Работала в 4 компаниях   8 лет 9 месяцев

Транспорт и Логистика, Промышленность и Производство, IT

Менеджер з персоналу + спеціаліст з кадрового обліку

ТОВ

Транспорт и Логистика

3 года

09.2021 - по настоящее время

Кадровий облік в повному обсязі ( в т.ч. внутрішній аудит). Розміщення актуальних вакансій на інтернет ресурсах, моніторинг відгуків, первинні співбесіди з кандидатами, 200 шт.од. ПЗ - 1С:Підприємство, 1С ЗУП, BAS Бухгалтерія, (KORP), MS Office, MS Word, MS Excel, M.E.Doc

Інспектор з кадрів

НВП

Промышленность и Производство

1 год 4 месяца

03.2020 - 07.2021

Інспектор з кадрів (єдиний). Вела Кадровий облік, проводила внутрішній аудит, щодо відповідності стану обліку вимогам трудового законодавства, займалась підбором персоналу на вакантні позиції. ПО 1С: УПП, УТП, ЗУП, 8.2, 8.3.

інспектор по кадрам, старший бухгалтер

Авіаційна Транспортна компанія

Транспорт и Логистика

2 года 2 месяца

11.2015 - 01.2018

Повний цикл кадрового обліку, часткове відновлення кадрових документів, військовий облік, звітність, моніторинг змін трудового законодавства. 1С: ЗУП, Бухгалтерія 8.2, 8.3, M.E.Doc та ін. офісні додатки. Автоматизувала ділянку обліку зарплати та кадрового обліку.

Інспектор по кадрам

ТОВ, ФОП

IT

1 год 11 месяцев

11.2013 - 10.2015

Вела кадровий облік, підбір персонала: розміщувала вакансії на відповідних сайтах, проводила попередні співбесіди з кандидатами. 1С: УПП, УТП, Бухгалтерія; M.E.Doc , ін. офісні додатки

Ключевая информация

Формувала та створювала кадрову політику з нуля, підтримувала та вдосконалювала вже існуючий кадровий облік на підприємстві. Практичний досвід організації та ведення кадрового обліку на кількох підприємствах одночасно.Проводила підбір персоналу на вакантні позиції відповідно до кваліфікаційних вимог, використовуючи різні методи підбору та джерела з наступним проведенням анкетування, тестування, співбесіди.Розробляла штатний розпис відповідно до структури підприємства та запланованого фонду оплати праці, формувала табель обліку робочого часу. Розробляла посадові інструкції, вносила до них за необхідності зміни.Проводила оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства (з урахуванням змін з 10.06.2021р.), працевлаштування іноземних громадян, отримання дозволу на роботу для іноземців, які не мають посвідки на проживання.Розробляла проекти наказів (розпоряджень) керівника підприємства з питань руху кадрів, відпусток, винагород працівників та ін.Вела: особові справи співробітників (пакет необхідних документів), картки П2, трудові книжки, їх облік і зберігання. Формувала довідки для працівників. Проводила аудит трудових книжок, особових справ.Складала графік чергових відпусток, контролювала його дотримання, вела облік використаних (не використаних) відпусток (чергових, додаткових, соціальних). Оформляла відпустки під час воєнного стану з врахуванням нових норм та змін.(Закон №2136)Перевіряла та заповнювала лікарняні листи, формувала електронні запити для підтвердження загального та страхового стажу, формувала реєстри паперових та електронних лікарняних(portal.pfu.gov.ua), створювала (в електронному вигляді) та вела журнал реєстрації лікарняних листів. Складала протоколи комісії із соцстраху.Створювала та вела необхідні журнали реєстрації кадрових документів відповідно до вимог кадрового діловодства, у тому числі електронні реєстри для контролю етапів руху документів. Систематизувала документи та забезпечувала їх зберігання.Вела військовий облік (картотека П2, комунікація з РВК) до 01.01.2023р.Маю досвід проведення, проходження перевірок, багаторічний досвід роботи з людьми.Підвищую професійний рівень, являюсь слухачем освітніх відеоплатформ для кадровиків kadrolend.com і бухгалтерів та фінансистів - 7eminar.com (вебінари, семінари, відеокурси)Постійний моніторинг трудового законодавства(змін та нововведень), консультую з кадрового діловодства, трудового законодавства. Вільно володію українською мовою. Сертифікат за виконання навчальних завдань курсу з української мови: https://course.emova.language-ua.online/certificates/85f7b23c932b40b284a4ed3771721ffa.

Училась в 1 заведении

Сумський національний аграрний університет

Облік і аудит, спеціаліст

Суми, 2007

Владеет языками

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Оподаткування, Бухгалтерський і фінансовий облік

Ірпінь, 2018

Підвищення кваліфікації - 2міс ;

являюсь слухачем освітніх відеоплатформ для кадровиків kadrolend.com і бухгалтерів та фінансистів - 7eminar.com (вебінари, семінари, відеокурси)

Дополнительная информация

Особисті якості

  • працьовитість
  • відповідальність
  • ініціативність
  • бажання розвиватися
  • оптимізм
  • скрупульозність
  • комунікативність
  • охайність
  • здатність самостійно організовувати робочий процес
  • відчуття такту

Тетяна Олегівна

онлайн

спецаліст з кадрового обліку

Киев

Соломенский район, Шевченковский район

59 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 46 минут назад