Работала в 4 компаниях   7 лет 8 месяцев

Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Асистент департаменту Retail

Karcher

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

01.2024 - 08.2024

  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Адміністратор закладу

Осама суші

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

8 месяцев

01.2022 - 09.2022

  • Становлення закладу "з нуля" від пошуку місця для розташування до прибутку у півтора мільйони в перший місяць після деокупації міста
  • Пошук кандидатів на роботу (кухарі-сушисти, оператори, кур'єри, помічники)
  • Навчання нових працівників згідно стандартів компаніх, стажування персоналу, оформлення при взятті на роботу, звільнення працівників
  • Контроль роботи працівників, контроль якості продукції
  • Забезпечення безперебійної роботи закладу, закупка усіх без виключення матеріалів і продуктів для якісного функціонування закладу
  • Вирішення проблем у конфліктних ситуаціях (як і персоналу, так і з клієнтами)
  • Проведення ревізій продуктів та матеріалів
  • Звітність перед керівництвом франшизи

Секретар генерального директора

Нео Лаб

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 2 месяца

09.2019 - 11.2021

  • Реєстрація вхідної та вихідної документації
  • Виконання доручень юриста компанії (підготовка та правка договорів)
  • Виконання особистих доручень генерального директора
  • Підготовка матеріалів для зборів і виступу генерального директора
  • Робота з орг. технікою
  • Робота в CRM, та з продуктами MS Office
  • Контроль своєчасного отримання документів, договорів із інших відділів компанії

Секретар директора

Інкопмарк

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 года

09.2015 - 09.2019

  • Прийом, розподіл вхідних дзвінків
  • Реєстрація вхідної та вихідної документації
  • Робота з орг. технікою
  • Зустріч гостей компанії
  • Підготовка до проведення конференцій
  • Контроль закупок канцелярских товарів, води в офісі
  • Ведення табелю робочого часу співробітників компанії
  • Координація кур'єрів
  • Виконання особистих доручень керівництва компанії
  • Допомога в проведенні корпоративів

Ключевая информация

Фінансові ринки і тп установи, будь ласка, не пишіть і не дзвоніть, не маю ніякого інтересу. Гарного дня)

Училась в 2 заведениях

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

юридичний факультет

Ірпінь, 2015

НУДФСУ

Воєнна кафедра

Ірпінь, 2015

Владеет языками

Английский

средний

Немецкий

базовый

Дар'я Олександрівна

Офіс-менеджер

Киев

35 000 грн.

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 часа назад