Працювала в 3 компаніях   14 років 3 місяці

Банки, Послуги для населення - інше, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з надання кредитів

ТОВ"Бі Ел Джи Мікрофінанс"

Банки

5 років 11 місяців

06.2017 - 05.2023

Залучення клієнтів на обслуговування,просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.Організація і проведення операцій з кредитування: Консультація потенційних позичальників.Проведення співбесід з потенційними позичальниками.Моніторинг та контроль поточних кредитів.Прозвони по холодним та теплим базам
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Адміністратор залу

ФОП Чебан Д.С.

Послуги для населення - інше

1 рік 11 місяців

06.2015 - 05.2017

Координація роботи колективу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Зайняття діяльністю з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Контроль збереження матеріальних цінностей.
  • Координація роботи персоналу залу
  • Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
  • Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
  • Організація та проведення заходів
  • Ведення документації та звітності
  • Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
  • Підтримка чистоти та порядку у залі

Продавець продовольчих та непродовольчих товарів

ПП "Фортуна Тютюн"

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 2 місяці

12.2008 - 02.2015

Продаж непродовольчих товарів, консультації потенційних та дійсних кліентів,ведення обліку,робота з касовим апаратом.
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей

Ключова інформація

  • Комунікація з клієнтами
  • Ведення переговорів
  • Вміння аналізувати потреби клієнта
  • Креативність

Навчалась в 1 закладі

Білгород-Дністровський фаховий коледж природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій

Менеджмент

Білгород-Дністровський, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Ганна Сергіївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Білгород-Дністровський

20 000 грн.

42 роки

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому