Работала в 4 компаниях   9 лет 3 месяца

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail

Адміністратор

кафе

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года

11.2021 - по настоящее время

Відкриття закладу та подальший супровід.
Робота з постачальниками, формування замовлень, оплата. Робота в програмі 1С Робота з таблицями,
Складання звітності, ведення графіків роботи співробітників Складання маршрутів кур'єрів (логістика).
Нарахування витрат за паливо. Координація роботи закладу. Зворотній зв"язок з клієнтами, вирішення питань, формування замовлень.
Розрахунок замовлень. Усі операції, пов'язані з касою.

Менеджер ресторану

Сушия

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 1 месяц

09.2020 - 10.2021

Забезпечення високого рівня обслуговування гостей Контроль роботи персоналу Планування та координація робочого графіку Забезпечення дотримання стандартів якості продукції та сервісу Ведення обліку замовлень та витрат. Підготовка звітності та аналітики Нарахування заробітної плати. Вирішення питань та конфліктних ситуацій з гостями закладу. Підбір та навчання персоналу. Складання звітів. Участь у тренінгах. Усі операції пов'язані з касою. Повний супровід закладу протягом робочого дня. Виконувала обов"язки керуючої закладу в період її відсутності.

Адміністратор

Ресторан

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

2 года 7 месяцев

10.2017 - 05.2020

Робота на Фудкорті ТЦ. Адміністрування трьох закладів . Супровід протягом дня, координація роботи. Управління персоналом, стажування вирішення питань з гостями закладу Робота з касою, проведення інкасації. Ведення та контроль графіків співробітників. Контроль за термінами та якістю продукції. Оформлення заявок на постачання, прийом товару, Контроль залишків продукції Щоденна звітність, закриття зміни та закладу.

Офіс-менеджер

Компанія

Торговля розничная / Retail

2 года 4 месяца

06.2015 - 10.2017

Работа в программі 1С, оприбуткування, переміщення, списання, робота з таблицями Exсel, Оформлення договорів з оренди, ведення звітності. Нарахування коштів за витрачене паливо

Ключевая информация

Високий рівень самостійності, комунікабельність, маю організаторські здібності.
Є бажання розвиватись далі, опановуючи нові професії.
Володіння ПК, офісними програмами, знання первинної бухгалтерії. Здатність працювати з великими обсягами інформації, багатозадачність.
Активна життєва позиція.
Дисциплінованість, чесність, оперативність, старанність, уважність.
Швидко адаптують та засвоюю нову інформацію.
Шукаю цікаву роботу з перспективою кар'єрного зростання та отримання нових знань.

Училась в 1 заведении

Запорізький електротехнічний коледж Національного університету "Запорізька політехніка"

економіка підприємства

Запоріжжя, 2013

Анна

Адміністратор, менеджер

Запорожье

20 000 грн.

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 неделю назад