Працювала в 4 компаніях   8 років 9 місяців

Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, IT

Менеджер з персоналу + спеціаліст з кадрового обліку

ТОВ

Транспорт та Логістика

3 роки

09.2021 - до теперішнього часу

Кадровий облік в повному обсязі ( в т.ч. внутрішній аудит). Розміщення актуальних вакансій на інтернет ресурсах, моніторинг відгуків, первинні співбесіди з кандидатами, 200 шт.од. ПЗ - 1С:Підприємство, 1С ЗУП, BAS Бухгалтерія, (KORP), MS Office, MS Word, MS Excel, M.E.Doc

Інспектор з кадрів

НВП

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

03.2020 - 07.2021

Інспектор з кадрів (єдиний). Вела Кадровий облік, проводила внутрішній аудит, щодо відповідності стану обліку вимогам трудового законодавства, займалась підбором персоналу на вакантні позиції. ПО 1С: УПП, УТП, ЗУП, 8.2, 8.3.

інспектор по кадрам, старший бухгалтер

Авіаційна Транспортна компанія

Транспорт та Логістика

2 роки 2 місяці

11.2015 - 01.2018

Повний цикл кадрового обліку, часткове відновлення кадрових документів, військовий облік, звітність, моніторинг змін трудового законодавства. 1С: ЗУП, Бухгалтерія 8.2, 8.3, M.E.Doc та ін. офісні додатки. Автоматизувала ділянку обліку зарплати та кадрового обліку.

Інспектор по кадрам

ТОВ, ФОП

IT

1 рік 11 місяців

11.2013 - 10.2015

Вела кадровий облік, підбір персонала: розміщувала вакансії на відповідних сайтах, проводила попередні співбесіди з кандидатами. 1С: УПП, УТП, Бухгалтерія; M.E.Doc , ін. офісні додатки

Ключова інформація

Формувала та створювала кадрову політику з нуля, підтримувала та вдосконалювала вже існуючий кадровий облік на підприємстві. Практичний досвід організації та ведення кадрового обліку на кількох підприємствах одночасно.Проводила підбір персоналу на вакантні позиції відповідно до кваліфікаційних вимог, використовуючи різні методи підбору та джерела з наступним проведенням анкетування, тестування, співбесіди.Розробляла штатний розпис відповідно до структури підприємства та запланованого фонду оплати праці, формувала табель обліку робочого часу. Розробляла посадові інструкції, вносила до них за необхідності зміни.Проводила оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства (з урахуванням змін з 10.06.2021р.), працевлаштування іноземних громадян, отримання дозволу на роботу для іноземців, які не мають посвідки на проживання.Розробляла проекти наказів (розпоряджень) керівника підприємства з питань руху кадрів, відпусток, винагород працівників та ін.Вела: особові справи співробітників (пакет необхідних документів), картки П2, трудові книжки, їх облік і зберігання. Формувала довідки для працівників. Проводила аудит трудових книжок, особових справ.Складала графік чергових відпусток, контролювала його дотримання, вела облік використаних (не використаних) відпусток (чергових, додаткових, соціальних). Оформляла відпустки під час воєнного стану з врахуванням нових норм та змін.(Закон №2136)Перевіряла та заповнювала лікарняні листи, формувала електронні запити для підтвердження загального та страхового стажу, формувала реєстри паперових та електронних лікарняних(portal.pfu.gov.ua), створювала (в електронному вигляді) та вела журнал реєстрації лікарняних листів. Складала протоколи комісії із соцстраху.Створювала та вела необхідні журнали реєстрації кадрових документів відповідно до вимог кадрового діловодства, у тому числі електронні реєстри для контролю етапів руху документів. Систематизувала документи та забезпечувала їх зберігання.Вела військовий облік (картотека П2, комунікація з РВК) до 01.01.2023р.Маю досвід проведення, проходження перевірок, багаторічний досвід роботи з людьми.Підвищую професійний рівень, являюсь слухачем освітніх відеоплатформ для кадровиків kadrolend.com і бухгалтерів та фінансистів - 7eminar.com (вебінари, семінари, відеокурси)Постійний моніторинг трудового законодавства(змін та нововведень), консультую з кадрового діловодства, трудового законодавства. Вільно володію українською мовою. Сертифікат за виконання навчальних завдань курсу з української мови: https://course.emova.language-ua.online/certificates/85f7b23c932b40b284a4ed3771721ffa.

Навчалась в 1 закладі

Сумський національний аграрний університет

Облік і аудит, спеціаліст

Суми, 2007

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Оподаткування, Бухгалтерський і фінансовий облік

Ірпінь, 2018

Підвищення кваліфікації - 2міс ;

являюсь слухачем освітніх відеоплатформ для кадровиків kadrolend.com і бухгалтерів та фінансистів - 7eminar.com (вебінари, семінари, відеокурси)

Додаткова інформація

Особисті якості

  • працьовитість
  • відповідальність
  • ініціативність
  • бажання розвиватися
  • оптимізм
  • скрупульозність
  • комунікативність
  • охайність
  • здатність самостійно організовувати робочий процес
  • відчуття такту

Тетяна Олегівна

спецаліст з кадрового обліку

Київ

Солом'янський район, Шевченківський район

59 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 2 години тому