Працювала в 8 компаніях 19 років 1 місяць
Фінансові послуги, Медицина та Охорона здоров'я, IT, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Медіа / ЗМІ, Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Head of Customer Support
EXMO
Фінансові послуги
3 роки 9 місяців
03.2018 - 12.2021
- Керівництво службою підтримки клієнтів у сфері Fintech
- Впровадження покрокових алгоритмів обслуговування клієнтів
- Організація системи навчання та оцінки роботи персоналу
- Розробка ефективної мотиваційної моделі, внутрішніх правил роботи
- Планування, контроль витрат і моніторинг бюджету департаменту
- Складання графіків роботи для функціонування департаменту 24/7
- Управління налаштуваннями програмного забезпечення та ведення порталу служби підтримки Zendesk
- Досягнення високого рівня показників щодо задоволеності клієнтів
Керівник департаменту підтримки клієнтів
Doc.ua
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 10 місяців
03.2016 - 01.2018
- Розробка планів та цілей для команди підтримки
- Організація роботи департаменту з кількістю співробітників 50 чоловік
- Пошук та підбір персоналу, проведення щомісячних атестацій
- Аналіз показників роботи персоналу та підготовка статистичних звітів
- Налагодження комунікації з іншими відділами компанії задля отримання найкращих результатів роботи служби підтримки
Head of Booking Division
Planetofhotels.com
IT
11 місяців
02.2015 - 01.2016
- Запуск з нуля служби бронювання для українського аналогу booking.com
- Організація обліку звернень клієнтів та партнерів (готельєрів) з питань бронювання
Head of tourist call center
TRACES
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
8 місяців
06.2014 - 02.2015
- Підготовка проекту до запуску з нуля - інформаційний путівник для іноземних туристів в Україні
- Участь в розробці програмного забезпечення - бази даних, рубрикатора, системи обліку даних
Керівник підрозділу продажу
Ekonomika.ua
Медіа / ЗМІ
10 місяців
07.2012 - 05.2013
- Запуск підрозділу продажу задля реалізації квитків на бізнес івенти: Business Wisdom Summit, HR Wisdom Summit, PR-марафон, MRKTNG marathon та ін.
CEO
Інформаційні комунікації
Телекомунікації / Зв'язок
7 років 1 місяць
01.2005 - 02.2012
- Керівництво аутсорсінговим колл-центром (після обіймання позицій в компанії - оператора кол-центру, провідного спеціаліста, заступник директора)
- Планування доходів і витрат, бюджетування
- Дослідження ринку, підготовка документації для тендерів, ведення переговорів, розгляд та підписання договорів щодо нових проектів з партнерами, основні з яких мобільні оператори: Київстар, Life, MTC, Beeline
- Ведення поточних проектів, аналітика та звітність
Економіст
Трансбанк
Банки
1 рік 4 місяці
09.2003 - 01.2005
- Економіст обліково-операційного відділу
- Економіст відділу обслуговування корпоративних клієнтів
Оператор call центру
Інформаційні комунікації
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 3 місяці
06.2001 - 09.2003
- Взаємодія з клієнтами в залежності від лінії звернення: довідкові служби, інформаційна лінія Візового відділу Посольства Італії та ін.
Навчалась в 2 закладах
Тернопільська академія народного господарства
Фінанси
Київ, 2005
Київськиий міжнародний Університет
Міжнародне право
Київ, 2002
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат вільного володіння державною мовою
Оксана
Оксана
Державна служба
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому