Працювала в 4 компаніях   24 роки 10 місяців

Реклама та PR-послуги, Послуги для бізнесу - інше

Head of marketing department

ФОП

Реклама та PR-послуги

16 років 9 місяців

01.2007 - 10.2023

Досвід роботи січень 2007 – по сьогодні:Регіон, країнам.

Харків КомпаніяРА «Petrushka »

Посада Head of marketing department

Опис робітОбов’язки:Розробка та впровадження стратегій розвитку BTL направлення агенства

Кординація робіт з іншими підрозділами агенства та партнерськими агенціями

Комунікація з клієнтами, підрядниками, відповідальність за результат робота та виконання бізнес-завдань агенства

Кординація та контроль робіт проектних менеджерів

Участь в тендерах (розробка ідей, механік, бюджетів, розрахунки ефективності)

Розробка, підготовки і оформлення пропозицій клиєнтам в рамках тендерів (презентація, кошторис), відповідальність за якість проектів, команду, звітність.

Досвід роботи з топ-рекламодавцями, міжнародними компаніями

Досвід ведення проектів з охопленням вся Україна

Досвід участі в великих BTL тендерах з позитивним результатом

Гарне знання ринка BTL/Event Marketing (структура ринку, індустріальні стандарти, ціноутворення, юредичні аспекти)

Вміння ефективно організовувати роботу командиНаявність активних контактів перевірених free lancers

Надійна база перевірених підрядників, в регіонах

Клієнти: ТОВ «ЕВА»КС «ДОМОФОН» HTC Corporation – ТМ «HTC» ТОВ «ТриВедмеді»ТОВ «Сантабремор Україна»ТМ «Водний світ»ТОВ «Тайфун 2000»ТОВ «Філіп Морріс Україна»

Менеджер по роботі з клієнтами

КС Домофон

Послуги для бізнесу - інше

6 років 3 місяці

09.2014 - 12.2020

- Обробка бази клієнтів

-Презентація актуальних комерційних маркетингових пропозицій компанії

-Консультація бази клієнтів з приводу підключення і обслуговування абонентів

- Збір та актуалізація баз даних працюючих домофонів (ключів)-- - -Первинний документообіг

- Надання фінансової звітності

Регіональний представник, BTL Manager

РА «ADV-ENERGY»»

Реклама та PR-послуги

6 років 5 місяців

01.2008 - 06.2014

-Розробка ефективних механік проведння акцій з урахуванням регіональних властивостей ринку,

-Планування, контроль, адміністрування, логістика, звітність -Фінансове планування та оптимізація ресурсів клієнта

-Мерчендайзинг в торгових точках

-Вивчення поведінки потреб споживача

-Комплексний аналіз проведення проектів на основі BTL Scorecard за наступними параметрами:фінансиперсоналпроцесиклієнт

-Збільшення об’ємів продажу акціоного продукту, підвишення лояльності представників роздрібної торгівлі до ТМ в певних каналах збуту

-Фокус

-Орієнтація на споживача

-Ефективна система контролю над діяльністю персоналу на основі кількісних та якісних показників

-Відбір, навчання персоналу в 5 етапів:вивчення резюмеспівбесіда кастингтренінгконтроль отриманих знань

Интервьюер

ГФК ЮКРЕЙН

Реклама та PR-послуги

9 років 7 місяців

01.1999 - 08.2008

Опитування населення

Ключова інформація

Досвід керуючої посади (кординатор проектів з торгового маркетингу), знання економіки, маркетингу та реклами, розробка та реалізація маркетингових проектів, разробка та організація трейд-маркетингових заходів, загальноніціональні проекти, проведення корпоративних заходів (тренінгів, семінарів, івентів), підготовка и проведення презентацій, маркетингові дослідження, аналіз та звітність діяльності.

Навчалась в 1 закладі

Харківський Національний Університет Радіоелектроніки

Автоматика та приладо-будівництво

Харків, 2003

Курси, тренінги, сертифікати

Промень

2005

Маркетинг, PR, реклама

Наталия

Супервайзер промоутеров

Харків

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 20 годин тому