Працювала в 4 компаніях   8 років 11 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Недержавні організації / NGO, Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ Stopol

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 11 місяців

10.2022 - до теперішнього часу

  • Комунікація щодо документів з менеджерами компанії та контрагентами;

  • Контроль наявності та відповідності документів вимогам законодавства;

  • Збір, обробка та систематизація документів (рахунки, акти, видаткові накладні);

  • Введення в 1С документів від постачальників;

  • Облік палива на підприємстві;

  • Ведення реєстрів та архівація первинної документації;

  • Звірка з контрагентами;

  • Рознесення банківських виписок

  • Ведення касових операцій

  • Виконання інших доручень головного бухгалтера.
  • Архівування документації
  • Менеджер по роботі з клієнтами

    Ecobusiness Group

    Недержавні організації / NGO

    1 рік 8 місяців

    02.2021 - 10.2022

    • Залучення учасників до навчальних програм;
    • Встановлення ділових контактів і проведення переговорів з клієнтами.
    • Комунікація і контроль своєчасного закриття документів ( оформлення актів, рахунків на оплату , договорів , контроль та отримання оригіналів документів від підрядників )
    • Контроль оплат та участь в організації форумів .
    • Звітність перед керівництвом
    • Контроль якості обслуговування
    • Підтримка існуючих клієнтів

    Бухгалтер з первинної документації

    Фортуна- Сервіс

    Торгівля роздрібна / Retail

    2 роки 4 місяці

    09.2018 - 01.2021

    • Ведення первинної документації в 1С : Виписка рахунків на оплату, видаткових , та податкових документів; товаро-транспортних накладних, акти звірок; виписка доручень.
    • Контроль за правильністю оформлення документів.
    • Ведення реєстрів за поверненням оригіналів документів 1 та 2 форми оплати від контрагентів .
    • Проведення інвентаризації на підставі наданих даних, здійснювати їх аналіз та усувати недоліки.
    • Заміняла посаду бухгалтера та розносила виписку банків, касову книгу, звірялася з контрагентами.
    • Займалася життєдіяльністю офіса.
    • Підготовка та здача звітності
    • Архівування документації

    Sales manager

    Профі-Промо

    Реклама та PR-послуги

    2 роки 9 місяців

    11.2015 - 08.2018

    • Достигнути 100% лояльності до продукції – мотивування покупця до покупки. Викладка товару, покращення продаж.
    • Формування команди промоутерів
    • Контролювання їх роботи, мотивація, ведення заробітньої відомості.
    • Контролювання їх роботи, мотивація, ведення заробітньої відомості.
    • Аналіз ринку та діяльності конкурентів
    • Планування та організація рекламних кампаній
    • Підготовка комерційних пропозицій та звітів

    Ключова інформація

    • Користувач ПК: MS Office (Word, Excel- зведені таблиці та ВПР),. 1С 7.7., 8.3, навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
    • Обробка та ведення первинної бухгалтерської документації
    • Контроль за правильністю оформлення документів
    • Внесення даних до бухгалтерської програми
    • Узгодження даних з контрагентами
    • Підготовка та здача звітності
    • Підготовка платіжних доручень
    • Архівування документації

    Навчалась в 1 закладі

    Державний економіко-технологічний університет транспорту

    Економіки і менеджменту.

    Київ, 2017

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Відповідальність, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність, цілеспрямованість, ініціативність, вміння працювати в команді, націленість на результат.

    Анастасія Олександрівна

    онлайн

    Бухгалтер з первинної документації

    Київ

    Дніпровський район

    29 років

    Активно шукає роботу

    неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 36 хвилин тому