Работала в 4 компаниях   8 лет 11 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес, Негосударственные организации / NGO, Торговля розничная / Retail, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ Stopol

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 11 месяцев

10.2022 - по настоящее время

  • Комунікація щодо документів з менеджерами компанії та контрагентами;

  • Контроль наявності та відповідності документів вимогам законодавства;

  • Збір, обробка та систематизація документів (рахунки, акти, видаткові накладні);

  • Введення в 1С документів від постачальників;

  • Облік палива на підприємстві;

  • Ведення реєстрів та архівація первинної документації;

  • Звірка з контрагентами;

  • Рознесення банківських виписок

  • Ведення касових операцій

  • Виконання інших доручень головного бухгалтера.
  • Архівування документації
  • Менеджер по роботі з клієнтами

    Ecobusiness Group

    Негосударственные организации / NGO

    1 год 8 месяцев

    02.2021 - 10.2022

    • Залучення учасників до навчальних програм;
    • Встановлення ділових контактів і проведення переговорів з клієнтами.
    • Комунікація і контроль своєчасного закриття документів ( оформлення актів, рахунків на оплату , договорів , контроль та отримання оригіналів документів від підрядників )
    • Контроль оплат та участь в організації форумів .
    • Звітність перед керівництвом
    • Контроль якості обслуговування
    • Підтримка існуючих клієнтів

    Бухгалтер з первинної документації

    Фортуна- Сервіс

    Торговля розничная / Retail

    2 года 4 месяца

    09.2018 - 01.2021

    • Ведення первинної документації в 1С : Виписка рахунків на оплату, видаткових , та податкових документів; товаро-транспортних накладних, акти звірок; виписка доручень.
    • Контроль за правильністю оформлення документів.
    • Ведення реєстрів за поверненням оригіналів документів 1 та 2 форми оплати від контрагентів .
    • Проведення інвентаризації на підставі наданих даних, здійснювати їх аналіз та усувати недоліки.
    • Заміняла посаду бухгалтера та розносила виписку банків, касову книгу, звірялася з контрагентами.
    • Займалася життєдіяльністю офіса.
    • Підготовка та здача звітності
    • Архівування документації

    Sales manager

    Профі-Промо

    Реклама / Маркетинг / PR-услуги

    2 года 9 месяцев

    11.2015 - 08.2018

    • Достигнути 100% лояльності до продукції – мотивування покупця до покупки. Викладка товару, покращення продаж.
    • Формування команди промоутерів
    • Контролювання їх роботи, мотивація, ведення заробітньої відомості.
    • Контролювання їх роботи, мотивація, ведення заробітньої відомості.
    • Аналіз ринку та діяльності конкурентів
    • Планування та організація рекламних кампаній
    • Підготовка комерційних пропозицій та звітів

    Ключевая информация

    • Користувач ПК: MS Office (Word, Excel- зведені таблиці та ВПР),. 1С 7.7., 8.3, навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
    • Обробка та ведення первинної бухгалтерської документації
    • Контроль за правильністю оформлення документів
    • Внесення даних до бухгалтерської програми
    • Узгодження даних з контрагентами
    • Підготовка та здача звітності
    • Підготовка платіжних доручень
    • Архівування документації

    Училась в 1 заведении

    Державний економіко-технологічний університет транспорту

    Економіки і менеджменту.

    Київ, 2017

    Дополнительная информация

    Особисті якості

    Відповідальність, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, вміння працювати в команді, націленість на результат.

    Анастасія Олександрівна

    Бухгалтер з первинної документації

    Киев

    Днепровский район

    29 лет

    Активно ищет работу

    неполная занятость

    Характер работы: удаленная работа

    Обновлено 5 дней назад