Работала в 8 компаниях 19 лет 1 месяц
Финансовые услуги, Медицина и Здравоохранение, IT, Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Медиа / СМИ, Телекоммуникации / Связь, Банки
Head of Customer Support
EXMO
Финансовые услуги
3 года 9 месяцев
03.2018 - 12.2021
- Керівництво службою підтримки клієнтів у сфері Fintech
- Впровадження покрокових алгоритмів обслуговування клієнтів
- Організація системи навчання та оцінки роботи персоналу
- Розробка ефективної мотиваційної моделі, внутрішніх правил роботи
- Планування, контроль витрат і моніторинг бюджету департаменту
- Складання графіків роботи для функціонування департаменту 24/7
- Управління налаштуваннями програмного забезпечення та ведення порталу служби підтримки Zendesk
- Досягнення високого рівня показників щодо задоволеності клієнтів
Керівник департаменту підтримки клієнтів
Doc.ua
Медицина и Здравоохранение
1 год 10 месяцев
03.2016 - 01.2018
- Розробка планів та цілей для команди підтримки
- Організація роботи департаменту з кількістю співробітників 50 чоловік
- Пошук та підбір персоналу, проведення щомісячних атестацій
- Аналіз показників роботи персоналу та підготовка статистичних звітів
- Налагодження комунікації з іншими відділами компанії задля отримання найкращих результатів роботи служби підтримки
Head of Booking Division
Planetofhotels.com
IT
11 месяцев
02.2015 - 01.2016
- Запуск з нуля служби бронювання для українського аналогу booking.com
- Організація обліку звернень клієнтів та партнерів (готельєрів) з питань бронювання
Head of tourist call center
TRACES
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
8 месяцев
06.2014 - 02.2015
- Підготовка проекту до запуску з нуля - інформаційний путівник для іноземних туристів в Україні
- Участь в розробці програмного забезпечення - бази даних, рубрикатора, системи обліку даних
Керівник підрозділу продажу
Ekonomika.ua
Медиа / СМИ
10 месяцев
07.2012 - 05.2013
- Запуск підрозділу продажу задля реалізації квитків на бізнес івенти: Business Wisdom Summit, HR Wisdom Summit, PR-марафон, MRKTNG marathon та ін.
CEO
Інформаційні комунікації
Телекоммуникации / Связь
7 лет 1 месяц
01.2005 - 02.2012
- Керівництво аутсорсінговим колл-центром (після обіймання позицій в компанії - оператора кол-центру, провідного спеціаліста, заступник директора)
- Планування доходів і витрат, бюджетування
- Дослідження ринку, підготовка документації для тендерів, ведення переговорів, розгляд та підписання договорів щодо нових проектів з партнерами, основні з яких мобільні оператори: Київстар, Life, MTC, Beeline
- Ведення поточних проектів, аналітика та звітність
Економіст
Трансбанк
Банки
1 год 4 месяца
09.2003 - 01.2005
- Економіст обліково-операційного відділу
- Економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів
Оператор call центру
Інформаційні комунікації
Телекоммуникации / Связь
2 года 3 месяца
06.2001 - 09.2003
- Взаємодія з клієнтами в залежності від лінії звернення: довідкові служби, інформаційна лінія Візового відділу Посольства Італії та ін.
Училась в 2 заведениях
Тернопільська академія народного господарства
Фінанси
Київ, 2005
Київськиий міжнародний Університет
Міжнародне право
Київ, 2002
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікат вільного володіння державною мовою
Оксана
Оксана
Державна служба
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 2 недели назад