Працювала в 8 компаніях   19 років 1 місяць

Фінансові послуги, Медицина та Охорона здоров'я, IT, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Медіа / ЗМІ, Телекомунікації / Зв'язок, Банки

Head of Customer Support

EXMO

Фінансові послуги

3 роки 9 місяців

03.2018 - 12.2021

  • Керівництво службою підтримки клієнтів у сфері Fintech
  • Впровадження покрокових алгоритмів обслуговування клієнтів
  • Організація системи навчання та оцінки роботи персоналу
  • Розробка ефективної мотиваційної моделі, внутрішніх правил роботи
  • Планування, контроль витрат і моніторинг бюджету департаменту
  • Складання графіків роботи для функціонування департаменту 24/7
  • Управління налаштуваннями програмного забезпечення та ведення порталу служби підтримки Zendesk
  • Досягнення високого рівня показників щодо задоволеності клієнтів

Керівник департаменту підтримки клієнтів

Doc.ua

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

03.2016 - 01.2018

  • Розробка планів та цілей для команди підтримки
  • Організація роботи департаменту з кількістю співробітників 50 чоловік
  • Пошук та підбір персоналу, проведення щомісячних атестацій
  • Аналіз показників роботи персоналу та підготовка статистичних звітів
  • Налагодження комунікації з іншими відділами компанії задля отримання найкращих результатів роботи служби підтримки

Head of Booking Division

Planetofhotels.com

IT

11 місяців

02.2015 - 01.2016

  • Запуск з нуля служби бронювання для українського аналогу booking.com
  • Організація обліку звернень клієнтів та партнерів (готельєрів) з питань бронювання

Head of tourist call center

TRACES

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

8 місяців

06.2014 - 02.2015

  • Підготовка проекту до запуску з нуля - інформаційний путівник для іноземних туристів в Україні
  • Участь в розробці програмного забезпечення - бази даних, рубрикатора, системи обліку даних

Керівник підрозділу продажу

Ekonomika.ua

Медіа / ЗМІ

10 місяців

07.2012 - 05.2013

  • Запуск підрозділу продажу задля реалізації квитків на бізнес івенти: Business Wisdom Summit, HR Wisdom Summit, PR-марафон, MRKTNG marathon та ін.

CEO

Інформаційні комунікації

Телекомунікації / Зв'язок

7 років 1 місяць

01.2005 - 02.2012

  • Керівництво аутсорсінговим колл-центром (після обіймання позицій в компанії - оператора кол-центру, провідного спеціаліста, заступник директора)
  • Планування доходів і витрат, бюджетування
  • Дослідження ринку, підготовка документації для тендерів, ведення переговорів, розгляд та підписання договорів щодо нових проектів з партнерами, основні з яких мобільні оператори: Київстар, Life, MTC, Beeline
  • Ведення поточних проектів, аналітика та звітність

Економіст

Трансбанк

Банки

1 рік 4 місяці

09.2003 - 01.2005

  • Економіст обліково-операційного відділу
  • Економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів

Оператор call центру

Інформаційні комунікації

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 3 місяці

06.2001 - 09.2003

  • Взаємодія з клієнтами в залежності від лінії звернення: довідкові служби, інформаційна лінія Візового відділу Посольства Італії та ін.

Навчалась в 2 закладах

Тернопільська академія народного господарства

Фінанси

Київ, 2005

Київськиий міжнародний Університет

Міжнародне право

Київ, 2002

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат вільного володіння державною мовою

Київ, 2017

Оксана

Державна служба

Київ

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому