Працювала в 3 компаніях 14 років 3 місяці
Банки, Послуги для населення - інше, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з надання кредитів
ТОВ"Бі Ел Джи Мікрофінанс"
Банки
5 років 11 місяців
06.2017 - 05.2023
Залучення клієнтів на обслуговування,просування та консультація клієнтів по всіх банківських продуктах.Організація і проведення операцій з кредитування: Консультація потенційних позичальників.Проведення співбесід з потенційними позичальниками.Моніторинг та контроль поточних кредитів.Прозвони по холодним та теплим базам
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Адміністратор залу
ФОП Чебан Д.С.
Послуги для населення - інше
1 рік 11 місяців
06.2015 - 05.2017
Координація роботи колективу; прийом і реєстрація замовників і клієнтів, отримання дзвінків, робота з документами. Зайняття діяльністю з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Контроль збереження матеріальних цінностей.
- Координація роботи персоналу залу
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Контроль за дотриманням стандартів обслуговування
- Організація та проведення заходів
- Ведення документації та звітності
- Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
- Інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції
- Підтримка чистоти та порядку у залі
Продавець продовольчих та непродовольчих товарів
ПП "Фортуна Тютюн"
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 2 місяці
12.2008 - 02.2015
Продаж непродовольчих товарів, консультації потенційних та дійсних кліентів,ведення обліку,робота з касовим апаратом.
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
Ключова інформація
- Комунікація з клієнтами
- Ведення переговорів
- Вміння аналізувати потреби клієнта
- Креативність
Навчалась в 1 закладі
Білгород-Дністровський фаховий коледж природокористування, будівництва та комп'ютерних технологій
Менеджмент
Білгород-Дністровський, 2010
Володіє мовами
Англійська
середній
Ганна Сергіївна
Ганна Сергіївна
Менеджер по роботі з клієнтами
Білгород-Дністровський
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому