Работала в 4 компаниях 8 лет 11 месяцев
Автомобильная промышленность и Автобизнес, Негосударственные организации / NGO, Торговля розничная / Retail, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Бухгалтер з первинної документації
ТОВ Stopol
Автомобильная промышленность и Автобизнес
1 год 11 месяцев
10.2022 - по настоящее время
- Комунікація щодо документів з менеджерами компанії та контрагентами;
- Контроль наявності та відповідності документів вимогам законодавства;
- Збір, обробка та систематизація документів (рахунки, акти, видаткові накладні);
- Введення в 1С документів від постачальників;
- Облік палива на підприємстві;
- Ведення реєстрів та архівація первинної документації;
- Звірка з контрагентами;
- Рознесення банківських виписок
- Ведення касових операцій
- Виконання інших доручень головного бухгалтера.
Менеджер по роботі з клієнтами
Ecobusiness Group
Негосударственные организации / NGO
1 год 8 месяцев
02.2021 - 10.2022
- Залучення учасників до навчальних програм;
- Встановлення ділових контактів і проведення переговорів з клієнтами.
- Комунікація і контроль своєчасного закриття документів ( оформлення актів, рахунків на оплату , договорів , контроль та отримання оригіналів документів від підрядників )
- Контроль оплат та участь в організації форумів .
- Звітність перед керівництвом
- Контроль якості обслуговування
- Підтримка існуючих клієнтів
Бухгалтер з первинної документації
Фортуна- Сервіс
Торговля розничная / Retail
2 года 4 месяца
09.2018 - 01.2021
- Ведення первинної документації в 1С : Виписка рахунків на оплату, видаткових , та податкових документів; товаро-транспортних накладних, акти звірок; виписка доручень.
- Контроль за правильністю оформлення документів.
- Ведення реєстрів за поверненням оригіналів документів 1 та 2 форми оплати від контрагентів .
- Проведення інвентаризації на підставі наданих даних, здійснювати їх аналіз та усувати недоліки.
- Заміняла посаду бухгалтера та розносила виписку банків, касову книгу, звірялася з контрагентами.
- Займалася життєдіяльністю офіса.
- Підготовка та здача звітності
- Архівування документації
Sales manager
Профі-Промо
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
2 года 9 месяцев
11.2015 - 08.2018
- Достигнути 100% лояльності до продукції – мотивування покупця до покупки. Викладка товару, покращення продаж.
- Формування команди промоутерів
- Контролювання їх роботи, мотивація, ведення заробітньої відомості.
- Контролювання їх роботи, мотивація, ведення заробітньої відомості.
- Аналіз ринку та діяльності конкурентів
- Планування та організація рекламних кампаній
- Підготовка комерційних пропозицій та звітів
Ключевая информация
- Користувач ПК: MS Office (Word, Excel- зведені таблиці та ВПР),. 1С 7.7., 8.3, навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
- Обробка та ведення первинної бухгалтерської документації
- Контроль за правильністю оформлення документів
- Внесення даних до бухгалтерської програми
- Узгодження даних з контрагентами
- Підготовка та здача звітності
- Підготовка платіжних доручень
- Архівування документації
Училась в 1 заведении
Державний економіко-технологічний університет транспорту
Економіки і менеджменту.
Київ, 2017
Дополнительная информация
Особисті якості
Відповідальність, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, вміння працювати в команді, націленість на результат.
Анастасія Олександрівна
Анастасія Олександрівна
Бухгалтер з первинної документації
Киев
Днепровский район
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 5 дней назад