Працювала в 3 компаніях   3 роки 3 місяці

Електроніка та електротехніка, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Секретар, помічниця менеджера з персоналу

ТОВ "Смарт Лайт Групп", м. Полтава

Електроніка та електротехніка

1 рік 2 місяці

08.2023 - 10.2024

- обробка вхідної-вихідної документації (реєстрація вхідної та вихідної документації, своєчасне відправлення вихідної кореспонденції та рознесення по відділах вхідної кореспонденції);
- ведення внутрішнього документообігу компанії (передача документів, інформації між відділами, своєчасне інформування співробітників стосовно змін в офісі);
- підготовка наказів, розпоряджень керівника (ведення реєстрів та контроль їх виконання);
- ведення офісної документації (реєстр та видача наказів по підприємству та відряджень);
- адміністрування і господарська підтримка офісу, копіювання документів, написання листів, контроль днів народжень співробітників та своєчасне їх привітання;
- архівування та систематизація документів (сканування).

З 12.2023 по 08.2024 суміщення посади секретаря з посадою менеджера з персоналу.
Обов'язки:
- контроль підписання кадрових документів;
- участь у підготовці та веденні кадрових документів (прийняття, звільнення, створення заяв, наказів);
- участь у підготовці та веденні особових справ працівників.

Офіс-менеджер

Мережа маркетів Basket, м. Харків

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

10.2018 - 04.2019

- адміністративно-господарська підтримка працівників офісу;
- ведення ділової кореспонденції;
- зустріч відвідувачів;
- телефонні розмови;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- робота з кур'єрськими службами;
- звітність/табелювання;
- виконання доручень керівника (бронювання квитків і т.ін.);
- допомога в організації привітань працівників.

Менеджер із адміністративної діяльності

ТОВ "Новаагро Україна", м. Харків

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

03.2017 - 07.2018

- адміністративно-господарська підтримка працівників офісу (збір та систематизація заявок з кожного відділу, замовлення, приймання товару/робіт та супровід документації);
- ведення ділової кореспонденції; зустріч відвідувачів;
- телефонні розмови;
- забезпечення чистоти та порядку в офісі;
- робота з кур'єрськими службами;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- виконання доручень керівника;
- архівування та систематизація документів (сканування);
- допомога в організації привітання працівників.

Ключова інформація

  • MS Office
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення переговорів і ділового листування
  • Тайм-менеджмент
  • Підбір персоналу
  • Обробка кореспонденції
  • Кадрове діловодство

Навчалась в 1 закладі

Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Готельно-ресторанна справа

Полтава, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

ТОВ “Е-ТЕНДЕР”. Prozorro для постачальника. Навчання та Onboarding. Публічні закупівлі (онлайн).

2023

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси


Медитація, йога, духовний розвиток, читання книг, активний відпочинок

Особисті якості

  • Організаторські здібності
  • Відповідальність
  • Стресостійкість
  • Аналітичне мислення

Водійське посвідчення

Кат. B

Катерина

Оператор контакт-центру

Полтава

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому