Работала в 3 компаниях   3 года 3 месяца

Электроника и электротехника, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Секретар, помічниця менеджера з персоналу

ТОВ "Смарт Лайт Групп", м. Полтава

Электроника и электротехника

1 год 2 месяца

08.2023 - 10.2024

- обробка вхідної-вихідної документації (реєстрація вхідної та вихідної документації, своєчасне відправлення вихідної кореспонденції та рознесення по відділах вхідної кореспонденції);
- ведення внутрішнього документообігу компанії (передача документів, інформації між відділами, своєчасне інформування співробітників стосовно змін в офісі);
- підготовка наказів, розпоряджень керівника (ведення реєстрів та контроль їх виконання);
- ведення офісної документації (реєстр та видача наказів по підприємству та відряджень);
- адміністрування і господарська підтримка офісу, копіювання документів, написання листів, контроль днів народжень співробітників та своєчасне їх привітання;
- архівування та систематизація документів (сканування).

З 12.2023 по 08.2024 суміщення посади секретаря з посадою менеджера з персоналу.
Обов'язки:
- контроль підписання кадрових документів;
- участь у підготовці та веденні кадрових документів (прийняття, звільнення, створення заяв, наказів);
- участь у підготовці та веденні особових справ працівників.

Офіс-менеджер

Мережа маркетів Basket, м. Харків

Торговля розничная / Retail

6 месяцев

10.2018 - 04.2019

- адміністративно-господарська підтримка працівників офісу;
- ведення ділової кореспонденції;
- зустріч відвідувачів;
- телефонні розмови;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- робота з кур'єрськими службами;
- звітність/табелювання;
- виконання доручень керівника (бронювання квитків і т.ін.);
- допомога в організації привітань працівників.

Менеджер із адміністративної діяльності

ТОВ "Новаагро Україна", м. Харків

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 4 месяца

03.2017 - 07.2018

- адміністративно-господарська підтримка працівників офісу (збір та систематизація заявок з кожного відділу, замовлення, приймання товару/робіт та супровід документації);
- ведення ділової кореспонденції; зустріч відвідувачів;
- телефонні розмови;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- робота з кур'єрськими службами;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- виконання доручень керівника;
- архівування та систематизація документів (сканування);
- допомога в організації привітання працівників.

Ключевая информация

  • MS Office
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення переговорів і ділового листування
  • Тайм-менеджмент
  • Підбір персоналу
  • Обробка кореспонденції
  • Кадрове діловодство

Училась в 1 заведении

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Готельно-ресторанна справа

Полтава, 2018

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

ТОВ “Е-ТЕНДЕР”. Prozorro для постачальника. Навчання та Onboarding. Публічні закупівлі (онлайн).

2023

Дополнительная информация

Захоплення та інтереси


Медитація, йога, духовний розвиток, читання книг, активний відпочинок

Особисті якості

  • Організаторські здібності
  • Відповідальність
  • Стресостійкість
  • Аналітичне мислення

Водійське посвідчення

Кат. B

Катерина

Оператор контакт-центру

Полтава

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 дня назад