток, читання книг, активний відпочинок
Особисті якості
- Організаторські здібності
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Аналітичне мислення
Водійське посвідчення
Кат. B
Катерина
Катерина
Оператор контакт-центру
Полтава
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 2 дня назад