Работала в 3 компаниях   14 лет 3 месяца

Банки, Услуги для населения - другое, Торговля розничная / Retail

Менеджер з надання кредитів

ТОВ"Бі Ел Джи Мікрофінанс"

Банки

5 лет 11 месяцев

06.2017 - 05.2023

Залучення клієнтів на обслуговування,просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.Організація і проведення операцій з кредитування: Консультація потенційних позичальників.Проведення співбесід з потенційними позичальниками.Моніторинг та контроль поточних кредитів.Прозвони по холодним та теплим базам
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Адміністратор залу

ФОП Чебан Д.С.

Услуги для населения - другое

1 год 11 месяцев

06.2015 - 05.2017

Координація роботи колективу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Зайняття діяльністю з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Контроль збереження матеріальних цінностей.
  • Координація роботи персоналу залу
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
  • Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
  • Організація та проведення заходів
  • Ведення документації та звітності
  • Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
  • Підтримка чистоти та порядку у залі

Продавець продовольчих та непродовольчих товарів

ПП "Фортуна Тютюн"

Торговля розничная / Retail

6 лет 2 месяца

12.2008 - 02.2015

Продаж непродовольчих товарів, консультації потенційних та дійсних кліентів,ведення обліку,робота з касовим апаратом.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Ключевая информация

  • Комунікація з клієнтами
  • Ведення переговорів
  • Вміння аналізувати потреби клієнта
  • Креативність

Училась в 1 заведении

Білгород-Дністровський фаховий коледж природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій

Менеджмент

Білгород-Дністровський, 2010

Владеет языками

Английский

средний

Ганна Сергіївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Белгород-Днестровский

20 000 грн.

42 года

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад