Работал в 1 компании 10 лет 4 месяца
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
IT-менеджер з обслуговування та технічної підтримки
Сервісний центр "ITPro"
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
10 лет 3 месяца
08.2014 - по настоящее время
- Надання повного спектра послуг з ремонту та технічної підтримки комп'ютерної техніки.
- Взаємодія з клієнтами B2B та B2C для забезпечення високої якості послуг.
- Повна підтримка B2B клієнтів: продаж комп'ютерної техніки та налаштування комп'ютерного обладнання будь-якої складності (комп'ютери, ноутбуки, моб. телефони, планшети, принтери).
- Діагностика та ремонт обладнання: комп'ютери, ноутбуки, принтери, мобільні телефони.
- Технічне обслуговування і блочний ремонт засобів комп’ютерної техніки.
- Організація роботи офісу, ведення документації та управління персоналом (у підпорядкуванні 2-3 співробітники)
- Ведення перемовин з постачальниками обладнання та матеріалів.
- Розв'язання спірних питань з клієнтами B2B та B2C.
- Налаштування та підтримка серверів на основі Windows Server та Linux.
- Налаштування та оптимізація локальних мереж, маршрутизація.
- Адміністрування веб-сайтів.
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
Технічні навички:
Надання повного спектра послуг з ремонту та технічної підтримки комп'ютерної техніки.
Діагностика та ремонт комп'ютерного обладнання: комп'ютери, ноутбуки, принтери, мобільні телефони.
Налаштування та підтримка серверів на базі Windows Server та Linux.
Налаштування та оптимізація локальних мереж, маршрутизація.
Адміністрування веб-сайтів.
Комп'ютерні навички:
Вільне володіння ПК.
Робота з програмним забезпеченням AutoCAD, SolidWorks, PowerShape, PowerMill.
- Управління роботою офісу та ведення документації.
- Управління персоналом (у підпорядкуванні 2-3 співробітники).
- Комунікація з клієнтами B2B та B2C для забезпечення високої якості послуг.
- Ведення перемовин з постачальниками обладнання та матеріалів.
- Розв'язання спірних питань з клієнтами B2B та B2C.
- Відповідальний, товариський, стресостійкий, здатний до швидкого навчання та адаптації до нових технологій.
- Маю прагнення до професійного розвитку та вдосконалення.
Учился в 1 заведении
Національний університет "Запорізька політехніка"
Машинобудівний/металорізальні верстати та інструмент
Запоріжжя, 2014
Владеет языками
Английский
базовый
Дополнительная информация
Мета
Бронювання
Водійське посвідчення
Сергій
Сергій
Інженер технічної підтримки
Запорожье
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад