Работала в 4 компаниях 24 года 10 месяцев
Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Услуги для бизнеса - другое
Head of marketing department
ФОП
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
16 лет 9 месяцев
01.2007 - 10.2023
Досвід роботи січень 2007 – по сьогодні:Регіон, країнам.
Харків КомпаніяРА «Petrushka »
Посада Head of marketing department
Опис робітОбов’язки:Розробка та впровадження стратегій розвитку BTL направлення агенства
Кординація робіт з іншими підрозділами агенства та партнерськими агенціями
Комунікація з клієнтами, підрядниками, відповідальність за результат робота та виконання бізнес-завдань агенства
Кординація та контроль робіт проектних менеджерів
Участь в тендерах (розробка ідей, механік, бюджетів, розрахунки ефективності)
Розробка, підготовки і оформлення пропозицій клиєнтам в рамках тендерів (презентація, кошторис), відповідальність за якість проектів, команду, звітність.
Досвід роботи з топ-рекламодавцями, міжнародними компаніями
Досвід ведення проектів з охопленням вся Україна
Досвід участі в великих BTL тендерах з позитивним результатом
Гарне знання ринка BTL/Event Marketing (структура ринку, індустріальні стандарти, ціноутворення, юредичні аспекти)
Вміння ефективно організовувати роботу командиНаявність активних контактів перевірених free lancers
Надійна база перевірених підрядників, в регіонах
Клієнти: ТОВ «ЕВА»КС «ДОМОФОН» HTC Corporation – ТМ «HTC» ТОВ «ТриВедмеді»ТОВ «Сантабремор Україна»ТМ «Водний світ»ТОВ «Тайфун 2000»ТОВ «Філіп Морріс Україна»
Менеджер по роботі з клієнтами
КС Домофон
Услуги для бизнеса - другое
6 лет 3 месяца
09.2014 - 12.2020
- Обробка бази клієнтів
-Презентація актуальних комерційних маркетингових пропозицій компанії
-Консультація бази клієнтів з приводу підключення і обслуговування абонентів
- Збір та актуалізація баз даних працюючих домофонів (ключів)-- - -Первинний документообіг
- Надання фінансової звітності
Регіональний представник, BTL Manager
РА «ADV-ENERGY»»
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
6 лет 5 месяцев
01.2008 - 06.2014
-Розробка ефективних механік проведння акцій з урахуванням регіональних властивостей ринку,
-Планування, контроль, адміністрування, логістика, звітність -Фінансове планування та оптимізація ресурсів клієнта
-Мерчендайзинг в торгових точках
-Вивчення поведінки потреб споживача
-Комплексний аналіз проведення проектів на основі BTL Scorecard за наступними параметрами:фінансиперсоналпроцесиклієнт
-Збільшення об’ємів продажу акціоного продукту, підвишення лояльності представників роздрібної торгівлі до ТМ в певних каналах збуту
-Фокус
-Орієнтація на споживача
-Ефективна система контролю над діяльністю персоналу на основі кількісних та якісних показників
-Відбір, навчання персоналу в 5 етапів:вивчення резюмеспівбесіда кастингтренінгконтроль отриманих знань
Интервьюер
ГФК ЮКРЕЙН
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
9 лет 7 месяцев
01.1999 - 08.2008
Опитування населення
Ключевая информация
Досвід керуючої посади (кординатор проектів з торгового маркетингу), знання економіки, маркетингу та реклами, розробка та реалізація маркетингових проектів, разробка та організація трейд-маркетингових заходів, загальноніціональні проекти, проведення корпоративних заходів (тренінгів, семінарів, івентів), підготовка и проведення презентацій, маркетингові дослідження, аналіз та звітність діяльності.
Училась в 1 заведении
Харківський Національний Університет Радіоелектроніки
Автоматика та приладо-будівництво
Харків, 2003
Курсы, тренинги, сертификаты
Промень
Маркетинг, PR, реклама
Наталия
Наталия
Супервайзер промоутеров
Харьков
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад